گاوصندوق نسوز چیست

گاوصندوق نسوز چیست
فهرست مطالب

گاوصندوق نسوز چیست و صندوق های نسوز و مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی چه ویژگی هایی باید داشته باشند.

همانطور که می دانید یکی از فاکتور های بسیار مهمی که بسیاری از مشتریان که قصد خرید گاوصندوق را دارند این است که گاوصندوق ها حتما دارای ویژگی نسوز و ضد آتش باشند، و یا اصطلاحا خرید گاوصندوق نسوز همیشه در دستور کار مشتریان قرار دارد.

حال چه گاوصندوق های خانگی و چه گاوصندوق های اداری و سازمانی، چرا که در گاوصندوق ها یا (سیف باکس ها) اطلاعات بسیار ارزشمندی نگهداری می شود.

البته به غیر از اطلاعات ارزشمند ممکن است برخی پول، طلا و جواهرات، و یا اشیای گران قیمت و عتیغه را نیز در یک safe box نگهداری کنند.

پس بنا بر این گاوصندوق ها حتما باید دارای ویژگی نسوز باشند که اگر احیانا در یک خانه و یا در یک سازمان و شرکت آتش سوزی اتفاق افتاد مدارک ارزشمند و اموال یک شخص یا یک سازمان از بین نرود.

اگر شما هم علاقه مند هستید که با ویژگی های منحصر به فرد گاوصندوق های نسوز و ایمن آشنا شوید در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

گاوصندوق نسوز

گاوصندوق نسوز

گاوصندوق نسوز گاوصندوقی است که در بدنه آن از ورقه های فولادی نسوز استفاده شده است، یعنی در زمان ساخت گاوصندوق در بدنه و درب گاوصندوق از ورقه های فولادی نسوز استفاده می شود که این ورقه های فولادی هم بدنه گاوصندوق را در برابر حرارت و آتش سوزی مقاوم نگه می دارند و هم بدنه گاوصندوق را محکم و ضد ضربه می کنند.

معمولا استفاده از این ورقه های فولادی نسوز باعث می شود که یک گاوصندوق و یا یک سیف باکس بتواند در برابر حرارت 800 درجه کوره تحمل و مقاومت داشته باشد.

توجه » در جریان آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران اگر به یاد داشته باشید، بسیاری از مغازه داران پاساژ پلاسکو که اسناد و مدارک خود را در مغزه هایشان نگهداری می کردند شاید هرگز تصور نداشتند که آن حادثه آتش سوزی در این ساختمان قدیمی رخ می دهد، به همین دلیل اگر از گاوصندوق های نسوز استفاده می شود، اسناد و مدارک ارزشمند این افراد هیچگونه آسیبی نمیدید.

البته شاید الان این سئوال برای شما مطرح شود که در زمان بروز آتش سوزی هایی مثل ساختمان پلاسکو و یا ساختمان متروپل در آبادان چگونه می شود یک گاوصندوق را از زیر انبوهی از آوار ساختمانی خارج کرد و اگر هم احیانا گاوصندوق نسوز و ضد سرقت باشد چگونه امکان پذیر است که گاوصندوق را از زیر آن همه آوار خارج کرد؟

در پاسخ به این سئوال باید گفت که شما می توانید در گاوصندوق خود از سیستم GPS و یا ردیاب استفاده نمایید و با این کار در صورت بروز اتفاقاتی مشابه مترو پل آبادان و یا ساختمان پلاسکو تهران شما می توانید به گاوصندوق خود دسترسی پیدا کنید.

عکس گاوصندوق نسوز

در بخش زیر می توانید تصویر مربوط به گاوصندوق نسوز را مشاهده نمایید.

عکس گاوصندوق نسوز

گاوصندوق نسوز با گارانتی معتبر

فروشگاه گاوصندوق کاوه طباطبایی برای تمامی محصولات خود از جمله صندوق های نسوز و ضد سرقت 2 سال گارانتی معتبر به همراه 5 سال خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است.

ضمنا این فروشگاه خدمات دیگری مانند حمل گاوصندوق، تعمیرات تخصصی بخش های مختلف گاوصندوق و جابه جایی گاوصندوق، و همچنین نصب گاوصندوق در محل را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

برای مطالعه » گاوصندوق رمزدار چیست

نمایندگی فروش گاوصندوق نسوز در تهران کجاست؟

فروشگاه گاوصندوق طباطبایی به عنوان تنها نمایندگی معتبر صندوق نسوز در تهران، تمامی مدل های تولید شده توسط شرکت های گاوصندوق ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر به شما ارائه می دهد.

پیشنهاد ویژه » قیمت و خرید گاوصندوق ایران کاوه

نحوه خرید صندوق نسوز به چه صورت است؟

شما مشتریان عزیز برای خرید صندوق نسوز می توانید به دو صورت این کار را انجام دهید.

شما می توانید از طریق وب سایت فروشگاه طباطبایی به صورت اینترنتی و یا آنلاین این محصول را سفارش دهید.

و یا این که از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه سیف باکس نسوز با توجه به آدرس مندرج شده در وب سایت خرید خود را انجام دهید.

نکته » در صورتی که قصد مراجعه حضوری را داشتید، باید به آدرس تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳ و یا به آدرس، تهران، میدان قیام، بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹ مراجعه نمایید، که این آدرس شعبه دوم نمایندگی انحصاری فروشگاه صندوق نسوز در تهران است.

در صورتی که امکان مراجعه حضوری به فروشگاه سیف باکس نسوز را دارید، باعث افتخار ما است که پذیرای شما عزیزان باشیم.

اما در صورتی که امکان مراجعه حضوری را ندارید، اصلا جای نگرانی نیست، چرا که تیم پشتیبان فروشگاه صندوق نسوز در تمام روزهای هفته پاسخگوی سئوالات شما عزیزان است.

برای مطالعه » نمایندگی گاوصندوق کاوه در تهران

فروشگاه مرکزی صندوق نسوز در تهران چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟

فروشگاه مرکزی صندوق نسوز در تهران علاوه بر عرضه و فروش صندوق نسوز به صورت نقد و اقساط، خدمات دیگری را مانند حمل، جابه جایی، و نصب سیف باکس نسوز را به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین فروشگاه مرکزی سیف باکس نسوز طرف قرار داد با بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی از جمله، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان آموزش و پرورش، سازمان بیمه تامین اجتماعی، سازمان بهداشت و درمان می باشد.

که این عزیزان می توانند محصولات فروشگاه مرکزی سیف باکس نسوز را به صورت نقد و اقساط خریداری نمایند.

و همچنین این شرکت، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که محصول دلخواه خود را در سایز و ابعاد مورد نظر سفارش دهند، تا بعد از دریافت مشاوره از کارشناسان مربوطه محصولی با کیفیت در اختیار آن ها قرار داده شود.

آیا نمایندگی گاوصندوق نسوز به جز تهران، در سایر شهر های ایران هم شعبات فعال دارد؟

بله، نمایندگی اصلی سیف باکس نسوز به جز تهران، در شهر های دیگری مانند کرج، قم، اصفهان، شیراز دارای نمایندگی فعال می باشد.

و با توجه به این که در وب سایت رسمی سیف باکس نسوز امکان سفارش آنلاین و اینترنتی محصول وجود دارد، شما می توانید این مجصول را از سراسر ایران به صورت اینترنتی هم سفارش دهید.

ضمن این که تمامی خدمات سیف باکس نسوز از جمله، حمل و جابه جایی محصول، تعمیرات تخصصی قفل و بدنه محصول و غیره در سایر شعبات شرکت سیف باکس نسوز نیز به مشتریان ارائه می شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات