نرم افزار اتصال موبایل به مانیتور ماشین

نرم افزار اتصال موبایل به مانیتور ماشین | اتصال گوشی به مانیتور | انتقال تصویر گوشی به مانیتور
فهرست مطالب

اگر شما هم به دنبال راهکاری هستید که تلفن همراه خود را برای راحت تر کردن کارها به مانیتور وصل کنید حتما این سوال به ذهنتان آمده که چگونه به مانیتور ماشین وصل شویم که در این مقاله مفصل توضیح داده ایم.

در ادامه مقاله به شما اطلاعاتی در مورد نرم افزار اتصال موبایل به مانیتور ماشین و همینطور نحوه اتصال گوشی به مانیتور ماشین را ارائه داده ایم.

اگر می خواهید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید و به دنبال ایده هایی برای تولید محتوا هستید، به شما پیشنهاد می کنیم مقاله چند ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام را مطالعه کنید.

انتقال تصویر گوشی به مانیتور خودرو

در ابتدای کار انتقال تصویر گوشی به مانیتور با کابل usb امکان پذیر بود و باید برای نمایش تصاویر موبایل روی مانیتور حتما از سیم رابط آن استفاده می کردید.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی اتصال گوشی به مانیتور ماشین با بلوتوث و وای فای امکان پذیر شده است. تقریبا همه ی گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند می توانند از قابلیت مرور لینک استفاده کنند.

البته شاید در مدل های گوشی قدیمی تر برای انتقال موبایل به مانیتور کمی به مشکل بخورید که با نصب برنامه Mirror Cast مشکل شما برطرف خواهد شد.

میرور لینک سیستمی است که قابلیت اتصال گوشی به مانیتور ماشین با بلوتوث، از طریق وای فای، با استفاده از کابل usb و یا بدون آن برای شما فراهم می کند و اطلاعات آن را روی مانیتور نمایش دهید.

اگر به تازگی وارد محیط اینستاگرام شدید و می خواهید در رابطه با قابلیت ریلز که یکی از قابلیت های کاربردی و پزطرفدار اینستاگرام می باشد اطلاعات بیشتری کسب کنید، به صفحه نحوه فعالسازی قابلیت ریلز اینستاگرام مراجعه کنید.

اتصال گوشی به مانیتور ماشین از طریق usb

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه گوشی را به مانیتور ماشین وصل کنیم.

یکی از راه های وصل کردن گوشی به مانیتور ماشین از طریق usb امکان پذیر است که با اتصال گوشی به مانیتور ماشین از طریق usb از مزایای زیر بهره مند شوید.

اگر می خواهید اطلاعات کاملی درمورد تنظیمات کارخانه ضبط پژو پارس داشبورد جدید کسب کنید، حتما مقاله دفترچه راهنمای ضبط پژو پارس داشبورد جدید را مطالعه کنید.

  • پاسخ دادن به پیام ها

همانطور که می دانید پاسخ دادن به پیام ها در حین رانندگی امری خطرناک است که می تواند خسارت جبران ناپذیری به سرنشینان خودرو وارد کند.

با اتصال گوشی به مانیتور ماشین می توانید با پیام های آماده به مخاطبتان پاسخ دهید و یا پیغام صوتی بفرستید.

اگر خودرو شما مشکل ریپ زدن دارد و نمی دانید دلیل آن چیست و چه کاری برای رفع آن باید انجام داد، به صفحه علت ریپ زدن ماشین در حالت درجا مراجعه کنید.

  • پیدا کردن پمپ بنزین

مسیریابی نزدیک ترین پمپ بنزین به شما یکی دیگر از امکاناتی است که اتصال گوشی به مانیتور ماشین از طریق usb یا به صورت وایرلس فراهم می کند.

این قابلیت ویز روی مانیتور ماشین در زمان های اظطراری به شما کمک زیادی خواهد کرد.

  • پیش بینی وضعیت ترافیک و مسیریابی

با اتصال مانیتور اندروید خودرو به اینترنت و موبایل می توانید مسیر خود را در هر کجای دنیا که هستید پیدا کنید.

همچنین اطلاع از وضغیت ترافیک، تصادف، بسته شدن راه ها و… قابلیت دیگر استفاده از نقشه های پیشرفته مسیر یاب است که از طریق اتصال مانیتور ماشین به تلفن همراه و اینترنت میسر است.

یکی از صداهایی که ممکن است برای راننده و سرنشینان خودرو بسیار آزاردهنده باشد، صدای نویز ضبط ماشین است که در مقاله چگونه نویز ضبط ماشین را بگیریم تمامی روش های رفع نویز را توضیح داده ایم.

اتصال گوشی به مانیتور ماشین از طریق usb
اتصال گوشی به مانیتور ماشین از طریق usb

 

در صورتی که قصد خرید مانیتور ماشین و پخش فابریک برای اتومبیل خود را دارید می توانید با مراجعه به لینک های زیر از محصولات زیر دیدن کنید :

مانیتور پراید

مانیتور 206

مانیتور سمند

مانیتور پژو 405

مانیتور 207

مانیتور تیبا

مانیتور کوییک 

مانیتور مگان

مانیتور تویوتا

مانیتور بی ام و

مانیتور میتسوبیشی

مانیتور کیا سراتو

مانیتور کیلا اسپرتیج

مانیتور کیا اپتیما

مانیتور کیا موهاوی

مانیتور اوتلندر

مانیتور بسترن

مانیتور برلیانس

مانیتور جک

مانیتور لیفان x60

مانیتور لیفان x50

مانیتور لیفان 820

مانیتور لیفان 620

مانیتور چانگان

مانیتور mvm

مانیتور هایما

مانیتور دانگ فنگ

مانیتور چری آریزو

مانیتور هیوندای

مانیتور هیوندای وراکروز

مانیتور هیوندای سوناتا

مانیتور هیوندای سانتافه

مانیتور هیوندای توسان

مانیتور هیوندای آزرا

مانیتور هیوندای النترا

مانیتور هیوندای اکسنت

مانیتور هیوندای گرنجور

مانیتور هیوندای ix35

مانیتور رنو

مانیتور بنز

مانیتور بنز c20

آموزش میرور کردن صفحه ی گوشی روی مانیتور خودرو

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که نحوه اتصال گوشی به مانیتور ماشین از طریق میرورلینک به چه صورت است که در ادامه به آن پرداخته ایم.

MirrorLink را می توان به عنوان یک نرم افزار اتصال گوشی به مانیتور ماشین معرفی کرد که در ادامه به آموزش میرورلینک پرداخته ایم.

در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که MirrorLink در همه ی گوشی های اندروید و اتومبیل ها فعال نمی شود. بنابراین بهتر است اول بررسی کنید که آیا خودرو شما از این برنامه پشتیبانی می شود یا نه. به این منظور می توانید وب سایت رسمی MirrorLink را بررسی کنید تا از میرور کردن صفحه گوشی روی مانیتور خودرو اطلاعات بیشتر کسب کنید.

یکی از مشکلاتی که ممکن است هر خودرو سواری با آن روبرو شود، مشکل صدای لاستیک ماشین می باشد که در مقاله صدای تق تق چرخ جلو پراید به طور کامل دلایل آن را بررسی کرده ایم.

میرور کردن صفحه گوشی طبق مراحل زیر انجام می شود :

  1. در ابتدا موبایل خود را با استفاده از کابل USB به پورت USB خودرو خود متصل کنید.
  2. سپس از صفحه اصلی دستگاه خود، برنامه ها(Apps) را باز کنید.
  3.  وارد قسمت تنظیمات (Setting) شوید.
  4. توجه کنید ممکن است نیاز باشد در قسمت منو (Menu) > مشاهده به عنوان ( View as) > نمای لیست (List View)، منوی تنظیمات را به list view  تغییر دهید.
  5. وارد قسمت NFC and sharing شوید.
  6. MirrorLink را انتخاب کنید.
  7. کادر اتصال به وسیله نقلیه از طریق USB (conect to vehicle via USB) را انتخاب کنید.

آیا می خواهید بدانید نحوه تگ كردن یک پیج در استوری اينستاگرام چگونه است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تگ کردن افراد در اینستاگرام، مقاله چگونه در استوری اینستاگرام افراد را تگ کنیم را از دست ندهید.

نکات قابل توجه

باید بدانید که میرورلینک به گواهینامه های ایمنی نیاز دارد. بنابراین شما نیاز به دسترسی به اینترنت در موبایل خود دارید. به روز رسانی باید به طور خودکار توسط سیستم شما انجام شود.

نکته دوم این است برای اینکه Sygic کارکرد درستی داشته باشد، تلفن شما باید از سیگنال GPS پذیرایی خوبی داشته باشد. مطمئن شوید که در فضای باز، خارج از گاراژها یا تونل ها هستید زیرا که این امر می تواند مانع دریافت سیگنال شود.

آموزش میرور کردن صفحه ی گوشی روی مانیتور خودرو
آموزش میرور کردن صفحه ی گوشی روی مانیتور خودرو

نمایش محتویات گوشی در مانیتور

همان طور که گفته شد، برای اتصال‌ گوشی های اندروید به مانیتور کامپیوتر مشکلی نخواهید داشت. اما سوال بسیاری از شما شاید این باشد که میرور کردن صفجه ی گوشی روی مانیتور خودرو به چه صورت است و آیا اپل هم از میرور لینک پشتیبانی می کند؟

برای اتصال آیفون و آیپد به مانتیور ماشین، باید از راهکارهای مخصوص به خود استفاده کنید. انتقال تصاویر از آیفون به مانیتور خودرو امکان پذیر است اما مثل گوشی های اندروید، امکان کنترل گوشی با صفحه مانیتور ماشین را نخواهید داشت.

برای میرور کردن گوشی آیفون با مانیتور خودرو باید از ترفندهای مخصوص خود اپل استفاده کنید و با استفاده از دانگل های جدا و یا مانیتور هایی با دانگل وای فای گوشی اپل را به مانیتور ها وصل کنید.

یکی از مشکلات رایج در هنگام کار با فتوشاپ باز نشدن صفحه جدید یا سند جدید در فتوشاپ می‌باشد. در صورتی که شما هم با این مشکل روبرو هستید، مقاله باز نشدن صفحه جدید در فتوشاپ به شما کمک می کند تا این مشکل را برطرف کنید.

تبدیل گوشی به مانیتور ماشین

اگر گوشی تلفن هوشمندی در منزل دارید که نه قابلیت فروش دارد و نه از آن استفاده خاصی می‌کنید می‌توانید به یک مانیتور ماشین تبدیل شود.

شاید این سوال در ذهن شما هم باشد که چگونه در مانیتور ماشین فیلم ببینیم؟ استند های مخصوص نگهداری گوشی در خودرو را  خریداری کرده و با نصب اپلیکیشن های مورد نیازتان روی گوشی، آن را به یک مانیتور کارآمد تبدیل کنید که قابلیت پاسخ گویی به تماس ها، مسیریابی، پخش فیلم، موسیقی و… را دارد.

پیشنهاد ویژه: یکی از آپشن های جذاب و پرطرفدار خودرو که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، سانروف ماشین می باشد که با مطالعه مقاله سانروف می توانید با انواع سانروف ماشین آشنا شوید.

تبدیل تبلت به ضبط ماشین

اگر جزو دسته افرادی هستید که گوش کردن به موسیقی در حین رانندگی برایتان جزو الزامات محسوب می شود، قطعا حداقل یکبار در وب سایت های فروشگاهی دنبال یک دستگاه پخش موسیقی خوب گشته اید‌.

دستگاه های پر قدرتی برای این کار در بازار عرضه شده اند که به امکاناتی فوق العاده دسترسی دارند و به صورت کاملا مناسبی در خودرو نصب می شوند که نمایی زیبا هم داشته باشد‌.

اما مشکلی که بابت این دستگاه های پخش وجود دارد، قیمت بالای آن هاست که شاید شما را از خریدن آن ها به طور کلی منصرف کند.
یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای پخش حرفه ای موسیقی یا پخش فیلم در مانیتور ماشین انجام دهید، نصب تبلت به جای ضبط ماشین است.

با نصب تبلت و یک اسپیکر پر قدرت که به تبلت وصل می شود می توانید به راحتی فایل های موسیقی خود را مدیریت و پخش کنید و از گوش دادن به موسیقی حین رانندگی لذت ببرید.

بهینه سازی صفحات سایت یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر سئو کاری باید انجام دهد. اگر به دنبال بهترین روش هایی برای افزایش بازدید سایت خود هستید، به صفحه تکنیک هایی برای افزایش بازدید سایت مراجعه کنید.

نحوه اتصال گوشی به مانیتور ماشین از طریق اندروید اتو

شاید برایتان سوال باشد که نحوه اتصال گوشی هوشمند گلکسی به خودرو از طریق اندروید اتو چگونه است و چه مزایایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

با پشتیبانی کامل اندروید اتو دیگر‌ نگران نحوه اتصال گوشی به مانیتور نباشید و با خیالی آسوده رانندگی کنید. این فناوری قابلیت این را دارد که صفحه نمایش را کنترل کند و تمام اطلاعات مورد نیاز شما را روی صفحه مانتیور نمایش دهد.

در ابتدا باید مطمعن شوید که همه برنامه های مرتبط دستگاهتان به روزرسانی شده اند که می توانید به این ترتیب انجام دهید :

مرحله اول : به قسمت setting بروید و گزینه software update را انتخاب کنید.

مرحله دوم : گزینه download and install را انتخاب کنید.

مرحله سوم : در این مرحله دستورات صفحه را دنبال کنید.

اگر به دنبال افزونه هایی هستید که به وسیله آن ها سرعت سایت وردپرسی خود را افزایش دهید، مقاله بهترین افزونه‌ های افزایش سرعت در وردپرس را مطالعه کنید.

مزایای اندروید اتو

کارکرد های اندروید اتو شامل مسیریابی، برنامه music، برقراری تماس و ارسال پیامک و به عبارتی دستیار گوگل می باشد.

بعد از اتصال گوشی به صفحه نمایش خودرو، برنامه اندرویدی بلافاصله برای شما اجرا می شود. برای مشاهده مسیرهای رانندگی یا ارسال پیام صوتی می توانید روی آن ضربه بزنید.

همچنین بدون استفاده‌ از دست، می توانید با دوستانتان تماس برقرار کنید. با وجود برنامه اندروید اتو می‌توانید فقط از رانندگی لذت ببرید و نگران هیج چیز نباشید.

نحوه اتصال گوشی گلکسی به خودرو از طریق اندروید اتو

  •  مشخصات خودرو خود را بررسی کنید.

وضعیت سازگاری خودرو یا استریو با اندروید اتو را بررسی کنید. مطمئن شوید که گزینه اندروید اتو در تنظیمات خود فعال است. در صورتی که نیاز به پشتیبانی و راهنمایی بیشتر در این زمینه دارید به راهنمای خودرو می توانید مراجعه کنید.

در بسیاری از خودروها پشتیبانی اندروید اتو از طریق به روزرسانی امکان پذیر است. در بعضی مواقع با وجود پشتیبانی اندروید اتو از مدل خودرو، این برنامه در خودرو اجرا نمی شود. در این شرایط یا باید سیستم خود را به روز کنید یا به نمایندگی مراجعه کنید.

  • مرحله دوم گوشی را بررسی کنید.

اگر اندروید ۱۰ روی گوشیتان فعال است باید برنامه را به طور مجزا دانلود کنید.اگر اندروید ۹ و پایین تر روی گوشیتان فعال است باید این برنامه را از پلی استور دانلود کنید.

برای اجرای اندروید اتو، امکان انتقال داده باید از طریق اتصال موبایل انجام شود. بعد از اتصال موبایل از طریق کابل usb، صفحه را از بالا به سمت پایین بکشید و اعلان سیستم عامل آندروید را انتخاب کنید. روی گزینه مناسب برای انتقال فایل ضربه بزنید.

  •  گوشی را وصل کنید و استارات بزنید.

از طریق بلوتوث یا کامل usb می‌توانید ارتباط بین اندروید اتو و خودرو را برقرار کنید. وابسته به نوع خورد و تولید کننده ان، روش های اتصال ممکن است فرق داشته باشد.

از نمایش اندروید اتو روی صفحه نمایش مطمئن شوید. بیشتر کابل های usb شبیه به هم هستند ولی کیفیت و سرعت آن ها می تواند با هم متفاوت باشد‌. برای اجرای آن اتو به کابل یو اس بی باکیفیتی نیاز دارید که از انتقال داده پشتیبانی کند‌.

معرفی اپلیکیشن Android Auto

برنامه اندروید اتو از برنامه های قابل نصب روی مانیتور ماشین می باشد. اگر به دنبال برنامه اتصال گوشی به مانیتور ماشین هستید، استفاده از نرم افزار Android Auto به شما امکان تجربه یک سفر شهری هوشمند را می دهد.

این اپلیکیشن بر روی تمامی ماشین ها قابل استفاده است و تنها کاری که نیاز است انجام دهید اتصال گوشی به مانیتور ماشین است.

این اپلیکیشن با دارا بودن محیط کاربری ساده و جذاب به شما امکاناتی از جمله تنظیم گوگل مپ در مسیر، نمایش ماشین بر روی نقشه، فرستادن پیغام صوتی و پخش لیست آهنگ های مورد علاقه شما را می دهد که می توان به عنوان یک برنامه اتصال گوشی به مانیتور خودرو معرفی کرد.

برای نصب این برنامه مفید و کاربردی شما نیاز به سیستم اندروید بالاتر از 5 و اینترنت با سرعت متوسط دارید و اگر قصد دانلود آن را داشته باشید، می توانید با بروز رسانی برنامه های Google search- Google map- Google play music شاهد عملکرد فوق العاده ی این برنامه باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر می خواهید از مانیتور ماشین به عنوان صفحه نمایشگر استفاده کنید، برای وصل کردن گوشی به مانیتور از یک کابل کاملا سالم و استاندارد استفاده کنید.

معرفی اپلیکیشن Android Auto
معرفی اپلیکیشن Android Auto

اتصال گوشی به مانیتور x22

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه لوازم جانبی خودرو، محصولات جدیدی با امکانات جانبی فراوانی طراحی شده است که از بین آن ها می توان به انواع دی وی دی فابریک ها (مانیتور اندروید) اشاره کرد.

این محصول علاوه بر این که زیبایی خودروی شما را چند برابر می‌کند می تواند با قابلیت هایی که دارد باعث رانندگی راخت تر شما می شود.

اتصال گوشی به مانیتور x22  امکاناتی از جمله بلوتوث، هندفری، تماس صوتی، پورن usb و… را برای شما فراهم می‌کند.

این محصول دارای صفحه نمایش کاملا لمسی است و بر روی خودرو ام وی ام شما نصب می شود‌. با وجود این سیستم دیگر نیاز نیست به دنبال نرم افزار اتصال گوشی به مانیتور x22 دیگری باشید.

اتصال گوشی به تیگو 7

مانیتور تیگو ۷ یکی از بخش های مهمی است که در خودرو های مدرن امروزی می‌توان مشاهده کرد.
اتصال گوشی به مانیتور خودرو مزیت هایی دارد باعث راحتی راننده در هنگام رانندگی می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

این مانیتور فابریک دارای نقشه سه بعدی و جی پی اس می باشد و از دیگر قابلیت های آن می توان به پخش تمام فایل ها با فرمت های مختلف روی خودروی های لوکس امروزی اشاره کرد.

  • مدیریت فعالیت ها

مهمترین قابلیتی که اتصال گوشی به تیگو 7 برای شما فراهم می کند، مدیریت فعالیت هایی از جمله پخش‌کردن موسیقی، پاسخ دادن به پیام ها، بررسی سنسور ها، پاسخ دادن به تلفن و… می باشد.

  • کنترل دوربین ها

کنترل کردن دوربین هایی که در بخش های مختلف خودرو نصب شده است یکی دیگر از وظایف مانیتور تیگو ۷ می باشد.
هنگامی که شما می خواهید با دنده عقب خودرو را پارک کنید دوربین پشت ماشین این قابلیت را دارد که به صورت اتوماتیک روشن  شود و شما بتوانید به راحتی نمای پشت خودرو را مشاهده کنید.

  • GPS

مسیریابی خودرو می تواند به شما در مسیر های شلوغ کمک بسیاری کند. این قابلیت به شما کمک می کند تا بتوانیدنقشه کامل محیط اطرافتان را مشاهده کنید و طبق مسیر مشخص شده رانندگی‌کنید.

جمع بندی

اگر به دنبال دانلود نرم افزار اتصال موبایل به مانیتور ماشین هستید و می خواهید اطلاعاتی در مورد نحوه اتصال گوشی اندروید به مانیتور ماشین اطلاعاتی کسب کنید این مقاله می تواند به شما کمک کند.

ما در این مقاله به طور کامل طریقه وصل شدن گوشی به مانیتور ماشین و همینطور انتقال تصویر موبایل به مانیتور ماشین را توضیح داده ایم.

نرم افزار اتصال موبایل به مانیتور ماشین چیست؟ 

اگر به دنبال نرم افزار انصال موبایل به مانیتور ماشین هستید تا از این طریق بتوانید به راحتی در حین رانندگی به کارهای خود رسیدگی کنید، در این مقاله به طور کامل توضیح داده ایم.

چگونه در مانیتور ماشین فیلم ببینیم؟

استند های مخصوص نگهداری گوشی در خودرو را  خریداری کرده و با نصب اپلیکیشن های مورد نیازتان روی گوشی، آن را به یک مانیتور کارآمد تبدیل کنید که قابلیت پاسخ گویی به تماس ها، مسیریابی، پخش فیلم، موسیقی و… را دارد.

3.6/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات