ساخت وبلاگ رایگان

ساخت وبلاگ رایگان
فهرست مطالب

در این مقالهبه شما اموزش چگونگی ساخت وبلاگ رایگان رو قراره اموزش بدیم و بهترین سایت های ایرانی که برای ساخت وبلاگ بسیار کارامد هستند رو به شما معرفی کنیم.

اگه شما به دنبال یک وبسایت عالی برای ثبت وبلاگ خود هستید ادامه این مطلب رو از دست ندید.

مهم ترین معیار انتخاب سایت وبلاگ ساز

مهم ترین معیار انتخاب سایت وبلاگ ساز

برای ساخت یه وبلاگ باید به نکات مختلفی باید توجه کرد بزار یه و توی این بخش قراره مهم ترین معیار انتخاب سایت های وبلاگ ساز رو به شما بگیم. وبسایت های زیادی هستند که به شما این اجازه رو میدن که به صورت رایگان در ان وبلاگ درست کنید اما همه این وب ها برای ساخت وبلاگ اصلا مناسب نیستن و باید به نکاتی که در ادامه میگم حتما توجه داشته باشید.

دامین اتوریتی

دامین اتوریتی همان قدرت دامنه یک وب سایت است که نشان میدهد این وبسایت چقدر پیش گوگل معتبر است و شما با بک لینک گرفتن از این وب سایت ها میتوانید این را به گوگل بفهمانید که سایتی که از این وبسایت ها بک لینک دریافت کرده نیز بسیار معتبره و این امر برای سئو نیز کار امده

پیج اتوریتی

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر داشته باشید پیچ اتوریتی بالا بودن پیج اتوریتی میتونه به اعتبار سایت شما بسیار کمک کنه و رتبه خوبی رو به شما بده اما استفاده زیاد و بی جا از این وبسایت ها نیز باعث تاثیر معکوس این فرایند میشه.

فالو یا نو فالو بودن لینک

یکی از مواردی که موجب افزایش اعتبار یک وبسایت می شود فالو یا نو فالو بودن لینک است، این را در نظر داشته باشید که لینک های فالو قدرت بیشتری دارند و میتواند رو نتایج کار شما بسیار تاثیر گذار باشد.

بهترین سایت ساخت وبلاگ حرفه ای

بهترین سایت ساخت وبلاگ حرفه ای

رسیدیم به بخش معرفی بهترین سایت ساخت وبلاگ حرفه ای، برای کسانی که تولید محتوا میکنند بسیار مناسب است.

حتما توجه داشته باشید که چند مورد مهمی که در بالا گفتیم رو حتما در انتخاب وبلاگ خود در نظر بگیرید تا نتیجه بگیرید.

سایت بلاگ فا

یکی از بهترین و پر بازدید ترین سایت های ایران معرفی شده و برای کسانی که تولید محتوا میکنند بسیار مناسبه. ثبت نام و تولید محتوا داخل سایت بلاگ فا کاملا راحته فقط کافیه یه جیمیل داشته باشی و از صفحه اصلی بخش ثبت نام رو بزنی و اطلاعات لازم رو وارد کنی و به همین راحتی میتونی داخل سایت بلاگ فا مطالب خودت رو بارگذاری کنی.

البته سایت های دیگری نیز وجود دارند که برای ساختن وبلاگ مناسب هستند که در ادامه به شما معرفی میکنم

وبسایت های زیادی هستن امکان ساخت وبلاگ رو به کاربران میدهند ولی این وبسایت ها جزء معروف ترین ها بوده و بسایری از کاربران از این وبسایت ها برای تولید محتوا و بک لینک گیری استفاده میکنند.

اموزش ساخت وبلاگ حرفه ای

اموزش ساخت وبلاگ حرفه ای

ما در بالا در مودر همه ویژگی هایی که یک وبلاگ باید داشته باشه رو به شما گفتیم و مواردی که باید در انتخاب یک وبلاگ ساز دقت کنید رو گفتیم و همه این مطالب به شما کمک میکنه که یک وبلاگ حرفه ای بسازید

این نکته را در نظر بگیرید که ساخت وبلاگ حرفه ای کاملا بستگی به توانایی شما داره پس سعی کنید روی توانایی های خود کار کنید و گسترشش بدید تا نتیجه خوبی بگیرید.

مشاهده اخرین اخبار

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات