مزایا و معایب لاستیک 205 برای پژو 405

مزایا و معایب لاستیک 205 برای پژو 405
فهرست مطالب

خرید لاستیک مناسب برای خودرو یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر خودروسواری باید به آن توجه کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد مزایا و معایب لاستیک 205 برای پژو 405 با شما صحبت کنیم و توضیح دهیم که استفاده از لاستیک 205 برای پژو 405 مناسب است یا خیر، همچنن قصد داریم بهترین لاستیک 405 را به شما معرفی کنیم، بنابراین به شما توصیه میکنیم به هیچ عنوان ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اگر خودرو شما نیاز به خدمات صافکاری و نقاشی دارد و به دنبال بهترین و معتبرترین مرکز صافکاری خودرو هستید، همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید.

مزایا و معایب لاستیک 205 برای پژو 405

یکی از مهم ترین چالش هایی که بسیاری از رانندگان خودرو با آن مواجه هستند، انتخاب لاستیک مناسب برای خودرو است که از اهمیت بالایی برخوردار است. لاستیک مناسب باعث می شود که خودرو روان تر حرکت کند و از طرفی برای ترمز گرفتن و راحتی بیشتر راننده و سرنشینان خودرو امری ضروری می باشد.

باید بدانید که لاستیک ارتباط مستقیم و مهمی بین خودرو با سطح زمین برقرار می کند؛ علاوه بر این وظیفه کنترل ماشین، حرکت و حفظ تعادل نیز بر عهده لاستیک می باشد. دقت کنید که اگر از لاستیک خوب استفاده نکنید ممکن است برای شما حادثه ساز شود.

معمولا در حالت کلی سایزهای لاستیک مناسب که برای خودروی ۴۰۵ مورد استفاده قرار می گیرد البته به جز حالت استاندارد که ۱۴/۶۵/۱۸۵ می باشد، ۱۴/۶۰/۱۹۵ و ۱۴/۶۵/۲۰۵ است که ما پیشنهاد می کنیم تا حد امکان از همان سایز استاندارد استفاده کنید.

برای مشاهده بهترین دستگاه صافکاری اتوماتیک مقاله قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک را مطالعه کنید.

مزایای لاستیک پهن برای پژو 405

یکی از مزایای لاستیک ۲۰۵ برای پژو 405 در زیبایی ظاهری ان است به این منظور که ظاهر قشنگ تری به خودرو های شما هدیه میدهد و یکی از دلایلی که بسیاری از مردم از این لاستیک ها استفاده میکنند به خاطر زیبایی ماشین است.

این لاستیک ظاهری اسپرت تر به خودرو شما می بخشد که مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه افراد جوان تر قرار دارد. البته باید گفت که استفاده از این لاستیک ها معایبی هم دارد که در ادامه به ان اشاره می کنیم.

یکی دیگر از عواملی که باعث میشود بیشتر افراد از لاستیک پهن برای خودرو 405 استفاده کنند تجربه رانندگی بهتر است و گفته میشود که روی فرمان پذیری ماشین بسیار تاثیر دارد.

اگر قصد خرید لاستیک برای خودرو خود را دارید و قیمت بالای لاستیک ها شما را نگران کرده است، می توانید با خرید لاستیک دولتی این نگرانی را برطرف کنید. برای بررسی قیمت لاستیک دولتی و خارجی می توانید به صفحه قیمت لاستیک دولتی مراجعه کنید.

معایب لاستیک پهن برای پژو 405

در بخش بالا در مورد مزایای استفاده از لاستیک پهن را به شما گفتیم حالا قصد داریم در مورد معایب استفاده از لاستیک پهن برا پژو 405 با شما صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

برای یادگیری ساخت بهترین براق کننده لاستیک خانگی، پیشنهاد می کنیم مقاله واکس لاستیک دست ساز را مطالعه کنید.

یکی از مهم ترین معایب استفاده از لاستیک پهن برای خودرو 405، تاثیر زیاد در مصرف سوخت به علت پهن شدن لاستیک پژو و افزایش وزن ان می باشد که باعث میشود موتور خودرو برای تولید نیروی بیشتر سوخت مصرفی بیشتری داشته باشد که در وضعیت گرونی سوخت یکی از بزرگ ترین معایب لاستیک های پهن برای پژو 405 محسوب می شود.

یکی از معایب لاستیک 205 برای پارس این است که در آب و هوای بارانی که سطح زمین خیس و لغزنده است، پهن بودن لاستیک ها باعث می شود که آب داخل عاج های لاستیک جمع شود و چسبندگی لاستیک ها را کم کند. کاهش چسبندگی لاستیک ها باعث کم شدن اصطکاک آن با زمین می شود و فرمان پذیری لاستیک ها نیز کاهش می یابد.

اگر قصد خرید رینگ دارید و به دنبال بهترین رینگ برای خودرو خود هستید، مقاله رینگ فولادی را مطالعه کنید.

بهترین لاستیک برای پژو 405

بهترین لاستیک برای پژو 405 همان لاستیک های فابریک می باشد. لاستیک های فابریک تست شده و آزمایش شده هستند و چندین ازمایش رو رد کرده اند تا به عنوان لاستیک فابریک برای ماشین بکار برده شوند.

لاستیک های فابریک نسبت به دیگر لاستیک ها وزن کم تری دارند و فرمان پذیری بهتری نیز دارند و در مصرف سوخت هم بسیار تاثیر گذار است و توصیه ما به شما این است که از لاستیک های فابریک برای ماشین خود استفاده کنید مگر این که مصرف سوخت ماشین برای شما مهم نباشد.

سایز لاستیک خودرو پژو 405 در حالت عادی و استاندارد 185/65R 14 می باشد که می توان برای لاستیک پژو 405 از سایز های جایگزین پهن 195/60/14 و 205/60/14 نیز استفاده کرد.

در صورتی که خودرو در وضعیت استاندارد قرار داشته باشد و هیچ گونه کاهش ارتفاعی روی آن انجام نشده باشد، می توان از سایز های 195/65/14 و 205/65/14 بعنوان جایگزین سایز استاندارد لاستیک پژو 405 استفاده کردکه این مورد در بیشتر مواقع به رانندگان پیشنهاد نمی کنیم.

اما با توجه به اینکه این خودرو ظاهری اسپرت و چوان پسند دارد، تغییر سایز با رینگ 16 اینچ هم در این خودرو می تواند مناسب باشد که در این صورت لاستیک پژو 405 به سایز 205/50R 16 قابل تغییر می باشد.

اگر به دنبال روش هایی برای براق کردن و تمیزکردن لاستیک در خانه هستید و می خواهید بدانید که آیا استفاده از نوشابه و آب قند برای تمیز کردن لاستیک مضر است یا خیر، مقاله ساخت واکس لاستیک با قند را مطالعه کنید.

مزایای لاستیک پهن

به طور کلی لاستیک های پهن یک سری ویژگی هایی دارند که در این بخش درمورد آن میخواهیم با شما صحبت کنیم و توضیح دهیم که اصلا استفاده از این لاستیک ها برای ماشین شما مناسب هستند یا خیر؟

یکی از ویژگی های مهم استفاده از لاستیک پهن برای خودرو 405، چسبندگی لاستیک در جاده است که باعث افزایش کنترل، بهبود عملکرد ترمز گیری و فرمان پذیری شود. این لاستیک ها در سر جاده ها و پیچ ها به راحتی می پرخد و همینطور در هنگام ترمز گیری بسیار سریع عمل می کند.

از دیگر ویژگی های این لاستیک که در مطالب بالا هم به آن اشاره کردیم، زیبایی طاهری ان است. لاستیک های پهن به ماشین شما ظاهری زیبا می بخشد که خیلی از مردم به همین علت از لاستیک های پهن برای خودرو های خود استفاده میکنند و ممکن است از ویژگی های ان با خبر نباشند و تنها ملاک ان ها برای انتخاب زیبایی است که این ملاک اصلا خوب نیست.

برای این که بدونی چقدر زمان میبره تا یه صافکار بشی مقاله مدت زمان یادگیری صافکاری رو مطالعه کن.

معایب لاستیک پهن برای پژو پارس

همان طور که میدانید استفاده از هر چیزی که فابریک خودرو نیست هم معایبی دارد و هم مزایا، البته قطعات فابریک نیز معایبی دارد که در این مقاله نمی گنجد.

یکی از اصلی ترین معایب لاستیک پهن برای پژو پارس گران بودن ان است، لاستیک های پهن نسبت به لاستیک های فابریک قیمت بیشتری دارد و ممکن است کمی راننده را اذیت کند چرا که برای شما هزینه های بالایی در بر خواهد داشت.

استفاده از لاستیک پهن موجب کاهش شتاب می شود و در سرعت گیری ماشین کمی تاثیر دارد همچنین این نوع لاستیک موجب افزایش مصرف سوخت شده که به علت گرانی بنزین یکی دیگر از معایب استفاده از لاستیک های پهن محسوب می شود.

یکی دیگر از معایب این نوع لاستیک این است که به دلیل بزرگ بودن ان ها ممکن است به اتاقک ماشین آسیب وارد کند و این امر باعث عدم راحتی سرنشینان و راننده می شود.

مقاله پبشنهادی : تفاوت لاستیک kb22 و kb27

جمع بندی 

همیشه انتخاب بهترین لاستیکبرای خودرو جزء مهم ترین دغدغه های رانندگان خودرو محسوب می شود که از اهمین بالایی برخوردار است چرا که لاستیک نقش مهمی در حرکت خودرو دارد. اگر شما دارای خودرو پژو 405 هستید و به دنبال لاستیک مناسب برای خودرو خود هستید، در این مقاله درمورد مزایا و معایب لاستیک 205 برای پژو 405 به طور کامل توضیح داده ایم.

سوالات متداول

 معایب لاستیک 205 برای پارس چیست؟

یکی از مهم ترین معایب استفاده از لاستیک پهن برای پژو 405 این است که پهن بودن این لاستیک ها در هوای بارانی و خیس باعث می شود که آب در داخل عاج های لاستیک جمع شود و باعث کاهش چسبندگی لاستیک ها می شود. کم شدن چسبندگی لاستیک ها باعث کاهش اصطکاک آن با زمین می شود در نتیجه این امر می تواند در کاهش فرمان پذیری لاستیک ها تاثیرگذار باشد.

مزایای لاستیک ۲۰۵ برای پژو 405 چیست؟

یکی از مزایای لاستیک 205 برای پژو 405 این است که ظاهری زیبا و اسپرت تری به خودرو شما می بخشد که این لاستیک ها مورد توجه بسیاری از افراد جوان قرار گرفته است.

اخرین اخبار

4.2/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات