اسم فست فود های خوشمزه ایرانی

اسم فست فود های خوشمزه ایرانی و خارجی | اسم فست فود های پرطرفدار
فهرست مطالب

همانطور که می دانید صنعت فست‌فود یکی از پر رونق‌ترین صنایع در سراسر جهان است که انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه و آماده را به مشتریان ارائه می‌دهد. ایران به عنوان یک کشور با فرهنگ و آشپزی بسیار غنی، در این حوزه نیز توانسته است با ارائه فست‌فودهای خوشمزه و منحصر به فرد، جایگاه خود را در بازار جهانی ایجاد کند. در این مقاله، به بررسی اسم فست فود های خوشمزه ایرانی و تنوع آنها خواهیم پرداخت.

اسم فست فود های خوشمزه ایرانی
اسم فست فود های خوشمزه ایرانی

اسم فست فود های خوشمزه ایرانی

همانطور که گفتیم فست فودها یکی از محبوب ترین و لذیذترین غذاها در لیست انواع غذاهای ایرانی و خارجی می باشد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. از آنجایی که یکی از نگرانی خانم ها برای پذیرایی از مهمانان در مجالس و مراسم های مختلف، انتخاب وعده غذایی می باشد، ما در این مقاله به معرفی انواع غذاهای فست فود خوشمزه و پرطرفدار خواهیم پرداخت که این نگرانی را برای شما برطرف خواهد کرد.

علاوه بر این، اگر می خواهید لیستی از خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای ایرانی و خارجی را داشته باشید، حتما مقاله لیست غذا برای خانمها را مطالعه کنید.

هات داگ

سوسیس پخته شده، یکی از محبوب‌ترین غذاهای فست‌فودی است که با دقت و حرفه‌ای پخته شده و در داخل نان برش‌خورده‌ای از نوع نان باگت قرار می‌گیرد. این غذا، با افزودن طعم‌دهنده‌های متنوع مانند خردل، کچاپ، پیاز و سس مایونز طعم و مزه‌ای عالی به خود می گیرد.

همچنین، اغلب با پنیر خامه‌ای و تکه‌های چیلی تزیین می‌شود که به آن طعمی منحصربه‌فرد می‌بخشد. این خوراک فست‌فودی دارای یک شهرت جهانی است و به واسطه‌ی اجزایش مانند نان طولانی و سوسیس، شناخته می‌شود. همچنین، ارزان بودن و راحتی در خوردن ساندویچ هات‌داگ از عواملی است که باعث محبوبیت و تقاضای زیاد این غذا در سرتاسر جهان شده‌اند.

اگر علاقه مند هستید که درمورد تاریخچه فست فود در ایران و جهان بیشتر بدانید و در این باره تحقیق کنید که ویژگی های مختلف یک فست فود خوب چیست، حتما مقاله فست فود چیست را مطالعه کنید.

سیب زمینی سرخ شده

این غذا، به عنوان یک ابداع بلژیکی در قرن ۱۷ یا ۱۸ مورد توجه قرار گرفته است و از آن به بعد به مرور زمان در میان مردم محبوبیت یافته است. سیب‌زمینی سرخ‌کرده یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین انواع فست‌فود در سراسر جهان به حساب می‌آید.

این خوراک خوشمزه از سیب‌زمینی‌های سرخ‌شده تهیه می‌شود و معمولا به همراه نوشابه و سس سفید یا کچاپ سرو می‌شود. علاوه بر این، سیب‌زمینی سرخ‌کرده به عنوان جایگزینی ایده‌آل برای همبرگر و انواع مختلف ساندویچ شناخته می‌شود.

سیب‌زمینی سرخ‌کرده به عنوان یکی از لذیذترین انواع فست فودها در طول تاریخ شناخته شده است و همواره توانسته نام یک خوراک پرطرفدار را به خود اختصاص دهد.

پیشنهاد ویژه: آموزش پخت انواع فست فود را در بهترین آموزشگاه کافی شاپ و فست فود تهران تجربه کنید. جهت شرکت در دوره آموزش غذاهای فست فود ایرانی و خارجی به صورت حرفه ای می توانید به صفحه، به صفحه آموزش فست فود آریا تهران مراجعه کنید.

اسم فست فود های معروف
اسم فست فود های معروف

اسم فست فود های معروف

در این بخش علاوه بر اسم فست فود های خوشمزه ایرانی، اسم فست فود های معروف را برای شما آورده ایم. همچنین میتوانید فست فود های پرطرفدار را نیز در این بخش مشاهده نمایید.

وافل سیب زمینی سرخ کرده

وافل سیب زمینی سرخ کرده یکی از غذاهای فست فودی پر طرفدار و غذای فست فودی می باشد که تمامی رستوران های فست فودی آن را به مشتریان خود ارائه میدهند.

از دیگر انتخاب‌های محبوب در دسته فست‌فود، وافل سیب‌زمینی سرخ‌کرده می باشد. این خوراک، یکی از غذاهای مورد علاقه بین مخاطبان فست‌فودی است و در تمام فست فودها به مشتریان ارائه می شود. ترکیب وافل و سیب‌زمینی سرخ‌کرده، به شکل یک غذای فست‌فودی لذیذ و پر طرفدار دست پیدا کرده است.

تمامی رستوران‌های فست‌فودی با افتخار این ترکیب منحصر به فرد را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این خوراک به خاطر طعم و مزه‌ه جذابش، توانسته جایگاه ویژه‌ای در دل ذائقه‌های مختلف جوامع مختلف جهان پیدا کند. همچنین، این انتخاب خوراکی در رستوران‌های فست‌فودی نشان از تمرکز بر رضایت مشتریان و تلاش برای ارائه غذاهایی با کیفیت و مزه‌ای بی‌نظیر دارد.

از این رو، وافل سیب‌زمینی سرخ‌کرده به عنوان یک گزینه پرطرفدار در فهرست غذاهای فست فودی مورد توجه مشتریان و مخاطبان این نوع رستوران‌ها قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال دوره های آموزش حرفه ای سوسیس و کالباس با مدرک بین المللی هستید تا بتوانید از این طریق کسب درآمد داشته باشید و بهترین فرصت های شغلی را کسب کنید یا در منزل بهترین و خوشمزه ترین انواع سوسیس یا کالباس سالم را درست کنید، همین حالا به صفحه آموزش سوسیس و کالباس حرفه ای مراجعه کنید.

دبل برگر

دبل برگر نیز یکی دیگر از انواع غذای فست فودی پرطرفدار می باشد که با طعم و مزه منحصر به فرد خود توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

ساندویچ مرغ

این نوع فست فود نیز یکی دیگر از فست فود های پرطرفدار در سراسر جهان می باشد که همواره جایگاه خود را در قلب عاشقان فست فود حفظ کرده است.

این نوع غذای فست فود نیز یکی از انتخاب‌های برجسته و مورد علاقه در نقاط مختلف جهان به حساب می‌آید. از دیرباز تا کنون، این خوراک با طعم‌ و مزه‌ لذیذ خود توانسته است جایگاه خود را در دل علاقه مندان به فست‌فود حفظ کند.

اگر میخواهید طرز پخت انواع نان حجیم و نیمه حجیم را یاد بگیرید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید، پیشنهاد می کنیم همین حالا در دوره آموزش پخت نان با مدرک فنی حرفه ای ثبت نام کنید.

اسامی فست فود های خارجی

در این بخش اسامی فست فود های خارجی از جمله اسم فست فود امریکایی و اسامی فست فود های ترکیه را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

اسامی فست فودهای آمریکایی

  • چیلی
  • استیک سرخ کرده گوشت مرغ
  • اسمورس
  • کران بری
  • میت لوف
  • BBQ

یکی از غذاهای فست‌فودی محبوب ویژه آمریکا، کوردون بلو نام دارد. این غذا در اصل از اروپا به آمریکا رسیده و محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. کوردون بلو یک نوع خوراک اروپایی است که به شکل گوشت پیچیده شده در پنیر است.

نام “کوردون بلو” از واژه‌های فرانسوی “Cordon Bleu” گرفته شده است که به معنای “روبان آبی” است. اما در اینجا، به طور خاص به گوشتی اشاره دارد که درون آن ژامبون و پنیر قرار می‌گیرد، سپس سرخ می‌شود و معمولاً با سسی متناسب سرو می‌شود.

کوردون بلو که یکی دیگر از انواع فست فود های پرطرفدار به حساب می‌آید در اصل نوعی شنیتسل است که در دل آن موادی همچون پنیر زرد و کالباس قرار می‌گیرند. این غذا با استفاده از گوشت قرمز یا مرغ تهیه می‌شود و پس از پیچیدن محتویات داخل، به غوطه‌ور در روغن سرخ‌شده قرار می‌گیرد تا به طور کامل آماده شود.

اسامی فست فود های ترکیه

در این قسمت میتوانید لیست فست فود های ترکیه و انواع فست فود پرطرفدار در کشور ترکیه را مشاهده کنید. لهمجون  اولین فست فود در لیست فست فود های پر طرفدار ترکیه، می باشد.

لهمجون معروف به پیتزای ترکی، یک نوع نان نازک و رقیق می‌باشد که با گوشت چرخ‌کرده، سس گوجه فرنگی و ادویه‌ها تهیه می‌شود.

از دیگر غذاهای فست فودی ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیده
  • دنر
  • یوفکا
  • سیمیت
  • مانتی
  • اسکندر کباب

اگر به غذاهای سنتی علاقه مند هستید، ما برای شما مقاله طرز تهیه کوکو سبزی ساده با سیب زمینی که یکی از غذاهای خوشمزه و ساده است را آماده کرده ایم.

انواع غذاهای فست فودی ایرانی
انواع غذاهای فست فودی ایرانی

انواع غذاهای فست فودی ایرانی

همانطور که می دانید یکی از پر طرفدار ترین غذا ها در ایران فست فود می باشد که در اکثر آموزشگاه آشپزی در تهران آموزش داده می شود. در اینجا برای شما عزیزان انواع غذاهای فست فودی ایرانی خوشمزه را قرار داده ایم.

فلافل از حوشمزه ترین غذاهای فست فودی به شمار می رود و یکی از معروف ترین فست فود ایرانی می باشد. این غذا اصالتاً از مناطق خاورمیانه به وجود آمده است و به شکل ترکیبی از نخود و سبزیجات و ادویه محصوص تهیه می‌شود.

اگر چه این دستور پخت این غذا در مناطق مختلف متفاوت است اما این باعث نمی شود که این غذا در فهرست فست فودهای معروف تهران قرار نگیرد.

در قسمت زیر می توانید با بهترین فست فود های تهران آشنا شوید:

  • بوریتوی مکزیکی
  • قارچ شکم پر با گوشت و سوسیس
  • کوکوی سیب زمینی با سوسیس

اگر می خواهید با لیستی از خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای ایرانی آشنا شوید، پیشنهاد میکنیم حتما مقاله لیست غذاهای ایرانی را مطالعه نمایید.

اسم فست فود باکلاس

یکی از مهم ترین دغدغه افراد برای پذیرایی از مهمانان و مراسمات، انتخاب نوع غذا می باشد. در این شرایط دانستن اسم غذاهای فست فودی جدید یا اطلاع از انواع فست فود خانگی می تواند ایده های زیادی را در اختیار شما قرار دهد و نگرانی شما را در این باره برطرف کند.

همبرگر

همبرگر دارای از انواع ساندویچ فست فود میباشد که انواع متفاوتی دارد. یک نوع ساندویچ است که دارای یک یا چند تکه گوشت است که بین دو یا چند نان بریده شده قرار گرفته و با چاشنی ها تزئین شده است.

همبرگر یکی از بهترین فست فودهای تهران است. این غذا دارای یک یا تعدادی تکه گوشت است که بین دو یا چند نان بریده شده قرار گرفته است و با چاشنی های مختلف مانند سس، خیارشور، گوجه، کاهو و… تزئین می شود.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید خودتان در منزل کالباس خانگی خوشمزه درست کنید و به دنبال مراحل طرز تهیه کالباس مرغ و گوشت هستید، حتما مقاله طرز تهیه کالباس گوشت و مرغ خانگی را مطالعه کنید.

پیتزا

پیتزا یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فست فود های تهران و در سراسر جهان است. این غذا از یک تکه نان صاف که با سس گوجه‌فرنگی، پنیر و انواع چاشنی‌های متنوع پر می‌شود، سپس در داخل فر قرار گرفته و پخته می‌شود.

پیتزا به عنوان یک غذای مدرن و نسبتاً جدید در ایتالیا طراحی و شکل گرفته است و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین فست‌فودها در سراسر دنیا تبدیل شده است. این غذا با استفاده از دستورپخت ایتالیایی معروف تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین انواع فست‌فود در سطح بین‌المللی شده است.

علاوه بر این انواع پیتزا خانگی در طعم ها و مزه های مختلفی سرو می شود که هر کدام طرفدار خاص خودش را دارد.

چیز برگر

چیزبرگر از جمله موارد نام برده شده در اسم فست فود های تهران می باشد که درواقع همان همبرگر است با یک برش از پنیر ذوب شده و به دلیل اینکه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، به لیست محبوب ترین فست فود تهران دست یافته است.

پیشنهاد ویژه: آموزش آشپزی را در بهترین آموزشگاه آشپزی در تهران تجربه کنید. آریا تهران بهترین آموزشگاه آشپزی فنی حرفه ای تهران است که دوره های آشپزی را از مبتدی تا پیشرفته به صورت حضوری، آنلاین و مجازی برگزار می کند. برای شرکت در دوره های اشپزی و دریافت مدرک فنی حرفه ای، به صفحه بهترین آموزشگاه آشپزی مراجعه کنید.

مرغ سوخاری

مرغ سوخاری در جایگاه ممتازی در میان غذاهای فست فودی خانگی و رستورانی قرار دارد. این روزها، در رستوران‌ها، فودکورت‌ها و ایستگاه‌های فست‌فود، می‌توان به راحتی افرادی را دید که جعبه‌های مرغ سوخاری را در دست دارند.

این غذا که ابتدا به عنوان غذای اصلی در منوی رستوران‌های چینی شناخته می‌شد، با ورود به قاره آمریکا تا حدی تغییر کرده و به عنوان یک پیش غذا محبوب مطرح شده است. یکی از سنت‌های چینی، سرو کردن این غذا در مراسم‌های خاصی مانند جشن‌های عروسی است.

پاستا

پاستا که به کشور ایتالیا بر می گردد نیز جزء غذاهای فست فودی پرطرفدار و محبوب افراد است. پاستا انواع مختلفی مانند پاستا چیکن آلفردو و پاستا بیف آلفردو و انواع متفاوتی دارد.

یکی از غذاهای خوشمزه با پاستا، سالاد ماکارونی می باشد که در بین ما ایرانیان محبوبیت بسیاری دارد. برای درست کردن این غذای خوشمزه، مطالعه مقاله طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ را به شما پیشنهاد می دهیم.

پاستا، که ریشه‌هایش به سرزمین ایتالیا بازمی‌گردد، یکی از غذاهای پرطرفدار و محبوب در دسته‌ی فست‌فودهاست. انواع پاستا، از جمله پاستا چیکن آلفردو و پاستا بیف آلفردو، انواع متنوعی را در بر می‌گیرد.

در کشور ایتالیا تولید و مصرف پاستا به عنوان یکی از سمبل‌های ملتی مورد توجه قرار دارد و با استفاده از مخلوط‌های متنوعی از طعم‌دهنده‌ها و مواد خوراکی، می‌توان انواع پاستاهای خوشمزه را آماده کرد.

این غذا از مواد اصلی مانند آرد گندم تهیه می‌شود که به شکل نوارهای خمیری تهیه شده و پخته می‌شود. پس از پخت، انواع سس‌ها، مخلوط‌های مختلف از سبزیجات، گوشت یا دیگر مواد خوراکی مورد علاقه افزوده می‌شود تا پاستا به یک غذای فست‌فودی لذیذ تبدیل شود.

با برخورداری از طعم و مزه‌های متنوع، پاستا به عنوان یک گزینه محبوب و مورد علاقه در فست‌فودها، رستوران‌ها و خوراکی‌های سریع تبدیل به یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها در دسته غذاهای جهانی شده است.

اگر میخواهید با لیستی از غذاهای سنتی ایرانی آشنا شوید میتوانید با مراجعه به صفحه قدیمی ترین غذای ایرانی می توانید لیستی از قدیمی ترین و سنتی ترین غذاهای ایرانی را داشته باشید.

غذاهای فست فودی خانگی
غذاهای فست فودی خانگی

غذاهای فست فودی خانگی

سالاد پاستا و سوسیس

یکی از مشهورترین انواع فست فود خانگی ، سالاد پاستا و سوسیس است. برای تهیه این سالاد، ابتدا بسته‌ای حاوی ۵۰۰ گرم پاستا فرمی را در آب جوش قرار داده و زمانی که نرم شدند در آبکش بریزید.

اگر از سالم و بهداشتی بودن سوسیس های کارخانه ای اطمینان ندارید و می ترجیح می دهید خودتان در منزل سوسیس خوشمزه و سالم درست کنید، حتما مقاله طرز تهیه سوسیس خانگی لیوانی را مطالعه کنید.

دیگر مواد مورد نیاز برای این سالاد شامل دو و نیم پیمانه سوسیس پخته (خرد شده یا ورقه‌ای)، یک و نیم پیمانه خیارشور ریزشده، یک پیمانه ذرت پخته یا کنسرو، یک پیمانه زیتون حلقه‌ای و سه چهارم پیمانه جعفری خردشده می‌باشد.

با توجه به اینکه این دستور غذا تا حدودی به شکل فوری و خانگی تهیه می‌شود، می‌توانید به سرعت و با آسانی این غذای فست‌فودی را بدون نیاز به استفاده از فر درست کرده و در مناسبت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

قارچ شکم پر با گوشت و سوسیس

جهت تهیه این نوع از فست فود خانگی، ابتدا یک عدد پیاز را به صورت ریز خرد کرده و در یک تابه و روغن، تف دهید. سپس ۲۰۰ گرم گوشت چرخ‌کرده را با کمی زردچوبه، نمک و فلفل، در تابه به همراه پیاز سرخ کنید.

در مرحله بعد، دو عدد سوسیس را نیز خرد کنید و به مواد تابه اضافه کنید. وقتی مایه بدون آب شد، آن را از حرارت بردارید تا خنک شود.

حالا، مایه خنک شده را داخل شکم قارچ‌ها بریزید و روی قارچ‌ها را کمی پنیر پیتزای رنده‌شده پر کنید و روی آنها را کمی با روغن یا روغن زیتون چرب کنید. در نهایت، این مواد را به مدت ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت در فری که از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید تا پخته شوند.

با این دستور، به سادگی می‌توانید یک نمونه فست‌فود خانگی دلپذیر و خوشمزه را درست کنید که می‌تواند یک گزینه مناسب برای همه‌ی مناسبت های روزانه شما باشد.

اگر به دنبال دریافت مدرک بین المللی آشپزی فنی حرفه ای هستید تا بتوانید از این طریق در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید و یا به کشورهای خارجی مهاجرت کنید و بهترین موقعیت های شغلی را کسب کنید، به صفحه مدرک آشپزی فنی حرفه ای مراجعه کنید.

بوریتوی مکزیکی

یکی از سایر مواردی که در فهرست انواع فست فود خانگی جای دارد، بوریتو مکزیکی می‌باشد. برای تهیه این غذا، در یک تابه، ۳ قاشق روغن زیتون ریخته و پس از گرم شدن، ۱ پیمانه کرفس خردشده، ۱ پیمانه سوسیس خانگی خردشده، یک عدد پیاز و نیمه‌ای از یک فلفل دلمه‌ای خردکرده را در آن تفت می‌دهیم.

سپس ۳ حبه سیر، کمی ادویه‌هایی مانند پودر زیره و پودر تخم گشنیز، به همراه نمک و فلفل را اضافه می‌کنیم. همچنین برنج و ذرت را با یکدیگر پخته و پس از آماده شدن به این مخلوط اضافه می‌کنیم.

نتیجه را به همراه مواد دیگر درون نان ترتیلا قرار داده و مخلوط را درون آن می‌ریزیم. در نهایت، بوریتو را می‌پیچیم و آماده سرو می‌کنیم. با این دستور تهیه، می‌توانید به سادگی یک نمونه دیگر از خوراک‌های فست‌فودی خانگی را آماده کنید که از طعم و مزه مکزیکی خوشمزه‌ای برخوردار است.

پیشنهاد ویژه: اگر به پخت انواع شیرینی های خوشمزه علاقه مند هستید و به دنبال بهترین آموزشگاه شیرینی پزی در تهران می گردید، سری به صفحه آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی در تهران بزنید.

لازانیا

لازانیا یکی از محبوب‌ترین و لاکچری ترین فست فود تهران است. این غذا از لایه‌های نان لازانیا (یک نوع نان‌تخمیری معمولاً مستطیل شکل)، سس راگو، پنیر و مواد خوراکی دیگر تشکیل شده است. برای تهیه لازانیا، ابتدا نان‌های لازانیا را با سس راگو (سس گوشتی) و پنیر لایه‌به‌لایه می‌چینند. سپس لایه‌های مختلف مانند گوشت چرخ‌کرده، مخلوط سبزیجات، قارچ و سایر مواد خوراکی مورد علاقه را بین لایه‌های نان می‌گذارند.

در نهایت، لازانیا در فر پخته شده و به صورت مربع‌هایی خوراکی آماده می‌شود. با این دستور تهیه، به راحتی می‌توانید لذت یکی از پرطرفدارترین غذاهای فست‌فودی را در خانه خود تجربه کنید که به عنوان یک غذای سریع و خوشمزه به شمار می‌آید.

غذا های فست فودی رژیمی

غذاهای فست‌ فودی رژیمی به ترکیبات کم‌چربی، کم‌کربوهیدرات و پروتئین بالا اشاره دارد تا در چارچوب یک رژیم غذایی سالم قرار بگیرند. این غذاها می‌توانند لذیذ و متنوع باشند و در تنظیم و کنترل وزن به شما کمک کنند. در زیر چند نمونه از غذاهای فست‌ فودی رژیمی را معرفی می‌ کنیم:

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید لیستی از غذاهای رژیمی و نکات مهم درباره رژیم را داشته باشید، حتما مقاله غذاهای رژیمی برای لاغری شکم و پهلو را مطالعه کنید.

  • سالاد ماهی تن: سالادی که شامل تن ماهی‌سالمون آهسته پخته شده، سبزیجات تازه، انواع سبزیجات خوراکی و یک سس سبک است. این سالاد دارای پروتئین بالا و کم‌چربی است.
  • برگر گوشت مرغ: برگری که با استفاده از گوشت مرغ سفید و به‌جای نان، از برگرهای لواش استفاده شده است. این غذا دارای کم‌کربوهیدرات و پروتئین بالا است.
  • ساندویچ: ساندویچی با نان‌های نسبتاً سبک و مخلوط مصرفی مانند گوشت سفید ترکیه، سبزیجات تازه، گوجه‌فرنگی و سس مخصوص.
  • پیتزا رژیمی: با استفاده از پایه‌های نان کم‌کربوهیدرات و تاپینگ‌های متنوعی از مواد خوراکی کم چربی و پروتئین، می‌توان پیتزایی رژیمی و خوشمزه تهیه کرد.

ناگت مرغ سالم: ناگت مرغ تهیه شده از مرغ سفید و تاپینگ‌های پروتئینی و نان‌های کم‌کربوهیدرات می‌توانند یک گزینه مناسب برای غذاهای فست‌فودی رژیمی باشند.

توجه داشته باشید که در تهیه غذاهای رژیمی فست‌فودی، می‌توان از روغن‌های سالم مانند روغن زیتون یا روغن کره گیاهی استفاده کرد و از مواد اضافی کم‌چربی و کم‌شکر استفاده کنید تا غذاهایی سالم و مغذی تهیه شود.

جمع بندی 

در این مقاله شما را با محبوب ترین و معروف ترین انواع غذاهای فست فودی ایرانی و خارجی آشنا کردیم. در این صفحه اسم فست فود های معروف و همچنین اسم فست فود های خوشمزه ایرانی را برای شما آورده ایم که میتوانید از آن ها جهت ایده برای پخت انواع فست فود بهره ببرید.

اگر همچنان سوال یا ابهامی درباره اسم فست فود های معروف دارید، می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید یا با مشاورین ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سوالات متداول

انواع فست فود خانگی چیست؟

از انواع فست فود های خانگی خوشمزه می توان به لازانیا، پیترا، ساندویچ مرغ، پاستا و… اشاره کرد که به راحتی در منزل تهیه می شوند و می توانید برای مهمانی های خاص آن را سرو کنید.

انواع غذای فست فودی باکلاس کدامند؟

غذای فست فودی باکلاس هم در فست فود های ایرانی و خارجی یافت می شود که در این مقاله لیستی از غذای فست فودی باکلاس ایرانی و خارجی را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات