دفترچه راهنمای ضبط پژو پارس داشبورد جدید

دفترچه راهنمای تنظیمات ضبط پژو پارس داشبورد جدید | ریست ضبط پژو پارس
فهرست مطالب

داشبورد جدید خودرو پژو پارس علاوه بر کیسه هوای ایمنی راننده، به کیسه هوای ایمنی سرنشین جلو نیز مجهز شده است که این قابلیت رفاهی به روز و جدید باعث شده طرفداران خاص خود را داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیمات کارخانه ضبط پژو پارس داشبورد جدید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات ضبط پژو پارس داشبورد جدید

در این بخش قصد داریم در رابطه با مشخصات ضبط پژو پارس داشبورد جدید با شما صحبت کنیم. پژو پارس داشبورد جدید لمسی می باشد. دارای کیفیت تصویر و صدای بسیار بالایی است. با گوشی های اندروید لینک می شود. برای پخش فایل های صوتی و تصویری با هر فرمتی قابلیت دارد.

ضبط پژو پارس دارای قابلیت اتصال به شبکه وای فای را دارد و با استفاده از آن می توانید از برنامه های آنلاین بهره ببرید. ابن دستگاه دارای جی‌پی اس آنلاین و آفلاین است. دارای حافظه داخلی برای ذخیره آهنگ ها و برنامه ها می باشد.

به دوربین جلو، دوربین دنده عقب و دوربین ۳۶۰ درجه وصل می شود. پخش صوت در آن با قابلیت گیرنده دیجیتال و آمپلی فایر های با کیفیت و داشتن ۸ کانال اکولایزر از دیگر مشخصات ضبط پژو پارس داشبورد جدید نیز می باشد.

اگر به دنبال دانلود نرم افزاری برای اتصال موبایل به مانیتور ماشین هستید که از این طریق بتوانید از رانندگی لذت بیشتری ببرید، مقاله نرم افزار اتصال موبایل به مانیتور ماشین را مطالعه کنید.

تنظیمات ضبط پژو پارس داشبورد جدید

تنظیم ضبط پژو پارس داشبورد جدید کار چندان سختی نیست و با دانستن نام برخی از دکمه هایی که بیش از بقیه کاربرد دارند به خوبی می توانید کار خود را پیش ببرید. در ادامه به معرفی دکمه های داشبورد پژو پارس می پردازیم.

  • دکمه پاور

این دکمه برای خاموش و روشن كردن ضبط پارس دستگاه به کار می رود. تا مدت نیم ساعت پس از خاموش شدن خودرو ضبط پژو پارس یا دکمه پاور یا ورود سی دی روشن می شود.

  • دکمه مدیا

برای انتخاب حالت سی دی، یو اس بی، کارت اس دی و AUXIN است.

  • دکمه میوت

صدای خروجی را قطع می کند. تنظیم صدا با چرخش ولوم تغییر می کند. با پی‌دی پی زدن ولوم AUDIO مشخصات صوتی را می توانید تغییر دهید.

اگر با مشکل ریپ زدن خودرو مواجه هستید و نمی دانید دلیل آن چیست و چه کاری برای رفع آن باید انجام داد، به صفحه علت ریپ زدن ماشین در حالت درجا مراجعه کنید.

  • دکمه RADIO

درمورد تنظیم رادیو پژو پارس باید بگوییم که دکمه RADIO حالت رادیو را فعال می کند و شما می توانید با جستجوی اتوماتیک، ایستگاه رادیویی مورد نظرتان را پیدا کنید و در صورت تمایل آن را ذخیره کنید. این تنظیم می تواند به صورت دستی هم صورت پذیرد.

  • دکمه Track/MP3

این دکمه به شما در انتخاب فایل صوتی مورد نظر کمک می کند. دکمه EJECT سی دی را از دستگاه خارج  می کند.

حافظه دستگاه حداکثر ۳۲ گیگ می باشد. با برداشتن درپوش یو اس بی و اتصال کانکتور دستگاه به صورت خودکار اقدام به پخش فایل می‌کند.

اگر بیش تر از دو ثانیه دکمهAUDIC  را نگه دارید دستگاه وارد تنظیمات سیستم خواهد شد و شما می توانید هر یک از این تنظیمات را انتخاب و انجام دهید.

تنظیم CLOCK که ساعت را به صورت دستی تنظیم می نماید.

تنظیم LCD که روشنایی صفحه را تنظیم می کند.

تنظیم LOUT که می توانید خروجی دستگاه را فعال یا غیر فعال کنید.

یکی از صداهایی که ممکن است برای راننده و سرنشینان خودرو بسیار آزاردهنده باشد، صدای نویز ضبط ماشین است که در مقاله چگونه نویز ضبط ماشین را بگیریم تمامی روش های رفع نویز را توضیح داده ایم.

تنظیمات ضبط پژو پارس داشبورد جدید
تنظیمات ضبط پژو پارس داشبورد جدید

چگونه فعال شدن بلوتوث پخش 405 داشبورد جدید ikco

یکی از سوالات پرتکراری که توسط بسیاری از کاربران پرسیده می شود، چگونه فعال شدن بلوتوث پخش 405 داشبورد جدید ikco می باشد.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مراحل چگونه فعال شدن بلوتوث پخش 405 داشبورد جدید ikco مشابه بلوتوث پژو پارس می باشد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

اگر هر گونه سوالی درمورد چگونه فعال شدن بلوتوث پخش 405 داشبورد جدید ikco هستید، می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا اساتید ما در کوتاه ترین زمان بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهند.

پیشنهاد ویژه: یکی از آپشن های جذاب و پرطرفدار خودرو که از محبوبیت بسیار بالایی در بین مشتریان برخوردار است، سانروف ماشین می باشد که با مطالعه مقاله سانروف می توانید با انواع سانروف ماشین آشنا شوید.

کد ضبط پژو پارس داشبورد جدید

به طور معمول پیش فرضی که به عنوان کد ضبط پژو پارس داشبورد جدید در کارخانه برای ضبط در نظر گرفته شده است nn است.

ولی بهتر است هر شخصی کد جدیدی را وارد دستگاه نماید. اگر می خواهید این کد را تغییر دهید باید کلید رادیو و کلید RDT/1 را همزمان به مدت ۲ ثانیه نگه دارید.

یکی از مشکلاتی که ممکن است هر خودرو سواری با آن روبرو شود، مشکل صدای لاستیک ماشین می باشد که در مقاله صدای تق تق چرخ جلو پراید به طور کامل دلایل آن را بررسی کرده ایم.

در این حالت پیامی برای ورود رمز جدید دریافت خواهید کرد. حالا پس از ورود رمز جدید SET UP/AUDIO را فشار دهید. حالا مجددا رمز جدید را وارد نموده سپس دکمه SET UP/AUDIO را بزنید.

در حالتی که رمز ضبط پژو پارس چند بار اشتباه زده شود خطای ۰۸ نمایش داده می شود که برای برطرف کردن آن باید به مدت یک ساعت سوئیچ ماشین را باز بگذارید که به مرحله کد دهی باز گردد و وقتی وارد مرحله رمز شوید و رمزی برای وارد کردن ندارید دکمه های ۲۵۱۴۳_۶ را به ترتیب فشار دهید و بلافاصله بعد از آن دکمه ست آپ را بزنید. با انجام این عمل مشکل برطرف خواهد شد.

لاذم به ذکر است که رمز ضبط پژو پارس داشبورد قدیم نیز به همین صورت می باشد.

اگر به دنبال مانتیور ماشین هستید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، می توانید به صفحه مانیتور ماشین مراجعه کنید.

ریست ضبط پژو پارس داشبورد جدید

برای ریست ضبط پژو پارس لازم است که کلید های ۳ و ۴ که روی رادیو پخش قرار دارند را به صورت همزمان فشار دهید و چند ثانیه نگه داشته و سپس رها کنید در این حالت ضبط ریست شده و به حالت کارخانه باز می گردد.

شما همچنین با ریست ضبط پژو پارس داشبورد جدید می‌توانید اشکالات نرم افزاری ضبط را نیز برطرف کنید که در این صورت دیگر مشکلی در روشن کردن ضبط پارس نخواهید داشت.

اگر به دنبال دفترچه راهنمای ضبط پژو پارس داشبورد جدید هستید می توانید از دفترچه راهنمایی که در هنگام خرید آن به همراه ضبط وجود دارد کمک بگیرید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با تنظیمات ضبط پژو پارس داشبورد جدید بلوتوث بیشتر آشنا شوید.

تنظیمات بلوتوث ضبط پژو پارس داشبورد جدید

شاید یکی از سوالات شما نحوه روشن کردن بلوتوث پژو پارس tu5 باشد که در ادامه قصد داریم به طور کامل درمورد بلوتوث پژو پارس و همینطور تنظیمات ضبط پژو پارس tu5 با شما صحبت کنیم.

تنظیم بلوتوث پارس داشبورد جدید بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد. برای اتصال بلوتوث ماشین پارس به گوشی خود ابتدا باید بلوتوث ماشین را فعال نمایید که در بعضی از دستگاه ها به صورت اختصاصی دکمه ای برای این کار در نظر گرفته شده است.

حالا جستجوی گوشی خود را روشن نموده و دستگاه ضبط را روی گوشی پیدا کنید.

به همین راحتی و در طول کم تر از یک دقیقه می توانید به بلوتوث پارس متصل شوید و از طریق روشن كردن بلوتوث پژو پارس تماس های تلفنی خود را پاسخ دهید و یا فایل های موجود در گوشی را از طریق ضبط صوت گوش دهید.

تنظیم بلوتوث پارس داشبورد جدید
تنظیم بلوتوث پارس داشبورد جدید

اگر به دنبال یک مانیتور با کیفیت و با ضمانت برای خودرو پژو پارس خود هستید،به صفحه مانیتور پژو پرشیا مراجعه کنید.

تنظیمات ضبط پژو 405 داشبورد جدید

یکی از سوالات پرتکرار بسیاری از کاربران این است که فعال شدن بلوتوث پخش 405 داشبورد جدید ikco چگونه است؟

تنظیمات ضبط ikco 405 به این صورت می باشد که شما میتوانید با فشار دادن کلید menu/set up به مدت 2 ثانیه وارد تنظیمات ضبط ikco می شوید. توجه داشته باشید که زمانی که در منوی تنظیمات هستید، در صورتی که بیشتر از 5 دقیقه اقداماتی انجام ندهید، سیستم به طور اتوماتیک خاموش می شود.

آموزش تنظیم ساعت پژو پارس داشبورد جدید

تنظیم ساعت یکی دیگر از قابلیت ها می باشد که می توانید در دفترچه راهنمای پژو پارس داشبورد جدید راهنمایی های ذکر شده را مطالعه کنید.

  • تنظیم ساعت

برای تنظیم ساعت ضبط پژو پارس بعد از وارد شدن به قسمت منوی تنظیمات، وارد منوی ساعت (clock) شوید. دو گزینه برای انتخاب وجود دارد که جهت تنظیم دستی ساعت باید گزینه Man انتخاب کنید.
بعد از منوی تنظیمات وارد Time شوید و با چرخاندن کلید تنظیم ۱ می توانید 24H با 12H را انتخاب کنید. به همین راحتی شما می توانید تنظیم ساعت پارس را انجام دهید.

  • تنظیم زمان

بعد از قرار دادن ساعت در حالت Man مطابق با توضیحاتی که گفته شد وارد قست Time Ad شوید و با این گزینه می‌توانید زمان را تنظیم کنید.
با چرخاندن کلید تنظیم ۱ می توانید ساعت یا دقیقه را تنظیم کنید‌.

قیمت ضبط فابریک پژو پارس داشبورد جدید

ضبط فابریک پژو پارس در برندهای متفاوتی در بازار موجود است که قیمت آن بنا به شرکت تولید کننده متغیر و متفاوت می باشد.

سایت های اطلاع رسانی زیادی در مورد قیمت ضبط پژو پارس داشبورد جدید وجود دارد که با مراجعه به آن ها علاوه بر دریافت راهنمای ضبط پژو پارس می توانید از حدود قیمت این ضبط ها مطلع شوید. جهت دانلود دفترچه راهنمای پژو پارس و همینطور دفترچه راهنمای کامل کلیه مدل های پژو پارس نیز می توانید به سایت های مربوطه مراجعه کنید.

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل به مباحثی از جمله تنظیمات بلوتوث ضبط پژو پارس داشبورد جدید، نحوه روشن كردن بلوتوث ضبط پژو پارس داشبورد جدید و همینطور قیمت ضبط پژو پارس داشبورد جدید پرداخیتم.

سوالات متداول

تنظیمات ضبط پژو پارس داشبورد جدید به چه صورت می باشد؟

تنظیمات ضبط پژو پارس داشبورد جدید بسیار ساده است و نیزا به مراحل پیچیده ای ندارد فقط کافیست با کاربرد برخی از دکمه های مهم آشنا باشید که در این مقاله آن ها را توضیح داده ایم.

قیمت ضبط فابریک پژو پارس داشبورد جدید چقدر است؟

همانطور که گفتیم قیمت ضبط فابریک پژو پارس با توجه به عوامل مختلف متفاوت است و بسته به مدل و کارایی، قیمت آن می تواند متغیر باشد.

ریست ضبط پژو پارس داشبورد جدید چگونه است؟

برای این کار همانطور که در مقاله توضیح دادیم کافیست کلید های ۳ و ۴ که روی رادیو پخش قرار دارند را به طور همزمان فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید در این حالت ضبط ریست شده و به حالت کارخانه باز می گردد.

3.2/5 - (56 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات