اموزش طراحی سایت با وردپرس

اموزش طراحی سایت با وردپرس
فهرست مطالب

موضوع این مقاله اموزش طراحی سایت با وردپرس هستش اما در این مقاله قراره به شما اموزشگاهی رو معرفی کنیم که به شما طراحی سایت با وردپرس رو اموزش میده، اگه دوست داری طراحی سایت رو 0 تا 100 یاد بگیری و خیلی سریع وارد بازار کار بشی بهت توصیه میکنم ادامه این مطلب رو از دست نده. چون قراره به شما اموزشگاهی رو معرفی کنم به شما وردپرس رو توی کمترین زمان یاد میده و شما رو وارد بازار کار میکنه.

فیلم اموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان

فیلم اموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان

اگه دوست داری فیلم های طراحی سایت رو به صورت رایگان ببینی حتما مقاله طراحی سایت با وردپرس مطالعه کنید چون به طور کامل در مورد تمامی مطالب وردپرس برای شما توضیح داده و کلی فیلم اموزش داخل سایتش قرار داره که میتونید با ورود به سایتش 0 تا 100 وردپرس رو یاد بگیرید و برای خود یه وبسایت درست کنید.

فیلم های اموزشی اریاتهران

اموزش طراحی سایت با ورپرس رایگان

اموزش طراحی سایت با ورپرس رایگان

همان طور که میدانید امروزه وردپرس بهترین و راحت ترین ابزار برای ساخت یک وب سایت هستش، علت محبوبیت وردپرس نه راحتیه و نه رایگان بودنش، البته شاید افراد مبتدی همین دو علت را داشته باشند ولی کسانی که به طور تخصصی روی وب فعالیت میکنند علت دیگه ای دارند، اصلی ترین علت محبوبیت وردپرس متن باز بودن اونه یعنی قابل ویرایش هستش و این یکی از اصلی ترین دلیل محبوبیت وردپرس هستش.

اگه میخوای بدون کلاس رفتن و در کمترین زمان ممکن مدرک فنی حرفه ای دریافت کنی حتما مقاله گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس رو حتما مطالعه کنید.

اشنایی با بخش های پیشخوان وردپرس

نوشته ها:

نوشته

بخش نوشته های وردپرس برای اضافه کردن پست جدید به سایته، همان طور که میبینید بخش نوشته مانند نرم افزار ورد هستش که میتونید در ان مطالب خود را بنویسید.

قابلیت های اضافه کردن فیلم و عکس، وسط چین کردن مطالب، بلد کردن، لینک، رنگ و کلی ویژگی دیگه وجود داره که میتویند از این ویژگی های بخش نوشته استفاده کنید و در نهایت اون رو انتشار بدید.

رسانه:

رسانه

تمامی فایل ها مانند عکس و فیلم در این بخش قرار میگیره، با کلیک رو هر عکس میتونید اون رو ویرایش کنید، منظور از ویرایش یعنی اسمشو رو تغییر بدید متن جایگزین قرار بدید، عکس رو برش بزنید و … ، میتونید از توی این بخش عکس ها رو از داخل هاست خود پاک کنید.

برگه:

برگه

اگه به بخش نوشته دقت کرده باشید میبینید که برگه ها و نوشته ها از لحاظ ظاهری فرقی با هم ندارن. باید بگم در اشتباهید، فرق در ساختار ان هاست، اصول استفاده از برگه ها برای اینه که نوشته ها داخل ان قرار بگیرند، یعنی شما نمیاین برگه اصلی وب سایت رو داخل نوشته ها بزارید چون یه نوشته ثابته پس در برگه ها قرار میگیره و همین طور پست هایی که تازه منتشر میشه نیز در برگه ها قرار نمیگیره چون نوشته های زیادی قراره در وب سایت شما به انتشار دربیاد و قرار دادن ان در برگه یه کار کاملا غیر اصولیه.

اگه در وب سایت ها مطالعه زیادی داری حتما مقاله اموزش نصب جاوا اسکریپت رو حتما مطالعه کن. در بعضی از وب سایت ها ممکنه کد های مخربی وجود داشته باشه که میتونید از این مقاله کمک بگیرید و از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

نمایش:

نمایش

در بخش نمایش شما میتونید انواع قالب هایی که در وردپرس وجود داره رو به طور رایگان در وب سایت خود نصب کنید و یا از بخش افزودن قالب هایی که از وب سایت های دیگر خریداری کردید رو بارگذاری و نصب کنید و از بخش سفارشی سازی تنظیمات قالب رو باب طبع خود ویرایش کنید و اون رو به نمایش بذارید

افزونه:

افزونه

افزونه ها قابلیت هایی هستند که عملا در قالب وجود ندارند و شما باید افزونه ای رو نصب کنید که این ویژگی رو به سایت شما اضافه کنه مثل ساختن فرم، جدول و…

البته کار این افزونه ها اینه که بدون نیاز به کد نویسی شما بتونید این کار ها رو انجام بدید وگرنه میشه با زبان های نشانه گذاری این افزونه ها رو نوشت.

اگه میخواهید یک وبلاگ ریگان وحرفه ای درست کنید حتما مقاله اموزش ساخت وبلاگ رو حتما مطالعه کنید.
این بخش هم مانند بخش نمایشه که میتونید افزونه های دلخواه خود که در این بخش رایگان هستند را روی وردپرس خود بارگذاری یا از بخش افزودن، افزونه ای که از وب سایت دیگر خریداری کردید رو بارگذاری کنید و از ان استفاده کنید.

کاربران:

کاربران

بخش کاربران بخش مدریت افرادی است که در وردپرس فعالیت میکنند. شما میتونید در بخش افزودن کاربران جدید رو به سایت خود اضافه کنید.

برای اضافه کردن کاربر یه ایمیل لازمه با نام کاربری ورود به بخش پیشخوان که میتونید به دلخواه انتخاب کنید.

در ادامه نقش فرد رو انتخاب کنید و بزارید همان رمز پیش فرضی که هست روی اون بمونه و یک کپی از رمز بگیرید و اطلاعات رو ذخیره کنید.

تنظیمات:

تنظیمات

تنظیمات: بخش تنظیمات وردپرس مربوط به مدریت هستش که باید انجام بدید، در ویدئو ها که لینکش رو گذاشتم به طور کامل در مورد این بخش توضیح داده شده ولی تنظیمات اصلی رو به شما میگم.

داخل بخش عمومی باید عنوان سایت رو بنویسید و یه توضیح کوتاه از وب سایت خود بنویسید که نشان دهنده سایت خود باشد و در ادامه ایمیل مدریت رو حتما قرار بدید تا اطلاعات مهم وب سایت به شما ارسال بشه. و در اخر این بخش روز اغاز  شدن هفته رو روی شنبه قرار بدید و تنظیمات رو سیو کنید.

برای این که تنظیمات این بخش رو که خیلی هم مهمه به درستی انجام بدید حتما به سایت اریاتهران سر بزنید و فیلم های اموزش وردپرس رو که به طور رایگان در اختیار شما قرار دادیم رو ببینید و بخش تنظیمات رو درست انجام بدید تا به مشکل نخورید

مشاهده اخرین اخبار

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات