تفاوت لاستیک kb22 و kb27

تفاوت لاستیک kb22 و kb27
فهرست مطالب

لاستیک خودرو نقش مهمی در رانندگی دارد و استفاده از یه لاستیک خوب موجب لذت بخش شدن رانندگی میشود. دراین مقاله قصد داریم تا در مورد دو نوع لاستیک با شما صحبت کنیم و تفاوت لاستیک kb22 و kb27 را به شما بگیم و پیشنهاد بدیم کدوم لاستیک برای ماشین مناسب تره. بهتون تصویه میکنم ادامه این مطلب رو از دست ندید.

اگه میخوای درمورد تفاوت های لاستیک KB22 با KB27 اطلاعات کامل تری کسب کنید، به صفحه تفاوت لاستیک KB22 با KB27 مراجعه کنید.

تفاوت لاستیک kb22 و kb27

تفاوت لاستیک kb22 و kb27

قبل از این که بخوام تفاوت لاستیک kb77 با kb44 بگم، باید بدونید که تایر خودرو نقش مهمی در سواری ماشین داره، یعنی اگه هر چقد از لاستیک بد و بی کیفیت استفاده کنیم بعضی از امتیاز فاکتور هایی مثل نرمی، فرمان پذیری و … کم میکنه و لذت رانندگی رو از ما میگیره.

هر دو لاستیک KB27 و KB22 ساخت شرکت کویر تایر می باشند که از شرکت های مطرح در زمینه تایرسازی محسوب می شوند. سهمیه تولید بیش از 22 درصد تایرهایی تولیدی کشور اختصاص به این شرکت دارد.

شاید برای شما پیش اومده باشه که سرصبح وقتی هوا خیلی سرده ماشین رو استارت زدی یا موقع رانندگی متوجه شدی متور ماشین غیر طبیعی کار میکنه اگه دوست داری علت ریپ زدن ماشینت رو بفهمی مقاله علت ریپ زدن ماشین رو مطالعه کن.

این دو لاستیک به دلیل تشابه ای که با هم دارند در ویژگی های ظاهری و فنی عملکرد یکسانی را به خودرو ارائه می دهند. از ویژگی های این لاستیک می توان به مواردی از جمله صدای پایین و نرمی در حرکت به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالای تایر، پایین آوردن مصرف سوخت و بالا بردن سرعت خودرو با کاهش مقاومت غلتشی ایجاد شده بین تایر و زمین، فرمان گیری راحت و پایداری خودرو در پیچ ها و عدم سرخوردگی خودرو در تغییر مسیرهای ناگهانی و… اشاره کرد.

در مورد تفاوت لاستیک kb22 و kb27 چیز خاصی نمیشه گفت چرا که این لاستیک ها با هم تفاوت خاصی ندارند. علت نام گذاری kb22 و kb27 در تفاوت گل های ان هاست. اصلا نگران نباشید در ادامه مثالی میزنم که کامل متوجه اعداد روی لاستیک بشید و بدونید این حروف و اعداد نشان گر چیست.

پیشنهاد ویژه :  واکس لاستیک دست ساز

kb در لاستیک نشانه چیست

تا اینجا با تفاوت لاستیک kb22 و kb27  آشنا شدید. حال در این قسمت میخوایم به نکته مهمی اشاره کنیم که شاید برای شما هم سوال باشه.

اگه دقت کرده باشید رو لاستیک حروف و اعدادی وجود دارد که مشخصات اون لاستیک رو به شما توضیح میدهد و شاید برای خیلی از افراد سوال باشه که kb در لاستیک نشانه چیست؟

“KB27 185/65R14 ” در این خبش دقت کنید، kb22 و یا kb27 نوعی اج هستند، عدد 185 نشانگر پهنای لاستیک است، عدد 65 نشان دهنده نسبت فاق به پهنای لاستیکه، حرف R نشانگر اینه که لاستیک به چه روشی ساخته شده و در اخر عدد 14 یا 16 رو می نویسند که نشان دهنده قطر رینگ بر حسب اینچ است.

دو عامل مهم باعث میشه تا چرخ جلو ماشین به صدا در بیاد اگه دوست داری علت به صدا افتادن چرخ ماشینت رو متوجه بشی حتما مقاله صدای تق تق چرخ جلو رو مطالعه کنید تا علت به صدا افتادن چرخ جلوی ماشین رو متوجه بشید.

قیمت لاستیک kb22 و kb27

قیمت لاستیک kb22 و kb27

کویر تایر در زمینه تولید  لاستیک فعالیت های بسیاری داره و یکی از بزرگ ترین تولید کننده های لاستیک در ایرانه، اما در مورد قیمتش واقعا باید بگم که عالیه چون هم قیمت پایین داره و هم کیفیت لاستیک های تولید شدش خوبه.

تنوع لاستیک های کویر تایر خیلی زیاده ولی حدود قیمت لاستیک kb22 و kb27 برای خودروهای پرشیا حدود جفتی یک میلیون و دویست هستش که میتونید قیمت دقیقشو از طریق سایتش ببینید و خرید کنید.

با توجه به شرایط و افزایش قیمت چشمگیر لاستیک هاْ بسیاری از افراد به سراغ لاستیک های دولتی می روند چرا که یکی از مزایای خرید لاستیک دولتی ارزان تر بودن هزینه آن نسبت به لاستیک خارجی است.

شما می توانید این نوع لاستیک را ۲۰ الی ۳۵ درصد ارزان تر از مابقی لاستیک ها در بازار تهیه کنید. لاستیک دولتی نسبت به لاستیک های خارجی قیمت پایین تری دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد نحوه دریافت لاستیک دولتی و همینطور قیمت این لاستیک نسبت به دیگر لاستیک ها، به صفحه قیمت لاستیک دولتی مراجعه کنید.

قیمت لاستیک کویر kb27

این قسمت درمورد موضوع مهمی میخوایم صحبت کنیم که مربوط به قیمت لاستیک کویر kb27 میشه. معمولا قیمت این نوع لاستیک در بازار متفاوته و از 650,000 تومان شروع میشه و تا 2,000,000 تومان ادامه داره که در ادامه به توضیح مشخصات و ویژگی های آن می پردازیم.

  • ارتفاع تایر : 59.6 سانتی متر
  • قطر رینگ : 14 اینچ
  • شاخص سرعت : H (معادل 210 کیلومتر بر ساعت)
  • شاخص بار : 86 (معادل ۵۳۰کیلوگرم)
  • رنگ دیواره : مشکی
  • قابل استفاده برای محور جلو می باشد
  • قابل استفاده برای محور عقب می باشد

اگه دوست داری بدونی تفاوت رینگ فولادی و الومینیومی چیه و استفاده از کدوم رینگ برای ماشین مناسبه مقاله رینگ فولادی رو مطالعه کن.

تفاوت لاستیک kb77 و kb44

یکی از سوالاتی پرتکراری که توسط بسیاری از افراد مطرح است این است که تفاوت لاستیک kb44 و kb77 در چیست؟

لاستیک های کویر kb44 از انواع لاستیک های چهارفصل شرکت کویر تایر می باشند که برای خودروهای سواری و هاچ بک طراحی شده است.

از آنجایی که این لاستیک ها چهارفصل هستند، در همه فصول سال، سواری خوبی را به راننده و سرنشینان خودرو ارائه می دهند. این نوع لاستیک برای افرادی که به دنبال لاستیک باکیفیت و با سواری نرم و کم صدا هستند بسیار مناسب است. علاوه بر این این لاستیک را می توان برای خودرو های با رینگ 16 اینچی نیز استفاده کرد.

از مزایای این مذل لاستیک می توان به چسبندگی عالی در زمین های خشک و مرطوب، ترمزگیری خوب در زمین های خشک و مرطوب، هندیلنگ خوب در پیچ ها، سواری نرم ، راحت و کم صدا، مصرف سوخت بهینه، طول عمر مناسب و… اشاره کرد.

اگر به دنبال بهترین رنگ برای خودرو خود هستید و قصد دارید هزینه رنگ کامل خودرو در سال 1401 برای انواع خودروهایی از جمله پراید، سمند، پژو 206، پژو 405 را به طور کامل بررسی کنید، به صفحه هزینه رنگ کامل خودرو در سال 1401 مراجعه کنید.

هر دو لاستیک kb77 و kb44 از نظر ویژگی های ظاهری و فنی با هم در یک سطح هستند و به همین دلیل عملکرد یکسانی نیز دارند.

ترمز گیری عالی و چنگ زنی بالا در سطوح خیس، طراحی خاص برای انحراف آب از زیر تایر به دو طرف جاده، نرمی حرکت و پایداری خودرو و سواری راحت سر نشین، دارای قابلیت ویژه در حرکت بر روی سطوح یخ زده و حفظ پایداری و ثبات خودرو و… از ویژگی های لاستیک kb77 محسوب می شود.

مقاله پیشنهادی : براق کردن رینگ و لاستیک خودرو با چند روش ساده

تفاوت لاستیک precious و stella

اگر برای خرید لاستیک می خواهید تفاوت لاستیک precious و stella را بدانید در ادامه با ما همراه باشید. لاستیک Precious به خاطر طراحی خاص گل های روی تایر در هر نوع اب و هوایی ترمز گیری بسیار عالی داره، در هنگام سواری معمولی، فرمان گیری بدون لغزش دارد. علاوه بر این سر نخوردن هنگام تغییر جهت ناگهانی از دیگر مزایای این خودرو محسوب می شود.

این دو لاستیک تفاوت چندانی با هم ندارند. درمرود مزایای لاستیک stella، می توان به مواردی از جمله ترمز گیری عالی همانند لاستیک Precious، فرمان پذیری خوب و نرم در انواع ظرایط جاده ای، صدای بسیار پایین در سرعت بالا و پایین به علت آج های متفاوت دو نیمه تایر و همینطور صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل شیار ها و عمق های فوق العاده روی لاستیک اشاره کرد.

جمع بندی 

با توجه به شرایط امروزی و افزایش قیمت چشمگیر لاستیک ها، دغدغه بسیاری از افراد خرید بهترین لاستیک برای خودرو می باشد چرا که خودرو یکی از قطعات بسیار مهم خودرو به شمار می رود. لاستیک kb22 و kb27 یکی از بهترین محصولات شرکت کویر تایر محسوب می شود که به دلیل قابلیت هایی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برای بررسی تفاوت لاستیک kb22 و kb27 پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

سوالات متداول

Kb در لاستیک نشانه چیست؟

همانطور که  می دانید همه اعداد و حروف در لاستیک نشانه علامت خاصی هستند. به طور مثال در لاستیک KB27 185/65R14، علامت kb22 و kb27 یک نوع اج هستند. عدد 185 نشانه پهنای لاستیک، عدد 65 نشانگر نسبت فاق به پهنای لاستیک، حرف R نشانه این است که لاستیک به چه روشی ساخته شده و درنهایت عدد 14 یا 16 بیانگر قطر رینگ بر حسب اینچ می باشد.

تفاوت لاستیک kb44 و kb77 چیست؟

هر دو لاستیک KB27 و KB22 ساخت شرکت کویر تایر می باشند و از نظر ظاهری و ویژگی های فنی  تفاوت چندانی ندارند چرا که عملکردی یکسان دارند. از ویژگی های هر دو این لاستیک ها می توان به مواردی مانند صدای پایین و نرمی در حرکت به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالای تایر، پایین آوردن مصرف سوخت و بالا بردن سرعت خودرو با کاهش مقاومت غلتشی ایجاد شده بین تایر و زمین و… اشاره کرد.

اخرین اخبار

4.1/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات