قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک

قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک
فهرست مطالب

همان طور که میدانید خودرو ها یکی از مهم ترین بخش زندگی انسان ها رو تشکیل داده که اگه یک روز نباشد تمام چرخه زنگی بشر به مشکل میخوره. امروز قراره تا درمورد قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک و جدید ترین دستگاه صافکاری ماشین که به بازار ایران عرضه شده رو به شما معرفی کنیم و بگیم بهترین دستگاه صافکاری خودرو کدومه پس با ما همراه باشید.

برای این که بدونی چقدر زمان میبره تا یه صافکار بشی مقاله مدت زمان یادگیری صافکاری رو مطالعه کن.

قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک

قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک

همانطور که مشاهده کردید دستگاه های مختلفی برای صافکاری وجود دارد و به همین دلیل شما برای صافکاری با دستگاه باید به مراکزی در تهران مراجعه کنید که از دستگاه های پیشرفته و مدرن برای این کار استفاده کنند.

اگر چراغ خودرو شما زرد و کدر شده است و به دنبال راه هایی برای تمیز کردن و برطرف کردن زردی و کدری چراغ خودرو هستبد، حتما مقاله رفع کدری و زردی چراغ ماشین را مطالعه کنید.

دستگاه صافکاری اتوماتیک قیمت نسبتا بالاتری به دستگاه های قدیمی دارند. دستگاه های که قبلا مورد استفاده قرار می گرفت نیاز به مهارت و تجربه بالا بود که شاید سال ها زمان میبرد تا علم این کار را یاد بگیرد اما با وجود این دستگاه های صافکاری کار ها کمی جلو تر افتاده و دقت کار را بالا برده.

قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک با توجه به مدل آن متفاوت است اما در حالت کلی می توان گفت که از دوازده میلیون تومان شروع میشه به بالا.

این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از این دستگاه ها نیاز به علم و مهارت است که باید ان ها را کسب کنید تا بتوانید از ان ها استفاده کنید و گرنه بهترین دستگاه رو با قیمت بالا هم بگیرید عملا برای شما مورد استفاده نخواهد بود.

بالارفتن آمپر آب خودرو یکی از مشکلاتی است که ممکن است بسیاری از رانندگان خودرو با شروع فصل گرما با آن مواجه هستند. اگر به دنبال راه هایی برای جلوگیری از این امر هستید، مقاله علت بالا نیامدن آمپر آب در زمستان را مطالعه کنید.

قیمت دستگاه صافکاری لیزری

صافکاری با دستگاه لیزری یکی از روش های صافکاری بدون رنگ محسوب می شود که در این روش با استفاده از دستگاه های مخصوص با درجه بندی در قدرت لیزر استفاده می شود. زمانی که اشعه به نقطه مورد نظر تابیده می شود ساختار فلزی بدنه خودرو را به جنبش وادار می کند به گونه ای که هیچ گونه آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی شود.

یکی از فواید این روش صرفه جویی در زمان و انرژی می باشد. اشعه موجود در این دستگاه باعث می شود در کمترین زمان عمل صافکاری انجام شود و همینطور بهترین دما را برای صافکاری ایجاد می کند. در چنین شرایطی هم در زمان صافکاری صرفه جویی می شود و هم کیفیت صافکاری بیشتر می شود.

قیمت دستگاه صافکاری لیزری بستگی به نوع دستگاه و تکنولوژی استفاده شده در آن دارد. دستگاه های صافکاری لیزری در انواع مختلفی هستند که هر کدام از این دستگاه ها قابلیت ها و کاربردهای مختلفی دارند. به همین دلیل هر دستگاه با توجه به قابلیت و امکاناتی که دارد متفاوت است.

اگر به دنبال قیمت دستگاه pdr صافکاری هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت دستگاه صافکاری pdr، ، قیمت دستگاه صافکاری مغناطیسی و همینطور بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ، به صفحه دستگاه صافکاری مراجعه کنید.

قیمت دستگاه صافکاری pdr

دستگاه صافکاری pdr کی دیگر از بهترین دستگاه های مورد استفاده در انجام فرآیند صافکاری می باشد که امروزه در بسیاری از مراکز صافکاری خودرو توسط متخصصین انجام می شود.

درباره قیمت دستگاه صافکاری pdr باید بگوییم که این دستگاه در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد که با توجه به انواع برند، کیفیت، ویژگی ها و کاربردهای دستگاه متفاوت است.

اگر قصد خرید دستگاه pdr دارید، می توانید برای استعلام قیمت به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

دستگاه جدید صافکاری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید دستگاه صافکاری اتوماتیک هستیم که این دستگاه ها کار را برای بسیاری از افراد راحت تر کرده و با افزایش چشمگیر قیمت خودرو و افزایش تصادف دستگاه صافکاری کمک زیادی کرده و تونسته هزینه های زیادی را جبران کنه در این بخش قراره جدیدترین دستگاه صافکاری را به شما معرفی کنیم.

مقاله پیشنهادی: قطعات جلوبندی خودرو

دستگاه صافکاری بدون رنگ pops a dent

دستگاه صافکاری بدون رنگ

یکی از بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ می باشد که افراد غیر حرفه ای هم میتوانند به راحتی از این دستگاه صافکاری خودرو استفاده کنند. کار این دستگاه بسیار ساده و برای فرو رفتگی های ماشین مورد استفاده قرار میگیرد.

این دستگاه یکی از دستگاه جدید صافکاری بدون رنگ محسوب می شود که با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته برای صافکاری پیشرفته ماشین ها کاربرد دارد.

یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه این است که حتی افرادی که در این زمینه تخصص ندارند هم می توانند از این دستگاه برای رفع ایرادات بدنه خودرو استفاده کنند.

طرز کار با این دستگاه به این صورت است که با استفاده از سیستم مکنده می توانند آن را روی قسمت فرورفتگی قرار دهند و سپس ان را به سمت بیرون بکشند و فرورفتگی ها را رفع کنند.

اگه میخوای رینگ بخری ولی نمیدونی کدومش بهتره مقاله رینگ فولادی رو بخون

woyo

دستگاه صافکاری بدون رنگ مغناطیسی

این دستگاه یکی دیگر از جدیدترین ابزار صافکاری بوده و با استفاده از امواج الکترو مغناطیس جنس بدنه و فرو رفتگی ها را تشخصی دهد و ان ها را رفع کند. برعکس دستگاه قبلی این دستگاه صافکاری ماشین پیچیدگی خاصی دارد که باید دانش استفاده از این دستگاه را یاد بگیرید تا بتوانید استفاده کنید.

در ساختار این دستگاه صافکاری از تکنولوژی مایکروویو استفاده شده که باعث می شود مولکولهای فولاد و بدنه ماشین با استفاده از امواج الکترومغناطیسی به جنبش دربیایند و با استفاده از خاصیت اتمی در بدنه ماشین فرورفتگی ها را برطرف می کند.

این مدل دستگاه برای صافکاری ماشین از نوع ابزار صافکاری بیرنگ محسوب می شود و بدون اینکه هر گونه اسیبی به بدنه ماشین وارد شود فرورفتگی های بوجود امده را رفع می کند.

اگر به دنبال بهترین رنگ برای خودرو خود هستید و قصد دارید هزینه رنگ کامل خودرو در سال 1401 برای انواع خودروهایی از جمله پراید، سمند، پژو 206، پژو 405 را به طور کامل بررسی کنید، به صفحه هزینه رنگ کامل خودرو در سال 1401 مراجعه کنید.

hot box

دستگاه صافکاری هاتباکس

صافکاری ماشین با دستگاه hot box نیز جزء جدیدترین دستگاه صافکاری به حساب میاد و از سیستم الکترو مغناطیس برای رفع فرو رفتگی های ماشین مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه های زیادی برای صافکاری وجود دارد اما معمولا افراد نسبتا حرفه ای از این دستگاه ها استفاده میکنند ولی دستگاه های دیگری نیز وجود دارد که کارایی نسبتا بالایی دارد و فقط همین دستگاه های که نام بردیم نیست قطعا دستگاه های بیشتری هم هست که شما می توانید از ان ها استفاده کنید.

دستگاه صافکاری هاتباکس در انواع مختلفی ساخته شده و به همین دلیل قیمت دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتپاکس با توجه به مدل آن فرق می کند. قیمت دستگاه صافکاری در این مدل حدودا از 15 میلیون شروع می شود چرا که این دستگاه جزء دستگاه صافکاری جدید محسوب می شود که می تواند با ایجاد جنبش در مولکول های بدنه ماشین هر گونه ایراد و فرورفتگی را برطرف نمایند.

برای اینکه بتوانید این دستگاه صافکاری را باقیمتی مناسب تر و منصفانه تر خریداری کنید، بهتر است از نمایندگی معتبر این دستگاه را تهیه کنید.

اگه چرخ ماشینت به صدا افتاده حتما مقاله صدای تق تق چرخ جلو پراید رو بخون.

بهترین دستگاه صافکاری

بهترین دستگاه صافکاری

چندین نکته برای بهترین دستگاه صافکاری وجود دارد که باید بدانید. اولین نکته اینه که قطعه روی ماشین تعویض بشه یا تعمیر، هر قطعه ای که از روی ماشین باز بشه و اون رو از حالت فابریک در بیاره قطعا از قیمت ماشین کم میکنه و این اصلا خوب نیست.

بهترین دستگاه صافکاری دستگاه های الکترو مغناطیسی هستند که بسته به بودجه شما هر کدام را خواستید میتوانید تهیه و از ان استفاده کنید. همان طور که در بالا توضیح دادم دقت این نوع دستگاه پیشرفته صافکاری بسیار بالا بوده و بیشر مورد استفاده قرار میگیرد توصیه ما به شما این است که از این دستگاه ها برای صافکاری استفاده کنید.

دستگاه صافکاری woyo یکی از بهترین دستگاه صافکاری محسوب می شود چرا که این دستگاه با استفاده از امواج الکترو مغناطیسی جنس بدنه و فرو رفتگی خودرو  را تشخصی می دهد و ان ها را برطرف می کند. باید بدانید که کار با این دستگاه برعکس دستگاه های دیگر ساده نیست و کمی پیچیدگی دارد به همین دلیل برای کار با این دستگاه باید دانش لازم را داشته باشید.

صافکاری به روش pdr یکی از بهترین روش های صافکاری می باشد که برای رفع ایرادات بدنه خودروی تصادفی استفاده می شود. اگر قصد دارید از این نوع روش برای صافکاری خودرو خود استفاده کنید و همچنین کسب اطلاع از دستگاه pdr قیمت، به صفحه صافکاری به روش pdr مراجعه کنید.

جمع بندی

همانطور که گفتیم با پیشرفت تکنولوژی دستگاه مختلفی تولید شده است که در رفع تورفتگی خودرو بسیار موثر است و میتواند در کاهش هزینه ها بسیار تاثیرگذار باشد. به همین منظور در این مقاله درمورد جدیدترین دستگاه صافکاری و همینطور قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک صحبت کرده ایم که با کاربرد این دستکاه ها بیشتر اشنا شوید.

سوالات متداول

قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک چقدر است؟

همانطور که گفتیم قیمت دستگاه صافکاری با توجه به نوع دستگاه و تکنولوژی بکار رفته در ان متفاوت است. دستگاه های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام قابلیت ها و کاربردهای خاص خود را دارند. به همین دلیل قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک با توجه به کاربرد آن ها متفاوت است.

بهترین دستگاه صافکاری کدام اند؟

دستگاه صافکاری pops a dent یکی از بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ می باشد که در مراکز صافکاری کاربرد زیادی دارد. یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه صافکاری ساده بودن آن است به طوری که حتی افراد غیر حرفه ای هم می توانند با آن کار کنند.

اخرین اخبار

4.2/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات