گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس

گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس
فهرست مطالب

یکی از دغدغه بسیاری از افراد، گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس می باشد که ما در این مقاله قصد داریم راهکار آن را به شما ارائه دهیم و نگرانی شما را در این باره برای همیشه برطرف کنیم. علاوه بر این اگر به دنبال این هستید که بدانید نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای چگونه است، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس

آیا گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس امکان پذیر است؟ نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس چگونه است؟

بله گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس نی نی سایت امکان‌پذیر است. اگر قصد دارید به هر دلیلی اقدام به دریافت مدرک فنی حرفه ای فوری کنید، در صورتی که مهارت های لازم در رشته مربوطه را دارید، می توانید در آموزشگاه هایی که مدرک فنی حرفه ای ارائه می دهند ثبت نام کنید و سپس در آزمون مربوطه شرکت کنید و پس از قبولی در آزمون مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

از طرفی دیگر شما می توانید برای دریافت مدرک فنی حرفه ای از سایت اقدام کنید. به این صورت که می توانید وارد سایت اریا تهران شوید و در قسمت مدرک فنی حرفه ای درخواست خود را ثبت کنید و با پر کردن فرم مربوطه منتظر اعلام زمان آزمون باشید.

در صورتی که مهارت های مورد نظر در رشته مربوطه را ندارید، این کار کمی برای شما سخت می شود. شما می توانید در آموزش های آنلاین شرکت کنید یا از منابع آموزشی انلاین استفاده کنید و پس از کسب دانش و مهارت های لازم، در آزمون ثبت نام کرده و درنهایت پس از قبولی مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

آیا می خواهید بدانید پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها و آقایان کدام است؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می کنیم مقاله رشته های فنی حرفه ای را مطالعه کنید.

گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای

گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای

گواهینامه مهارت فنی حرفه ای یکی از مدارکی است که در این دور و زمونه واقعا لازم است، چرا که شما می تونید با اموزش دیدن یک دوره خاص و مورد علاقه خودتون در اون زمینه تبدیل به یک فرد حرفه ای بشید، مدرک بگیرید و وارد بازار کار بشید و درآمد کسب کنید.

این مدارک برای کسانی مناسب است که قصد محاجرت دارند و یا میخواهند در مراکز معتبر مشغول به کار شوند. علاوه بر این شما با گرفتن مدرک فنی حرفه ای دیگر هیچ نگرانی برای استخدام نخواهید داشت.

اگر شما هم قصد شرکت در آزمون فنی حرفه ای بدون کلاس، ادامه این مطلب رو از دست ندید که قراره یه امزوشگاه رو به شما معرفی کنم که مدارک معتبری ارائه میده و میتونید با ثبت نام در کلاس هاش مدارک معتبری رو دریافت کنید.

اگه برای شرکت در دوره شیرینی پزی به دنبال بهترین آموزشگاه هستی و میخوای بعد از دریافت مدرک در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار بشی، به صفحه آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی در تهران مراجعه کن.

اگر شما یکی از افرادی هستید که به دنبال محاجرت از طریق مدرک فنی حرفه ای بین المللی هستید یا جویای کار در مراکز مجلل و سطح بالا هستید و از طریقی هنوز نمیدونید که کدوم اموزشگاه مدرک بین المللی فنی حرفه ای ارائه میده، بهتون توصیه میکنم ادامه این مطلب رو از دست نده.

چگونه مدرک بین المللی بگیریم

چگونه مدرک بین المللی بگیریم

چگونه مدرک فنی حرفه ای بگیریم؟ نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای یا بین المللی چگونه است؟

اگر می خواهید بدانید مدرک بین المللی چیست و چگونه مدرک بین المللی بگیریم، بر روی لینک کلیک کنید.

در این بخش قراره به شما بگیم که چطور مدرک بین المللی بگیریم. مراکز اموزشی زیادی در سراسر ایران وجود دارد که مدارک بین المللی و مدرک فنی حرفه ای به شما ارائه میدهند ولی به نظر شما ایا همه این مدارک معتبرن، باید در جواب این سوال به شما بگم نه.

این رو تو ذهنتون داشته باشید که اموزشگاه های که مدارک صادر میکنند بسیار زیاد است ولی فقط بخشی از این اموزشگاه ها به شما مدارک معتبر ارائه می دهند که در ادامه یکی از بهترین مراکز اموزشی تهران رو که مدارک معتبر به شما ارئه میده رو قراره معرفی کنم.

شما برای دریافت مدارک بین المللی فنی حرفه ای می بایست اول در یکی از بهترین مراکز اموزشگاهی تهران یا هر شهر دیگری که هستید ثبت نام کنید و بعد از طی دوره اموزشی که توسط خود اموزشگاه ها مشخص میشه با پرداخت هزینه ای ناچیز، مدرک فنی حرفه ای که یک مدرک معتبر در سراسر کشور می باشد دریافت کنید.

اگر برای دریافت مدرک فنی حرفه ای معتبر، به دنبال بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران هستید، به صفحه آموزشگاه فنی حرفه ای تهران مراجعه نمایید.

خرید مدرک فنی حرفه ای بین المللی

خرید مدرک فنی حرفه ای بین المللی

یکی از کلماتی که خیلی در گوگل سرچ میشه خرید مدرک فنی حرفه ای هستش، دوستان یه چیزی رو همین جا بهتون بگم، به هیچ وجه گول افرادی که به شما میگن مدارک معتبر میفروشن رو نخورید، تمامی این افراد کلاه بردار هستن.

اگه میخوای یه مدرک اشپزی بین المللی دریافت کنی و در اشپزخانه های مجلل مشغول به کار بشی حتما مقاله مدرک بین المللی آشپزی فنی حرفه ای رو حتما مطالعه کنید

ابتدا از شما مبلغی پول دریافت میکنند و دیگر شما ردی از این طرف نمیبینید و یا حالت دیگر اینه که به شما مدرکی میدهند که هیچ ارزشی ندارد و با این کار شما فقط گول این افراد رو میخورید و از لحاظ قانونی به دلیل جعل اسناد به مشکل میخورید و این کار ممکنه برای شما خیلی گرون تموم بشه.

برای جلوگیری از این کار برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس بهتره که به یک اموزشگاه معتبر که در این زمینه چند سال سابقه کاری داره مراجعه کنید و با اینکار خیال خودنونو آسوده کنید.

اگر می خواهید بدانید استعلام مدرک فنی حرفه ای با کد ملی چگونه انجام می شود، به صفحه مذکور مراجعه کنید.

انواع مدرک فنی حرفه ای

انواع مدرک فنی حرفه ای

در این اموزشگاهی که قراره به شما معرفی کنم مدارک معتبر در زمینه های مختلفی داره که به شما میگم اما یه ویژگی که خیلی مهمه اینه که کلاس های این اموزشگاه هم به صورت حضوریه هم به صورت مجازی و شما با شرکت در هر کدوم از این دوره ها میتوانید مدارک بین المللی در زمینه های مختلف دریافت کنید.

مدارک فنی حرفه ای معتبر که ارائه داده میشود عبارتند از:

  • icdl
  • اشپزی
  • برنامه نویسی
  • حسابداری
  • فوتوشاپ
  • اتوکد
  • و کلی کلاس های دیگه که در ادامه به شما معرفی میکنم.

شما اگر شرایط ثبت نام در کلاس ها بصورت حضوری رو ندارید می تونید به صورت انلاین در کلاس ها شرکت کنید و پس از طی دوره مشخص شده برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای اقدام کنید.

اگر می خواهید بدانید مدرک فنی حرفه ای چه تفاوت هایی با مدرک بین المللی دارد، حتما مقاله مدرک بین المللی چیست را مطالعه کنید.

ترجمه مدرک فنی و حرفه ای

ترجمه مدرک فنی و حرفه ای

یکی از امتیازاتی که این اموزشگاه داره میتونید مدارک فنی حرفه ای و هم مدارک بین المللی دریافت کنید که این امر کارو برای شما راحت تر میکنه.

شما پس از گذراندن دوره های فنی حرفه ای در این اموزشگاه که هم به صورت حضوریه و هم مجازی و زیر نظر بهترین اساتید برگزار میشه، میتونید اقدامات مربوط به ثبت نام مدرک فنی حرفه ای خودتونو انجام بدید.

اما نکته مهم اینه که مدارکی که از این اموزشگاه دریافت میکنید قابل ترجمه شدنه. یعنی شما با مراجعه به سازمان های فنی حرفه ای میتوانید برای ترجمه مدارک خود اقدام کنید که همه دارالترجمه های معتبر این کار رو برای شما انجام میدهند.

اگه به دنبال یه شرکت طراحی سایت خوب در تهران می گردی حتما مقاله بهترین شرکت طراحی سایت تهران رو مطالعه کنید.

مدرک فنی حرفه ای بین المللی برای مهاجرت

کدام مدرک دارای ارزش ترجمه است و می توان جهت مهاجرت از آن استفاده کرد

یکی از مهم ترین ویژگی های که یک مدرک معتبر باید داشته باشد قابل ترجمه بودن است. شما این رو در نظر بگیر که کلی وقت و کلی پول برای دریافت مدرک میزاری و مدرک هم دریافت میکنی ولی وقتی میخواهید مدرکی که دریافت کردید رو ترجمه کنید با عبارت این گواهی ارزش ترجمه ندارد رو به رو بشید و تمامی هزینه ها و وقتی که برای درایفت مدرک در این اموزشگاه ها گذاشتید به کل ازبین بره.

پیشنهاد ویژ:  اگر شرایط شرکت در کلاس های آموزشی حضوری را ندارید و به دنبال بهترین دوره های آموزشی آنلاین هستید، حتما به صفحه دوره های آنلاین فنی حرفه ای مراجعه کنید.

یه نکته ای دیگه هم که باید به شما بگم اینه که گول افرادی که مدارک بین المللی به شما میفروشند رو نخورید، این افراد با کلاه برداری از شما هزینه برای دریافت مدرک میگیرند و دو حالت پیش میاد، یا مدرکی در کار نیست یا مدرکی که دریافت میکنید اصلا ارزشی نداره پس به هیچ وجه گول این افراد سود جو رو نخورید.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد اقدام به دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی میکنند اینه که قصد دارید برای ارتقا شغلی یا هر چیز دیگری مهاجرت کنند و برای این کار نیاز به یک مدرک بین المللی فنی حرفه ای معتبر دارند. اگر می خواید مهاجرت کنید و در هر جایی استخدام به کار بشید اول از همه نیاز به یک مدرک معتبر در زیمنه کاریتون دارید.

اگه میخواهید در کم ترین زمان ممکن طراحی سایت رو یاد بگیری و به سرعت وارد بازار کار بشی حتما مقاله طراحی سایت تضمین استخدام  رو حتما مطالعه کنید.

چگونه می توان مدرک بین المللی جهت مهاجرت دریافت کرد

چگونه می توان مدرک بین المللی جهت مهاجرت دریافت کرد

همانطور که گفتیم شما با ثبت نام در اموزشگاه های معتبر میتونید مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت دریافت کنید، ولی یه نکته ای رو بهتون باید بگم اونم اینه که شما باید در کلاس ها حضور فعال داشته باشید این طور نیست که فقط دو تا سوال ساده جواب بدید و مدرک دریافت کنید.

اگر بمی خواهید با پردرآمدترین و پرمتقاضی ترین رشته های تحصیلی در کشورهای خارجی آشنا شوید، حتما مقاله بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت را مطالعه کنید.

بسته به شرایط شما هر طور که کلاس ها رو انتخاب کردید چه حضوری چه مجازی باید مطالبی که اساتید به شما درست میدهند رو کامل یاد بگیرید و در اخر هر چی که یاد گرفتید رو از شما سوال میکنند و یه ازمون رو باید پشت سر بزارید و بر اساس نمرات و فعالیت های که در کلاس ها داشتید به شما مدارک بین المللی فنی حرفه ای میدهند.

به این فکر نباشید که با دو روز کلاس رفتن قراره به شما مدرک فنی حرفه ای بدهند اگه به این فکر میکنید که دو روزه مدرک دریافت میکنید فکر ثبت نام در این مراکز رو از سرتون بیرون کنید چون اصلا این طور نیست و یه خورده از تصوری که دارید سخت تره و باید تلاش کنید و قطعا می دونید که هیچ چیز بدون تلاش به دست نمیاد.

اگه میخواهید یه وبلاگ رایگان برای خود درست کنید و کسب و کارت رو گسترش بدی حتما مقاله ساخت وبلاگ رایگان رو مطالعه کنید

بهترین دوره دریافت مدرک فنی حرفه ای

بهترین دوره دریافت مدرک فنی حرفه ای

این همه در مورد امکانات این کلاس با شما صحبت کردیم و به شما توضیح دادیم که چطور میتونید با ثبت نام در این اموزشگاه ها مدارک معتبر دریافت کنید.

همانطور که گفتیم یکی از بهترین اموزشگاه ها و بهترین دوره ها برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس که ما میتونیم به شما معرفی کنیم اموزشگاه اریا تهران هست که در این زمینه چندین ساله فعالیت داره و خیلی از افراد از این اموزسگاه اقدام به گرفتن مدرک فنی حرفه ای کردند.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید با پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای برای خانم ها و آقایان آشنا شوید، حتما مقاله پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای را مطالعه کنید.

یکی از ویژگی های این دوره برای افرادی که به دنبال گرفتن مدرک فنی حرفه ای آنلاین هستند اینه که شما هیچ محدودیتی ندارید و میتونید هم بصورت انلاین و هم حضوری ثبت نام کنید و بعد از طی کردن دوره اموزشی مدرک مورد نظر خودتونو دریافت کنید و وارد بازار کار بشید.

نحوه دریافت گواهینامه فنی حرفه ای

اگه میخواهید مدارک معتبر و قابل ترجمه دریافت کنید و در کمترین بازه زمانی وارد بازار کار شوید حتما مقاله مدرک فنی حرفه ای  در اریا تهران رو مطالعه کن و در کلاس های این اموزشگاه شرکت کن. اموزشگاه اریا تهران مدارک معتبر فنی حرفه ای به شما ارائه میده که میتونید در بازار کار ایرانی و خارجی شروع به فعالیت کنید.

نحوه دریافت گواهینامه به این صورته که ابتدا شما برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای یا خرید مدرک فنی حرفه ای در یک اموزشگاه معتبر ثبت نام می کنید و پس از پایان اموزش میتونید با پرداخت هزینه ای جزئی گواهینامه رو دریافت کنید.

یکی از روش های گرفتن مدرک فنی حرفه ای از سایت می باشد که به راحتی می تونید وارد سایت بشید و اطلاعات مربوطه رو تکمیل کنید و اقدام به گرفتن مدرک فنی حرفه ای کنید.

شما حتی می تونید برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای بدون کلاس و همینطور ثبت نام مدرک فنی حرفه ای با مشاورین مجموعه اریا تهران تماس بگیرید و سوالات خودتونو در این زمینه بپرسید.

فرق مدرک بین المللی با فنی حرفه ای

فرق مدرک بین المللی با فنی حرفه ای

اگه بخوام خیلی خلاصه فرق این دو را به شما بگم، صادر کننده مدرک بین المللی اعتبار جهانی داره و کسانی هم که این مدرک را دریافت کردن از اون اعتبار بهره مند میشن و برای مهاجرت و ترجمه مدارک خود میتونن اقدام کنن، در واقع فرق اصلی این دو مدرک صادرکننده ان است.

بزار یه مثالی بزنم شما از طرف کسی که دو تا مغازه اون میشناسن وارد بازار میشید، و فرق خاصی با دیگر مشتری ها نخواهید داشت ولی این رو در نظر بگیر که از طرف شخصی که کل اون بازار روش شناخت دارند وارد بشید قطعا قضیه تغییر میکنه دقیقا فرق بین مدرک بین المللی همین شناختس که همه جا اعتبار داره.

از طرفی دیگه شما با  داشتن مدرک بین المللی دیگه هیچ نگرانی بابت کار نخواهید داشت شما با داشتن این مدرک چه در ایران و چه در خارج از کشور می تونید به سرعت کار پیدا کنید و خیال خودتونو آسوده کنید.

دوره های فنی حرفه ای با مدرک بین المللی

دوره های فنی حرفه ای با مدرک بین المللی

همان طور که در بالا گفتیم نهاد ها و اموزشگاه های زیادی هستند که توی تبلیغات و… ، به شما میگن که مدارک معتبر صادر میکنند. یکی از بهترین اموزشگاه ها در سراسر تهران که دارای شعبه های زیادی در تهران می باشد، اموزشگاه اریا تهران است که با سالها تجربه در این زمینه تونسته به بسیاری از افراد کمک کنه که بتونند در زمنیه موردعلاقشون اموزش ببیند و مدرک فنی حرفه ای بین المللی دریافت کنند.

خرید پکیج های موسسه آموزشی آریا تهران می تواند به شما کمک کند تا به راحتی در دوره های فنی حرفه ای با مدرک بین المللی شرکت کنید و کلیه مهارت های لازم را مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور یاد بگیرید و در انتهای دوره های فنی حرفه ای با مدرک بین المللی، مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

لیست اموزش هایی که در این اموزشگاه وجود داره متنوعه و شما می تونید در اکثر زمینه هایی از جمله کامپیوتر، برنامه نویسی، حسابداری، فتوشاپ، نقاشی و… اموزش ببینید و پس از اتمام اموزش در هز زمینه ای مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

لیست مدارک فنی حرفه ای

  • مدرک فنی حرفه ای بین المللی کامپیوتر
  • مدرک فنی حرفه ای بین المللی برق
  • مدرک فنی حرفه ای بین المللی جوشکاری
  • مدرک فنی حرفه ای بین المللی ارایشگری
  • مدرک فنی حرفه ای بین المللی خیاطی
  • و…

با مطالعه مقاله شغل های باکلاس برای خانم ها می توانید با لیست کاملی از پردرآمدترین مشاغل در سال 1402 آشنا شوید.

معتبرترین آموزشگاه های کشور جهت دریافت مدرک معتبر

معتبرترین آموزشگاه های کشور جهت دریافت مدرک

توی بخش اخر همون طوری که قول داده بودم قراره یه اموزشگاهی به شما معرفی کنیم که مدارک معتبری به شما ارائه میده و کلی اموزش های مختلف داره که میتونید با ورود به سایتش هر کدوم از دوره هایی که خواستید ثبت نام کنید و در کلاس ها شرکت کنید و در پایان دوره مدرک بین المللی معتبر دریافت کنید که هم به سرعت میتونید وارد بازار کار بشید و هم برای مهاجرت اقدام کنید.

یکی بهترین اموزشگاهی که قراره به شما معرفی کنم  که میتونید مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید، امورشگاه اریا تهران هست، اگه شما هم دوست دارید به سرعت وارد بازار کار بشید حتما یه سر به سایتش بزنید چون کلی پکیج های اموزشی که برای بازار کار نیازه رو برای شما گذاشته که میتونید از اون ها استفاده کنید.

علاو بر این، اموزشگاه اریا تهران این امکان رو برای بسیاری از افرادی که شرایط ثبت نام به صورت حضوری رو ندارند محیا کرده که بتونند به صورت مجازی اموزش ببینند و در آخر با کمترین هزینه مدارک بین المللی فنی حرفه ای دریافت کنند.

گرفتن مدرک فنی حرفه ای کامپیوتر

گرفتن مدرک فنی حرفه ای کامپیوتر یکی از اقدامات مهم برای افرادیه گه قصد دارن با کامپیوتر کار کنن و در این زمینه پیشرفت کنن چرا که در هنگام استخدام اولین سوالی که بیشتر کارفرما ها از شما میپرسن اینه که ایا با کامپیوتر اشنایی دارید یا خیر؟

شما با اموزش این دوره و گرفتن مدرک فنی حرفه ای می تونید در بسیاری از شرکت های خوب استخدام بشید و درامدهای خوبی داشته باشید چرا که کامچیوتر بازار کار فوق العاده ای داره و از این بابت خیال شما رو اسوده میکنه.

مجتمع فنی آریا تهران این امکان رو برای شما فراهم میکنه تا بتونید علاوه بر دریافت مدرک ICDL فنی و حرفه ای، مدرک ICDL بین المللی را تحت لیسانس کشورهای انگلیس، کانادا و ترکیه دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و کامل ترین دوره آموزش کامپیوتر، زیر نظر اساتید برتر کشور با ارائه مدرک فنی حرفه ای هستید، به صفحه آموزش کامپیوتر مراجعه کنید.

گرفتن مدرک فنی حرفه ای کامپیوتر
گرفتن مدرک فنی حرفه ای کامپیوتر

گرفتن مدرک فنی حرفه ای آرایشگری

رشته ارایشگری یکی از رشته های پرطرفداره که میتونید درامد میلیونی از این راه کسب کنید البته باید تو کارتون حرفه ای بشید و حسابی اموزش ببینید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین آموزشگاه زنانه و مردانه در تهران هستید، تا بتوانید با یادگیری این مهارت کسب درآمد بالایی داشته باشید، به صفحه آموزشگاه آرایشگری مراجعه نمایید.

برای شروع این کار ابتدا باید در یک اموزشگاه معتبر زیر نظر اساتید با تجربه اموزش ببینید و سپس برای دریافت مدرک رسمی فنی حرفه ای ارایشگری اقدام کنید.

اموزشگاه های زیادی هستند که پس از ظی دوره به شما مدرک میدن و شما با گرفتن مدرک فنی حرفه ای می تونید در بسیاری از مراکز ارایشگری استخدام بشید و درامد کسب کنید.

اگه به دنبال اموزش ارایشگری هستید و می خواید با مباحث اولیه ارایگشری اشنا بشید بهتون پیشنهاد می کنیم به سایت یوتیوب که بهترین منبع اموزشیه سری بزنید.

گرفتن مدرک فنی حرفه ای نقاشی

یکی دیگه از حرفه هایی که شما با دریافت مدرک ان می تونید وارد بازار کار بشید، نقاشی می باشد. خیلی از افرادی که علاقمند به رشته نقاشی هستند در هر رده سنی برای ورود به بازار کار ابتدا باید به دنبال گرفتن مدرک فنی حرفه ای باشند.

گرفتن مدرک نقاشی از فنی حرفه ای ملزم به این است که شما تحت نظر یک استاد مجرب و مورد تایید سازمان فنی حرفه ای تحت آموزش قرار بگیرید تا بتوانید هرآنچه در آزمون فنی حرفه ای مطرح میشود را بدانید و برای آزمون فنی حرفه ای آماده شوید.

برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای نقاشی شما باید در یک اموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و همینطور تحت نظر یک استاد باتجربه اموزش ببینید تا بتونید امادگی لازم برای ازمون فنی حرفه ای کسب کنید.

اگر به کار نقاشی مسلط هستید و برای ورود به بازار کار و صرفه جویی در زمان به دنبال شرکت در آزمون فنی حرفه ای بدون کلاس هستید، می تونید با مشاوران اریا تهران تماس بگیرید تا در این زمینه شما رو راهنمایی کنند.

جمع بندی 

اگر شما جرو آن دسته از افرادی هستید که برای ورود به بازار کار و صرفه جویی در زمان به دنبال گرفتن مدرک فنی و حرفه ای بدون کلاس و همینطور شرکت در آزمون فنی حرفه ای بدون کلاس هستید، این مقاله به خوبی میتونه سوالاتی که در ذهن شما وجود داره رو پاسخ بده و شمارو راهنمایی کنه.

سوالات متداول 

آیا مدرک فنی و حرفه ای را می توان ترجمه کرد؟

بله شما برای این کار کافیست به مراکز دارالترجمه مراجعه کنید.

چگونه مدرک فنی حرفه ای بین المللی بگیریم؟

مراکز آموزشگاهی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که شما می توانید با مراجعه به این موسسات اموزشی در زمینه مورد علاقتون ثبت نام کنید و پس از طی دوره آموزشی با هزینه ای ناچیز مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

آیا با داشتن مدرک فنی و حرفه ای می توان مهاجرت کرد؟

بله چرا که تمامی مدارک معتبر فنی و حرفه ای قابل ترجمه می باشند و این امکان را به شما می دهند که بتوانید به هر جای دنیا مهاجرت کنید و با داشتن این مدرک به راحتی استخدام شوید. لاذم به ذکر است که این مدرک در بسیاری از کشورها دارای اعتبار زیادی می باشد.

آیا می توانیم با مدرک فنی و حرفه ای وام بگیریم؟

بله. شما با داشتن این مدرک معتبر می توانید وام بگیرد.

فرق بین مدرک بین المللی با مدرک فنی حرفه ای چیست؟

یکی از اصلی ترین فرق بین این دو مدرک در صادرکننده آن است. صادر کننده مدرک بین المللی دارای اعتبار جهانی است و کسانی که این مدرک را دریافت می کنند از این اعتبار بهره مند هستند و برای مهاجرت و ترجمه مدارک خود میتوانند اقدام کنند.

مشاهده اخرین اخبار

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات