نصب جاوا اسکریپت

نصب جاوا اسکریپت
فهرست مطالب

در این مقاله قراره اموزش نصب جاوا اسکریپت رو به شما اموزش بدیم و بگیم که چطور جاوا اسکریپت های نصب شده در مرورگر را فعال و یا غیرفعال کنیم.

امروزه بیشتر وب سایت ها با کمک جاوا اسکریپت ساخته می شود و توصیه ما به شما این است که حتما جاوا اسکریپت های برخی از وب سایت های ناشناس رو غیر فعال کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاد. اگه به دنبال فعال و یا غیر فعال کردن جاوا اسکریپت در انواع مرورگر ها هستید بهتون توصیه میکنم ادامه این مطلب رو از دست ندید

فعال کردن جاوا اسکریپت در مرورگر

فعال کردن جاوا اسکریپت در مرورگر
در این بخش نحوه فعال کردن جاوا اسکریپت در مرورگر های مختلف رو به شما اموزش میدیم که چطور فایل های جاوا اسکریپت یک سایت رو فعال یا غیر فعال کنیم.

اگه به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در تهران میگردید حتما مقاله بهترین شرکت طراحی سایت در تهران رو مطالعه کنید، در این مقاله یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت رو به شما معرفی کردیم که میتونید ببینید.

فعال کردن جاوا اسکریپت در گوگل کروم chrome

برای این که بتونید جاوا اسکریپت رو در مرورگر های کروم فعال یا غیر فعال کنید باید این مراحل رو طی کنید.

در قدم اول وارد مرورگر کروم خود بشید و در نوار بالا سه نقطه رو بزنید و وارد بخش settings بشید.

اموزش نصب جاوا اسکریپت کروم chrome

از تو بخش ساید بار دنبال بخش privacy بگردید و وارد اون بشید.

اموزش نصب جاوا اسکریپت کروم chrome

توی صفحه جدید وارد بخش Site Settings بشید.

اموزش نصب جاوا اسکریپت کروم chrome

از داخل بخش به دنبال گذینه JavaScript بگردید و وارد اون بشید

اموزش نصب جاوا اسکریپت کروم chrome

توی این بخش میتونید جاوا اسکریپت رو در مرورگر کروم فعال و یا غیر فعال کنید.

برای این که بیشتر مردم از مرورگر های کروم استفاده میکنند دیگه روش فعال و یا غیرفعال کردن جاوا رو در مرورگر های فایرفاکس، اوپرا و اینترنت اکسپلورر رو اموزش ندادیم ولی اگه از هر یک از این سه مرورگر استفاده میکنید و به دنبال غیرفعال و یا فعال کردن جاوا اسکریپت در این سه مرورگر هستید حتما مقاله فعال و یا غیر فعال کردن جاوا در مرورگر رو مطالعه کنید.

فعال کردن جاوا اسکریپت در موبایل

فعال کردن جاوا اسکریپت در موبایل
دربخش بالا به شما توضیح دادیم که چطور وارد تنظیمات مرورگر خود بشید و از اون جا جاوا اسکریپت رو فعال و یا غیر فعال کنید ولی شاید برای شما سوال پیش بیاد که ایا در مرورگر های موبایل نیز این کار انجام میشه یا نه.
همان طور که در بخش اول گفتم باید جاوا اسکریپت رو غیر فعال کرد چون ممکنه بعضی از سایت ها در جاوا اسکریپت های سایت بد افزار هایی رو قرار داده باشند که میتواند از اطلاعات شما سوء استفاده کنند برای همین قبل از ورود به سایت های ناشناس جاوا اسکریپت را غیرفعال میکنیم تا از بروز یه همچین مشکلاتی جلوگیری کنیم.

اگه میخواهید از هک شدن مودم خود جلوگیری کنید حتما مقاله مخفی کردن مودم رو حتما مطالعه کنید و از هک شدن وای فای خود جلوگیری کنید.
در ادامه به شما اموزش میدیم که چطور در موبایل خود نیز از این امر جلوگیری کنند

فعال کردن جاوا اسکریپت اندروید android

برای غیرفعال و یا فعال کردن جاوا اسکریپت اندروید کافیه وارد مرورگر گوشی بشید و سه نقطه رو بزنید و وارد بخش settings یا همون تنظیمات مرورگر خود بشید.
اموزش نصب جاوا اسکریپت اندروید android
در این بخش کمی به پایین اسکرول کنید و به دنبال بخش Advanced بگردید و گذینه Site settings  رو کلیک کنید.
اموزش نصب جاوا اسکریپت اندروید android
بعد از این که کیلک کردید وارد صفحه جدید میشوید، دوباره کمی اسکرول کنید و در بخش پایین به دنبال JavaScript بگردید و وارد اون بشید.
اموزش نصب جاوا اسکریپت اندروید android
با وارد شدن به این بخش شما میتونید به مرورگر گوشی اندروید خود دسترسی اجرا کردن جاوا اسکریپت هر سایت رو فعال و یا غیرفعال کنید.
اموزش نصب جاوا اسکریپت اندروید android

فعال کردن جاوا اسکریپت ایفون ios

برای فعال و یا غیر فعال کردن جاوا اسکریپت در مرورگر های ایفون کافیه وارد settings بشید و از برنامه های موجود در صفحه تنظیمات مرورگر safari رو انتخاب کنید.
اموزش نصب جاوا اسکریپت ایفون ios
بعد از تو بخش advanced گذینه javascript رو فعال و یا غیر فعال کنید، این بخش از اجرا شدن جاوا در وب سایت ها جلوگیری میکند.
اموزش نصب جاوا اسکریپت ایفون ios

مشاهده اخرین اخبار

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات