گاوصندوق رمزدار چیست

گاوصندوق رمزدار چیست
فهرست مطالب

گاوصندوق رمزدار محصولی است که دارای قفل رمز دار می باشد، قفل تعبیه شده برای این نوع محصولات می تواند به صورت رمز عددی، اثر انگشتی یا fingerprint، قفل هوشمند به صورت تشخیص هویت، و یا قفل آن ترکیبی از همه موارد ذکر شده باشد.

این نوع محصولات را در بازار با نام گاوصندوق رمزدار می شناسند، و دلیل این که این نوع محصولات امروزه آمار فروش بسیار بالایی را در مقایسه با دیگر محصولات مثلا گاوصندوق هایی که دارای قفل دستی یا مکانیکی هستند دارد آمار بالای سرقت می باشد.

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از مردم نیز به دلیل کاهش ارزش پول ملی به سرعت پول های نقد خود را از بانک ها بیرون می کشند، این افراد یا پول های خود را در بازار طلا، خودرو، املاک و غیره سرمایه گذاری می کنند، و یا این که پول های خود را تبدیل به ارز بین المللی مانند دلار کرده و با استفاده از گاوصندوق های هوشمند و رمزدار اموال خود را در منزل نگهداری می کنند.

اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا انواع گاوصندوق های رمز دار، به همراه قیمت، ویژگی های کیفی و فنی این محصولات را به شما معرفی نماییم.

گاوصندوق رمزدار

قیمت گاوصندوق رمزدار

جهت استعلام قیمت گاوصندوق رمزدار با شماره های 09122084335، 02155625086 تماس بگیرید.

گاوصندوق رمزدار

در صندوق های رمزدار با استفاده از الگوهای پیچیده ریاضی و یا بایومتریک، برای بازگشایی صندوق از رمزهای عددی یا اسکنر اثرانگشت و عنبیه چشم استفاده می شود.

در برخی صندوق های الکترونیکی رمز های عددی و فینگرپرینت با رمزهای مکانیکی ترکیب می شود که روی ضریب امنیت این محصولات بسیار موثر است.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید مدل های مختلف گاوصندوق رمزی در مدل ها و ابعاد مختلف موجود می باشد.

که شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود ویژگی های مختص به هریک از محصولات را مشاهده نمایید و همچنین می توانید جهت خرید صندوق های دیجیتالی از مشاوره کارشناسان فروشگاه طباطبایی نیز استفاده نمایید.

قیمت گاوصندوق دیجیتال و رمزدار نیز بر اساس ساختار و امکاناتی که توسط شرکت سازنده در محصول پیاده سازی شده است محاسبه می شود.

برای خرید صندوق های دیجیتالی شما می توانید با مراجعه به وب سایت safekaveh.com این محصول را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

و یا با مراجعه حضوری در دفتر فروشگاه طباطبایی نمایندگی اصلی صندوق دیجیتالی در تهران به آدرس:

تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳.

و همچنین » تهران، میدان قیام بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹ به صورت مراجعه حضوری انواع مدل های صندوق دیجیتالی را خریداری نمایند.

از طریق لینک شبکه های اجتماعی درج شده در وب سایت نظیر واتساپ، تلگرام، فیس بوک و غیره نیز می توانید این محصول را سفارش دهید.

انواع گاوصندوق رمزدار

انواع مدل های صندوق های رمزدار شامل موارد زیر هستند:

  • صندوق نسوز دیجیتالی بانکی نیکا مدل BST1200
  • صندوق نسوز قابل نصب مدل BST-530W
  • صندوق نسوز مدل BST-610
  • صندوق نسوز نیکا قابل نصب BST-500/510
  • صندوق نسوز نیکا قابل نصب مدل BST360/370
  • گاوصندوق Aiko OSS
  • گاوصندوق ONS آیکو
  • گاوصندوق OSS-FE آیکو
  • گاوصندوق آیکو مدل OSD
  • گاوصندوق اثر انگشتی نیکا مدل F1200
  • گاوصندوق نسوز aiko OSS-FE 1
  • گاوصندوق نسوز aiko مدل CSGZ-203 YET
  • گاوصندوق نسوز AIKO مدل NCS-10YET
  • گاوصندوق نسوز NCS-30YET آیکو
  • گاوصندوق نسوز ONS-FE آیکو
  • گاوصندوق نسوز ONS-IMP آیکو
  • گاوصندوق نسوز OSS-FE آیکو
  • گاوصندوق نسوز آیکو مدل NCS-20YET
  • گاوصندوق نسوز دیجیتالی نیکا مدل BST-880
  • گاوصندوق نسوز نیکا مدل BSF610
  • گاوصندوق نسوز نیکا مدل BST-1000
  • گاوصندوق نسوز نیکا مدل BST-750

البته شرکت کاوه هم یکی از برند های ایرانی تولید کننده انواع صندوق رمزدار و هوشمند می باشد، که برای مشاهد محصولات با کیفیت این کمپانی معتبر شما می توانید به صفحه استعلام قیمت گاوصندوق کاوه مراجعه نمایید.

تصاویر گاوصندوق رمزدار

در بخش زیر می توانید تصاویر مربوط به انواع گاوصندوق هوشمند و رمزدار را مشاهده نمایید.

تصاویر گاوصندوق رمزدار

تصاویر گاوصندوق رمزدار

تصاویر گاوصندوق رمزدار

برای مطالعه »

فروشگاه طباطبایی برای رفاه حال مشتریان خود در نظر دارد برای کسانی که تا آخر این ماه قصد خرید انواع صندوق های خانگی، صندوق های ضد سرقت، صندوق های نسوز، صندوق های اداری، صندوق های اثر انگشتی، و سایر مدل های مختلف شرکت سیف کاوه را دارند تخفیف ویژه قائل شود.

از انجا که اغلب این محصولات دارای وزن سنگین هستند و جابه جایی آن ها کار بسیار طاقت فرسا و سختی است، پرسنل زحمت کش فروشگاه طباطبایی، همانطور که در قسمت بالا هم اشاره شد خدماتی مثل حمل و نقل محصول، جابه جایی محصول، و نصب درست، اصولی و حرفه ای، در محل را برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد تا دیگر مشتریانی که به فروشگاه طباطبایی مراجعه می کنند، برای خرید این محصولات فقط و فقط دغدغه ی آن ها انتخاب بهترین محصول، و خرید بهترین جنس مورد نظر شما از نمایندگی فروش صندوق های سبک و سنگین در تهران باشد.

برای مطالعه » گاوصندوق نسوز چیست

و دیگر به مشکلات دردسر سازی که برای خرید محصول مورد نظر دارند فکر نکنند، ضمنا شما عزیزان می توانید برای مراجعه به فروشگاه طباطبایی همانطور که در قسمت قبلی گفته شد، به آدرس تهران – خیابان مولوی باغ فردوس ، خیابان رئیس عبداللهی ،خیابان پیرمرادی کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳، و همچنین دیگر شعبه فروشگاه طباطبایی که در تهران – میدان قیام بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹- واقع شده است مراجعه نمایید.

و این افتخار را به ما بدهید که یک روز میزبان شما عزیزان باشیم در نهایت می خواهیم پیشنهاد ویژه فروشگاه طباطبایی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم و آن این است که به دلیل اینکه اکثر مشتریان ما به دلیل مشکلات و گرفتاری های کاری وقت کافی را برای مراجعه حضوری به فروشگاه طباطبایی را ندارند می توانند از طریق سایت فروشگاه طبایی به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید و با خرید آنلاین خود از تخفیفات ویژه فروشگاه طباطبایی استفاده نمایید.

برای مطالعه » دزدگیر سیمکارتی هوشمند برای منزل و اماکن

در ضمن فروشگاه طباطبایی نمایندگی معتبر فروش برند های معتبر کاوه، گنجینه، نیکا در تهران می باشد.

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق رمزدار با بیش از سه شعبه در تهران، یکی از بهترین مراکز فروش انواع صندوق های ایرانی و خارجی در ایران است.

این مجموعه با اخد نماینگی فروش از بهترین برندهای گاوصندوق در ایران تمام خدمات فروش، حمل و نقل، تعمیر و… را با بهترین کیفیت انجام می دهد. از آنجا که فروشگاه طباطبایی نمایندگی رسمی انواع صندوق های مدل کاوه، نیکا، گنجینه و .. می باشد.

برای مطالعه » لیست قیمت گاوصندوق الکترونیکی

بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر به دنبال خرید صندوق های ارزان و باکیفیت هستید همین حالا با ما تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات