طراحی سایت قنادی

طراحی سایت قنادی
فهرست مطالب

در این مقاله قراره به شما بگیم که چرا باید سایت قنادی درست کنیم، بعد درست کرد سایت قنادی کسب و کارمون رشد خواهد داشت یا نه.

اگه کسب و کار اینترنتی داری و به دنبال راه اندازی وب سایت خود هستید بهتون توصیه میکنم ادامه این مطلب رو از دست ندید

چرا باید سایت قنادی داشته باشیم

چرا باید سایت قنادی داشته باشیم

توی این بخش قراره به طور کلی تمامی دلایلی که باید برای هر کسب و کاری وب سایت ساخت رو به شما بگیم.

امروزه کسب کار های اینترنتی به شدت رشد کردن و میشه گفت کل ایران رو فرا گرفتن، بیشتر کسب و کار ها برای رشت و افزایش درامد از وب سایت و فضای مجازی استفاده میکنند تا فروش خودشون رو به حد اکثر برسونن.

اگه به دنبال گرفتن مدرک فنی حرفه ای بین المللی هستید و قصد محاجرت و یا فعالیت در مکان های معتبر هستید حتما مقاله دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی رو مطالعه کنید چون در این مقاله اموزشگاه های که مدارک بین المللی معتبر ارائه میدهند رو به شما معرفی کردیم.

یکی از دلایلی که باید وبسایت ساخت شانس دیده شدنه، وب سایت این اجازه رو به شما میده تا یه ایران از محصولات شما بازدید کنن البته اگه خدمات شما طوری باشه که خارج از کشور هم بشه استفاده کرد وب سایت شما جهانی می شود.

این یه دلیل کلی برای تمامی افرادی است که دارن به این فکر میکنن که ساخت یک وبسایت براشون سودی خواهد داشت یانه،

حالا میخواهیم تخصصی تر وارد این بخش بشیم که چرا باید سایت قنادی داشته باشیم.

اگه میخوای همین الان وب سایت قنادی خودت رو راه بندازی کافیه وارد این سایت atgo بشی و قیمت ها و نمونه کار های طراحی سایت رو ببینی و از مشاوره های رایگان بهره مند بشی.

در ادامه قراره به شما توضیح بدیم که چرا اصلا باید سایت داشته باشیم و در مورد هزینه های سایت و کمکی که سایت به کسب و کار ما میکنه صحبت کنیم.

 

ویژگی های سایت قنادی

ویژگی های سایت قنادی

قراره ویژگی های مهم وب سایت قنادی رو به شما بگیم که با شروع کسب و کار در حوزه وب چه امکاناتی خواهید داشت که میتوانید کسب و کار خود را افزایش بدید.

فرصت شغلی

فرصت شغلی

یکی از امکاناتی که وب سایت به کسب کار شما میده اینه که شما میتونید بسته به نیاز خود، در وب سایت صفحه ای رو ایجاد کنید و نیروی جدید استخدام کنید.

اگه میخواهید یک سایت برای خود درست کنید حتما مقاله طراحی سایت وردپرس رو مطالعه کنید چون در اون به شما اموزش دادیم که چطور یک وب سایت برای خود درست کنید و تمامی بخش های وردپرس رو به شما اموزش دادیم.

شما در این بخش میتوانید فرم برای استخدام قرار بدید و اطلاعات لازم و مهم رو از کار بر دریافت کنید و میتوانید به راحتی نیروی کاری جذب کنید و کسب و کار خود را گسترش بدید.

درگاه پرداخت

درگاه پرداخت

توی وب سایت دیگه خبری از چک و چونه زدن و چقدر تخفیف میدی و از این جور مثائل هم نیست البته این را هم بگم شما در این حوزه وارد یه رقابت بزرگ میشید که بین چندین سایت که توی یک زمینه کاری هستن باید فعالیت کنید و بتونید رتبه بگیرید،

وقتی که رتبه گرفتید باید بتونید مشتری رو متقاعد کنید که از شما بخره و بعد از همه این ها پرداخت امن و بدون درد سر هستش.

یکی از مهم ترین ویژگی های که باید وب سایت های فروشگاهی داشته باشند همین درگاه پرداخت هست.

اگه میخوای از هک شدن مودم جلوگیری کنی و زود به زود پول قبض های اینترنتی که دیگران مصرف کردن رو ندی حتما مقاله پنهان کردن مودم رو مطالعه کنید.

مشتریان شما میتوانند به راحتی کیک مورد نظر خود را انتخاب کنند و به راحتی هزینه اون رو پرداخت کنن و این باعث رضایت مشتری و وفاداری ان به وبسایت شما می شود که این امر در در رشد کسب و کار شما بسیار تاثیر گذار است.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

یکی دیگر از ویژگی هایی که در یک وب سایت قنادی میتوانید به کار ببرید باشگاه مشتریانه، شما با کمی خلاقیت میتونید از این بخش نیز برای کمک به کسب و کار خود استفاده کنید

شما میتوانید بخشی را در وب سایت خود قرار بدید که مشتری های شما حساب کاربری در وب سایت شما داشته باشند.

میتوانید برای حضورشان در بخش باشگاه مشتریان جوایز، قرعه کشی و یا تخفیف های ویژه برای این بخش در نظر بگیرید تا تعدا مشتریانی که در این بخش ثبت نام میکنند بیشتر شوند.

اگه میخواهید برای کسب و کار اینترنتی خود یک وب سایت حرفه ای با هزینه کم درست کنید حتما مقاله شرکت طراحی سایت در تهران رو مطالعه کنید چون در این مقاله بهترین شرکت طراحی سایت رو به شما معرفی کردیم.

همچنین میتوانید به کسانی که در این بخش ثبت نام کردند و چند نفر دیگر نیز با معرفی همان فرد به باشگاه مشتریان اضافه شدند تخفیف های ویژه در کیک و شیرینی های خود به ان فرد بدید تا تعداد افرادی که در وب سایت شما ثبت نام میکنند بیشتر و بیشتر شود.

اخذ نمایندگی

اخذ نمایندگی

و در اخر اخذ نمایندگی هست که میتونید ازش استفاده کنید. شما میتوانید برای توسعه کسب و کار خود این امکان رو در وب سایت ایجاد کنید که افراد مختلف بتوانند با یک سری از قوانین از امتیاز نمایندگی شما استفاده کنند.

این امر باعث میشه که کسب و کار شما در ایران گسترش پیدا کنه و شما میتونید در سراسر ایران شعبه داشته باشید.

قیمت طراحی سایت قنادی

قیمت طراحی سایت قنادی

در بخش اخر که شاید برای همه مهم باشه رو در موردش صحبت میکنیم. قیمت طراحی سایت قنادی بر چه اثاثی محاسبه میشه علت این همه قیمت های مختلف چی میتونه باشه

در این بخش قراره بپردازیم به قیمت های طراحی سایت قنادی که به چه صورته.

اگه میخوای بدون کلاس رفتن و در کم ترین زمان ممکن مدرک فنی حرفه ای با استعلام دریافت کنی حتما مقاله گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس رو مطالعه کنید.

در همین اول بهتون باید بگم گول برخی از قیمت های پایین رو نخورید که فلانی با یک میلیون تومان این سایت رو براتون درست میکنه این اشتباه رو نکنید. کسی که به طور حرفه ای در زمینه طراحی سایت فعالیت میکنه میدونه یه همچین قیمتی برای زمانی که میزاره اصلا درست نیست و حتما یه جای کار میلنگه.

این جور افراد معمولا کم کاری میکنند مثلا از هاست خوب استفاده نمیکنند یا وقت نمیزارن برای شما یه قالب اختصاصی درست کنند و از این جور موارد که برای خیلی ها پیش میاد.

قیمت طراحی سایت قنادی معمولا از سه میلیون تومان شروع میشه تا هفت الی هشت میلیون، البته این رو هم بگم همه این ها بستگی به نیاز شما داره این که سایت قنادی شما به صورت فروشگاهی هست یا نه، درگاه پرداخت داره یا نه، پشتیبانی انلاین داره یا نه، نیاز به تغیر روزانه وب سایت هست یا نه و چندین عوامل که بر روی قیمت یک وب سایت بسیار تاثیر گذار است.
مشاهده اخرین اخبار

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات