کارشناس تولید محتوا به انگلیسی

فهرست مطالب
استخدام کارشناس تولید محتوا
استخدام کارشناس تولید محتوا

استخدام کارشناس تولید محتوا

قبل از شروع بررسی استخدام کارشناس تولید محتوا ابتدا باید بگوییم تولید محتوا چیست؟ تولید محتوا پایه و اساس تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال مدرن است. این به عنوان فرآیند انجام تحقیقات، تولید ایده های استراتژیک، تبدیل آن ایده ها به وثیقه با ارزش و سپس تبلیغ آن قطعات به مخاطبان هدف تعریف می شود. محتوای دیجیتال اشکال مختلفی دارد، از جمله صفحات وب، وبلاگ ها، اینفوگرافیک ها، ویدئوها و پست های رسانه های اجتماعی.

هدف اصلی تولید محتوا جذب مشتریان جدید و بازگشتی است. استراتژی‌های بازاریابی ورودی، رسانه‌های دیجیتالی با ارزش را به صورت رایگان ارائه می‌کنند. این محتوا رهبری فکری برند شما را ایجاد می کند و در عین حال اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری خرید به خوانندگان نیاز دارند ارائه می دهد.

برندها در هر مرحله از قیف بازاریابی از انواع مختلفی از محتوا استفاده می کنند. در بالای قیف، وبلاگ های بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEO) به طور ارگانیک بازدیدکنندگان جدید را جذب می کنند. صفحات فرود میان قیف، خوانندگان را درگیر خود نگه می‌دارند و محتوای بسیار دقیق مانند کاغذهای سفید و کتاب‌های الکترونیکی باعث تبدیل شدن به افراد می‌شوند.

شماره ارسال رزومه برای استخدام کارشناس تولید محتوا در واتساپ

09120145021

هر روز میلیون ها قطعه محتوا به صورت آنلاین منتشر می شود. برای متمایز شدن و تأثیرگذاری بر مشتریان (و مشتریان بالقوه)، محتوای شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این بدان معناست که نه تنها به خوبی نوشته و طراحی شده است، بلکه با توجه به نیازهای مخاطبان شما نیز توسعه یافته است. تفاوت بین محتوای باکیفیت و بی کیفیت فاحش است – محتوای عالی به سطح می‌آید در حالی که محتوای ضعیف در فضای خالی اینترنت ناپدید می‌شود.

میزان تلاشی که برای محتوای برند خود انجام می دهید، با ارزشی که از آن به دست می آورید، نسبت مستقیم دارد. محتوای با کیفیت بالا به شما کمک می کند:

  • به عنوان یک رهبر فکری معتبر برجسته شوید.
  • مشترکین و لیست ایمیل خود را افزایش دهید.
  • ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
  • مشتریان خود را درگیر نگه دارید.
  • میزان درآمد بالایی داشته باشید.

تولید محتوا برای سئو
وقتی محتوایی ایجاد می‌کنید، همیشه آن را برای دو مخاطب اصلی می‌سازید: مشتریان و الگوریتم‌های جستجو. دومی یک فناوری پیچیده است که اطلاعات را بازیابی می کند و الگوها را مطابقت می دهد. موتورهای جستجوی مدرن مانند گوگل بسیار پیچیده هستند. در روزهای اولیه تاریخ گوگل، تولیدکنندگان محتوا می‌توانستند وب‌سایت‌های خود را با کلمات کلیدی پر کنند تا صفحات خود را به بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برسانند.

این روزها، رتبه بندی بالا چندان ساده نیست – به ویژه برای کلمات کلیدی پرسود که نشان دهنده قصد خرید هستند. به عنوان مثال، یک عبارت کلیدی مانند “نزدیکترین پیتزا فروشی” نشان می دهد که جستجوگر در حال تلاش برای یافتن منبع پیتزای خوشمزه در همان نزدیکی است. الگوریتم جستجوی گوگل موقعیت کاربر و همچنین عوامل مختلف دیگری را برای تعیین اینکه کدام صفحات وب ابتدا نمایش داده شود را در نظر می گیرد.

این فرآیند زمانی پیچیده‌تر می‌شود که فروش B2B را در نظر می‌گیرید، جایی که جستجوگر احتمالاً بر اساس چیزی بیش از مجاورت نزدیک‌ترین فروشنده تصمیم می‌گیرد. در این صورت، به محتوایی نیاز دارید که برای هر مرحله از سفر خریدار طراحی شده باشد، که با جستجوی آنلاین اولیه آنها شروع می شود. محتوای برتر مانند پست‌های وبلاگ و ویدیوها باید برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شود تا کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند.

حال که با مفهوم تولید محتوا و کاربرد آن آشنا شدیم زمان آن رسیده است که با یکدیگر کارشناس تولید محتوا و وظایف ان را مورد بررسی قرار دهیم.

تولیدکنندگان محتوا مسئول ایجاد و مدیریت تمام محتوایی هستند که در یک وب سایت، صفحه رسانه های اجتماعی یا سایر پلتفرم های دیجیتال ظاهر می شوند. آنها از نزدیک با طراحان و توسعه دهندگان وب کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها به شیوه ای جذاب ارائه می شود، اما همچنین باید مطمئن شوند که در همه سیستم عامل ها دقیق و سازگار است.

تولیدکنندگان محتوا ممکن است وظیفه ایجاد محتوای اصلی را از ابتدا داشته باشند، اما اغلب به آنها مواد موجود داده می شود تا در قالب های جدید استفاده کنند. این ممکن است شامل مواردی مانند پست های وبلاگ، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و غیره باشد.

وظایف تولید کننده محتوا

یک تولیدکننده محتوا معمولاً دارای طیف گسترده ای از مسئولیت ها است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

بررسی استراتژی های بازاریابی برای تعیین اینکه کدام استراتژی در جذب مشتریان جدید یا افزایش فروش موثر است
ایجاد و ارسال محتوای اصلی، مانند مقالات، ویدیوها، پادکست ها و اینفوگرافیک ها
توسعه مفاهیم اصلی برای محتوایی که برای مخاطبان هدف خاص جذاب باشد
ویرایش محتوای موجود برای اطمینان از صحت گرامری و جذاب بودن آن برای خواننده
مصاحبه با رهبران صنعت، کارشناسان یا سایر افراد دارای دانش مرتبط در مورد یک موضوع خاص برای جمع آوری اطلاعات برای پست های وبلاگ یا مقالات
همکاری با طراحان یا برنامه نویسان برای تولید محتوای بصری مانند اینفوگرافیک یا تصاویر متحرک
توسعه مفاهیم برای کمپین های تبلیغاتی از جمله استراتژی های قیمت گذاری، قرار دادن محصول و پیام های هدفمند به مخاطبان خاص
انجام تحقیقات بازار برای شناسایی روندها و فرصت های رشد در صنایع یا موضوعات خاص
کمک به کسب و کارها برای بهبود حضور آنلاین خود با ایجاد حساب های رسانه های اجتماعی، افزودن محصولات به یک سایت تجارت الکترونیک، یا به روز رسانی وب سایت شرکت با محتوای جدید.

استخدام کارشناس تولید محتوا در تهران
استخدام کارشناس تولید محتوا در تهران

استخدام کارشناس تولید محتوا در تهران

استخدام کارشناس تولید محتوا در تهران در تمامی شرکت هایی که دارای وبسایت و یا اینستاگرام هستند صورت میگیرد، یک تولید کننده محتوا معمولاً به شرایط زیر نیاز دارد:

تحصیلات: تولیدکنندگان محتوا معمولاً باید دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری، ارتباطات، زبان انگلیسی یا سایر رشته های مرتبط باشند. برخی از کارفرمایان ممکن است تولیدکنندگان محتوا را استخدام کنند که دارای مدرک کاردانی یا مدرک روزنامه نگاری یا ارتباطات هستند.

آموزش و تجربه: تولیدکنندگان محتوا معمولاً آموزش های حین کار دریافت می کنند. این آموزش ممکن است شامل یادگیری راهنمای سبک شرکت و نرم افزار ویرایش باشد. همچنین ممکن است شامل سایه انداختن یک تولیدکننده محتوای با تجربه برای یادگیری گردش کار و فرآیندها باشد.

گواهینامه ها و مجوزها: در حالی که گواهینامه ها معمولاً برای نقش های تولید کننده محتوا لازم نیستند، می توانند به شما کمک کنند در مقابل سایر نامزدها متمایز شوید و توانایی ها و جاه طلبی های خود را نشان دهید.

تولیدکنندگان محتوا برای موفقیت به مهارت های زیر نیاز دارند:

نوشتن: تولیدکنندگان محتوا اغلب محتوای خود را می نویسند، بنابراین داشتن مهارت های نوشتاری قوی برای آنها مهم است. آنها ممکن است پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی، ایمیل ها، کپی وب یا انواع دیگر محتوا بنویسند. آنها باید بتوانند با سبک ها و لحن های مختلف بنویسند تا برای مخاطبان خود جذاب باشند.

ویرایش: تولیدکنندگان محتوا اغلب نیاز به ویرایش اثر خود قبل از انتشار دارند. این می تواند شامل اطمینان از عاری بودن محتوا، قالب بندی صحیح محتوا و اطمینان از یکنواختی لحن در سراسر قطعه باشد. همچنین می توانید از ویرایش به عنوان راهی برای بهبود نوشتار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید کار خود را با صدای بلند بخوانید تا جریان را بررسی کنید یا آن را برای یکی از دوستان بخوانید تا بازخورد آنها را دریافت کنید.

تحقیق: تولیدکنندگان محتوا درباره موضوعات و داستان‌های وبلاگ یا حساب‌های رسانه اجتماعی شرکت خود تحقیق می‌کنند. آنها باید بدانند که چه موضوعاتی مورد علاقه مخاطبان است و چه اطلاعاتی در دسترس آنهاست. این شامل جستجوی اطلاعات و انجام مصاحبه است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی: بازاریابی رسانه های اجتماعی فرآیند ایجاد و توزیع محتوا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. تولیدکنندگان محتوا اغلب سابقه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی دارند و با محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و یوتیوب آشنا هستند.

فیلمبرداری: تولیدکنندگان محتوا اغلب ویدیوها و سایر اشکال رسانه ای خود را ایجاد می کنند. آنها ممکن است نیاز داشته باشند که بدانند چگونه از دوربین و سایر تجهیزات فیلمبرداری برای ایجاد فیلم و سایر اشکال رسانه استفاده کنند. آنها همچنین ممکن است نیاز داشته باشند که بدانند چگونه رسانه ای که ایجاد می کنند را ویرایش کنند.

شماره ارسال رزومه برای استخدام کارشناس تولید محتوا در واتساپ

09120145021

استخدام نویسنده سایت

استخدام نویسنده سایت معمولا در شرکت هایی صورت میگیرد که دارای وبسایت بوده و نیاز به یک نویسنده برای پست های خود دارندف به عنوان مثال وبسایتی که در رابطه با پمپ آب فعالیت میکند همواره نیازمند یک فرد با اطلاعات عمومی بالا در رابطه با پمپ اب میباشد که بتواند نوشته هایی را به صورت متنی داخل وبسایت ان ها منتشر نماید.

حرفه تولید محتوا می تواند راهی عالی برای شروع حرفه شما در بازاریابی باشد. به عنوان یک تولید کننده محتوا، شما مسئول ایجاد و مدیریت تمام محتوای نوشتاری، تصویری و صوتی هستید که در یک کمپین تبلیغاتی قرار می گیرد. این می تواند شامل پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و موارد دیگر باشد.

برای تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوای موفق، داشتن مهارت های نوشتاری قوی و همچنین درک چگونگی ایجاد محتوای جذاب که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود، مهم است. همچنین باید با آخرین روندها و تکنیک های بازاریابی آشنا باشید تا بتوانید از آخرین بهترین شیوه ها به روز باشید.

اگر می‌خواهید یک تولیدکننده محتوا شوید، مهم است که یک مجموعه کار قوی بسازید که توانایی‌های خلاقانه و دانش بازاریابی شما را به نمایش بگذارد. شما می توانید این کار را با داوطلب شدن یا کار رایگان در مشاغل محلی یا غیرانتفاعی انجام دهید، یا با راه اندازی وبلاگ خود که در آن می توانید در مورد موضوعات مرتبط با بازاریابی و تبلیغات بنویسید.

آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا

گاهی ممکن است داخل آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا، این مورد ذکر شود که تولید کننده ی محتوا خلاق باشد، تولید کننده محتوا بخش حیاتی سازمانی است که محتوا را برای وب تولید می کند. مسئولیت‌های آن‌ها حول محور شناسایی نیازهای مشتریان، تحقق آن نیازها، برآوردن نیازهای آنها، مدیریت فرآیندهای خلاقانه و تولید، و همکاری با سایر بخش‌ها و تیم‌ها برای اطمینان از جریان کار و کیفیت بهینه تولید و انتشار است. نقش اصلی تولید کننده محتوا ایجاد و نگهداری محتوایی است که در یک وب سایت نمایش داده می شود یا برای توزیع آنلاین ارائه می شود. تولید کننده می تواند با تیم وب همکاری کند تا جزئیات پروژه را اصلاح کند و محتوایی را ارائه دهد که درجه یک باشد.

بسیاری از شرکت ها و افراد به کمک یک تولید کننده محتوا نیاز دارند. چندین ویژگی وجود دارد که باید در فردی که این نقش را ایفا می کند جستجو کرد. این ویژگی ها عبارتند از: بینش، رهبری، مهارت های ارتباطی، خلاقیت و مهارت فنی. دانستن و توانایی هر یک از این موارد به شما کمک می کند تا بهترین فردی را پیدا کنید که برای انجام کار مناسب است.

یک کارشناس تولید محتوا خوب می‌داند که ایجاد و ویرایش محتوا مستلزم داشتن مهارت‌های ارتباط کلامی و غیرکلامی است. درک سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) نوشته‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی، احتمال رسیدن به شغل را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. در فرآیند ویرایش، تسلط عالی به گرامر، علائم نگارشی، املا و استفاده از محتوا، شرح شغل شما را بهبود می بخشد.

شماره ارسال رزومه برای استخدام کارشناس تولید محتوا در واتساپ

09120145021

استخدام تولید محتوا روانشناسی

استخدام تولید محتوا روانشناسی همانطور که از نام آن پیداست برای وبسایت های مرتبط با روانشناسی امکان پذیرخواهد بود. یک کارشناس تولید محتوای روانشناسی باید همواره بروز بوده و از مطالب جدید روانشناسی آگاه باشد. برای استخدام تولید محتوا روانشناسی باید موارد زیر را دارا باشید:

تجربه: تولیدکنندگان محتوا معمولاً با تیمی از نویسندگان برای تولید محتوای سرمقاله برای وب سایت ها، روزنامه ها، مجلات یا محتوای وب کار می کنند. برخی در اتاق های خبر کار می کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بر ویژگی هایی مانند مقاله های ویدئویی یا عکس تمرکز کنند. مهم نیست کجا کار می کنید، تجربه ضروری است. بسیاری از مشاغل به تجربه گسترده نویسندگی یا حداقل یک یا دو سال کار در این زمینه نیاز دارند. مدرک دانشگاهی ممکن است برای مشاغل اتاق خبر ضروری باشد، اما مشاغل تولید محتوا اغلب نیازی به آموزش رسمی روزنامه نگاری ندارند.

مهارت ها: تعدادی از مهارت های اصلی وجود دارد که همه تولیدکنندگان محتوا بدون توجه به موقعیت شغلی باید از آن برخوردار باشند. اینها شامل توانایی برقراری ارتباط صحیح با دیگران در سطوح مختلف، استفاده از طیف وسیعی از ابزارهای ارتباطی، توانایی طوفان فکری و توانایی سازماندهی و اولویت بندی وظایف است. سایر مهارت های اصلی عبارتند از: آگاه بودن و توانایی حل مشکلات، شناسایی مشکلات از نظر کسب و کار کلی و توانایی کار خلاقانه. اکثر تولیدکنندگان محتوا باید بسیار سازماندهی شده و مبتکر باشند، زیرا آنها مسئول جمع آوری محتوا از منابع مختلف هستند. در نهایت، برای تولیدکنندگان محتوا مهم است که درک کنند که رسانه‌های اجتماعی به اندازه چاپ یک شکل هنری هستند و بازاریاب‌های محتوای وب باید بر هنر رسانه‌های اجتماعی تسلط داشته باشند تا بتوانند به طور موثر خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنند.

شماره ارسال رزومه برای استخدام کارشناس تولید محتوا در واتساپ

09120145021

استخدام تولید محتوا کتاب

استخدام تولید محتوا کتاب معمولا برای وب سایت هایی می باشد که در حوزه کتاب فعالیت دارند، شما میتوانید داخل کتاب فروشی هایی که وبسایت دارند به دنبال استخدام تولید محتوا کتاب باشید، برای استخدام تولید محتوا کتاب باید موارد زیر را دارا باشید:

اگرچه اکثر تولیدکنندگان محتوا کار خود را ایجاد می کنند، برخی از شرکت ها ویراستاران آزاد را استخدام می کنند تا محتوا را برای آنها بنویسند و تصحیح کنند. کسانی که سطح تحصیلات و آموزش ابتدایی دارند ممکن است برای پست های ویرایشی و ویرایش کپی در نظر گرفته شوند، در حالی که کسانی که دارای مدارک اصلی هستند ممکن است به موقعیت های روابط عمومی و تبلیغات علاقه مند شوند. کسانی که مهارت های ویرایش و نوشتن دارند ممکن است به موقعیت روابط عمومی علاقه مند باشند، اما همچنین باید درک قوی از بهینه سازی موتورهای جستجو و ایجاد لینک داشته باشند، که برای پیشرفت در دنیای آنلاین ضروری است. کسانی که تجربه ویرایش و نویسندگی دارند ممکن است به موقعیت های روابط عمومی و تبلیغات علاقه مند باشند، اما باید بدانند که تولیدکنندگان محتوا تمام نوشتن و ویرایش پروژه را بر عهده خواهند داشت.

استخدام تولید محتوا در منزل
استخدام تولید محتوا در منزل

استخدام تولید محتوا در منزل

شما میتوانید در خانه نیز تولید محتوا کنید، استخدام تولید محتوا در منزل معمولا توسط شرکت هایی انجام میپذیرد که غیر حضوری بوده و نیازی به حضور شما در شرکت نخواهند داشت و شما میتوانید در خانه تولید محتوا کنید.

تولید محتوا در منزل امروزه یکی از بیشترین مشاغل خانه دار ها می باشد، نکاتی هستند که باید در رابطه با تولید محتوا در منزل بدانید، این نکات عبارت اند از:

قبل از شروع تولید محتوا در خانه، به یاد داشته باشید که “عالی” هدف نیست. گیر افتادن در مقایسه محتوای خود با محتوایی که از برندهای دیگر می بینید می تواند آسان باشد، اما آنقدر وقت خود را برای بی نقص بودن صرف نکنید که از تعامل با مخاطبان خود و ایجاد روابط غافل شوید.

هدف این است که محتوایی ایجاد کنید که با دنبال کنندگان شما طنین انداز شود. بله، این همچنان باید محتوای باکیفیت باشد، اما به جای تاکید بر ایجاد محتوای «بی نقص»، روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که به دردسرهای مخاطب شما می‌پردازد، اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهد، آنها را سرگرم می‌کند و الهام‌بخش آنها برای اقدام است.

اگر به یک عکاس، فیلمبردار یا استودیو حرفه ای دسترسی ندارید، اشکالی ندارد. با چیزهایی که در دسترس دارید هر کاری را که می توانید انجام دهید. خلاق باشید، از منطقه راحتی خود خارج شوید و بر کمک به مخاطبان خود تمرکز کنید.

یک عکاسی در خانه انجام دهید
در حالی که داشتن عکس های حرفه ای از محصولات شما قطعا مهم است، اما لازم نیست هر عکسی که آنلاین به اشتراک می گذارید به صورت حرفه ای گرفته شود. گرفتن چند عکس با کیفیت در طول یک عکاسی در خانه کاملاً امکان پذیر است!

ابتدا کمی تحقیق کنید تا درک درستی از اصول عکاسی داشته باشید. این به شما کمک می کند تا یک عکس عالی بگیرید. به عنوان مثال، هنگام گرفتن عکس از ویژگی خطوط شبکه برای کمک به ترکیب بندی استفاده کنید و سعی کنید نور طبیعی پیدا کنید.

به دنبال نقاطی در خانه خود باشید که پس‌زمینه خوبی برای عکس‌های شما باشد. مکان هایی مانند حیاط خلوت، ایوان جلو، حمام یا شومینه خود را در نظر بگیرید. از اقلامی که در دست دارید مانند کتاب، شمع، گیاهان و غیره به عنوان وسایل کمکی استفاده کنید. اگر می‌خواهید خودتان را در عکس‌ها بگنجانید، از یک سه پایه و یک تایمر یا کنترل از راه دور بی‌سیم استفاده کنید.

مکان‌ها، زوایای مختلف و موارد دیگر را آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است. فقط به یاد داشته باشید که همه چیز را روی برند نگه دارید!

آماده به کار تولید محتوا

یک فرد آماده به کار تولید محتوا فردی می باشد که با تمامی اصول تولید محتوا آشنا بوده و همواره به دنبال بروزرسانی خود در هر زمینه ای می باشد، بازاریابی حضوری راهی عالی برای ترغیب مردم به صحبت درباره محصولات، خدمات و شرکت شما است. بازاریابی محتوا نیز راهی عالی برای جذب مشتریان و حتی ایجاد یک جامعه است. (به علاوه، شما همیشه می توانید از افزایش سئوی حاصل استفاده کنید.)

قبل از آماده به کار تولید محتوا به آنچه می خواهید بسازید نگاه کنید، باید پاسخ دهید که چرا آن را می سازید.

استخدام کار تولید محتوا
استخدام کار تولید محتوا

استخدام کار تولید محتوا

استخدام کار تولید محتوا توسط شرکت ها و برند هایی صورت میگیرد که نیازمند یک فرد خلاق با اطلاعات عمومی بالا و همچنین بروز را دارند، قبل از استخدام کار تولید محتوا با دانستن آنچه در مورد اعضای مخاطب خود می دانید، مدتی را صرف تحقیق در مورد موضوعات گسترده ای که با آنها طنین انداز می شود، به دنبال چه چیزی هستند و به نمایندگان فروش شما چه می گویند کنید.

موضوعات خاص و منحصر به فرد مقاله را در مراحل بعدی تولید محتوا بگذارید. در حال حاضر، روی موضوعات کلی مورد علاقه مخاطبان خود تمرکز کنید. به تجزیه و تحلیل وب سایت خود نگاه کنید تا بینش هایی را در مورد آنچه که مخاطبان شما قبلاً با آن درگیر هستند، بررسی کنید و کمی تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید تا کشف کنید که به چه موضوعات مرتبط دیگری می توانید محتوای خود را گسترش دهید.

شماره ارسال رزومه برای استخدام کارشناس تولید محتوا در واتساپ

09120145021

استخدام تولید محتوا دورکاری اینستاگرام

استخدام تولید محتوا دورکاری اینستاگرام امروزه یکی از پر جستجو ترین موارد داخل گوگل می باشد، شما میتوانید به صورت دورکاری برای اینستاگرام پیج های متفاوت محتوای عکسی و ویدیویی تولید کنید، مهارت هایی که باید قبل از استخدام تولید محتوا دورکاری اینستاگرام داشته باشید عبارت اند از:

آنچه را که در اینستاگرام پست کنید را تجزیه و تحلیل کنید
هنگامی که تقویم محتوای خود را ایجاد کردید، مراقب بهترین پست های خود باشید و متوجه شوید که چه نوع پست هایی باعث ایجاد تعامل بهتر می شوند.

محتوای خود را بر اساس موارد زیر تجزیه و تحلیل کنید:

کلیک لینک بیو اینستاگرام
نوع محتوا
تعداد ذخیره ها و اشتراک گذاری ها

  1. کلیک های لینک بیو اینستاگرام را آنالیز کنید
    این معیار بسیار مهمی است که باید دنبال شود.

اگر شخصی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کند، به این معنی است که پس از دیدن یکی از پست های شما، یک کلیک اضافی روی پروفایل شما انجام داده و از پروفایل شما بازدید کرده است.

اطمینان حاصل کنید که وقتی شخصی از نمایه شما بازدید می کند، می بیند که شما کی هستید، چه می کنید و چرا باید شما را دنبال کند.

اینستاگرام به شما امکان می دهد یک URL به بیو خود اضافه کنید.

شما می توانید اضافه کنید:

سایت شما،
وبلاگ،
پادکست،
هر وب سایت دیگری که می خواهید تبلیغ کنید.
برای اطلاع از تعداد کلیک‌های وب‌سایت خود، به Insights -> Accounts Reached بروید.

شماره ارسال رزومه برای استخدام کارشناس تولید محتوا در واتساپ

09120145021

حقوق کارشناس تولید محتوا
حقوق کارشناس تولید محتوا

حقوق کارشناس تولید محتوا

حقوق کارشناس تولید محتوا یا همان دستمزد تولیدکنندگان محتوا بسته به سطح تحصیلات، سالها تجربه و اندازه و صنعت شرکت متفاوت است. آنها همچنین ممکن است غرامت اضافی در قالب پاداش دریافت کنند.

متوسط ​​حقوق ماهانه: 3 میلیون تومان
انتظار می رود اشتغال تولیدکنندگان محتوا در دهه آینده بسیار سریعتر از میانگین رشد کند.

انتظار می‌رود تقاضا برای محتوای دیجیتال، مانند پست‌های رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین، افزایش یابد زیرا افراد بیشتری از دستگاه‌های تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند. در نتیجه تقاضا برای تولیدکنندگان محتوا افزایش خواهد یافت.

استخدام تولید محتوا دیوار

داخل وبسایت و اپلیکیشن دیوار نیز آگهی هایی در رابطه با استخدام تولید محتوا دیوار وجود دارد، قبل از استخدام تولید محتوا دیوار باید تمامی مواردی را که در رابطه با استخدام کارشناس تولید محتوا گفته شد در نظر داشته باشید. بسیاری از افراد بر این باور هستند که تولید محتوا یک شغل آسان بوده و نیاز به دقت زیادی ننداردف اما باید بگوییم برای استخدام شدن به عنوان کارشناس تولید محتوا باید خلاق، بروز، ریز بین و دقیق باشید تا بتوانید محتوای خوب را برای کارفرمای خود ارائه دهید.

استخدام تولید محتوا پزشکی

در استخدام تولید محتوا پزشکی باید حتما این موضوع را به خاطر داشته باشید که تمامی مطالب مربوط به حوزه ی پزشکی همواره در حال آپدیت شدن هستندف پس لازم به ذکر است برای استخدام تولید محتوا پزشکی حتما اطلاعات کافی در طمینه ی پزشکی داشته باشید.

استخدام کارشناس تولید محتوای متنی

در استخدام کارشناس تولید محتوای متنی باید دقت داشته باشید که متنی که تولید میکنید کپی وبسایت های دیگر نباشد.

در استخدام کارشناس تولید محتوای متنی،

  1. کپی به هیچ وجه انجام نشود.
  2. می توانید از منابع مختلف جستجو کنید و سپس ترجمه انجام شده یا از ابتدا تا انتها به صورت تحقیقی تألیف شده و یا ترکیبی از ترجمه و تألیف را انتخاب کنید.
  3. تمامی نکات اساسی سئو در تولید محتوا در نظر گرفته می شود (تراکم کلیدواژه اصلی و فرعی، روان بودن محتوا، عنوان، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و طراحی عناوین مرتبط، اعم از استفاده از کلمات کلیدی در لید یا در ابتدای پاراگراف ها)
  4. ویرایشگر کار سئو، محتوای تولید شده را بعد از نویسنده تصحیح کند.
  5. در هر مطلب به ازای هر 300 کلمه یک عکس مرتبط جستجو و درج شده باشد.
  6. علامت گذاری ها (کاما، نقطه، گلوله و شماره گذاری) در تولید محتوا لحاظ شده باشد.

شماره ارسال رزومه برای استخدام کارشناس تولید محتوا در واتساپ

09120145021

کارشناس تولید محتوا به انگلیسی

کارشناس تولید محتوا به انگلیسی فردی می باشد که به زبان انگلیسی مسلط بوده و میتواند مطالب فارسی را به انگلیسی ترجمه کرده و به صورت سئو شده به کارفرما رائه دهد.

یک کارشناس تولید محتوا به انگلیسی باید بداند ایجاد محتوا، وب‌نویسی و توسعه متون کاربردی برای وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها است. هدف آنها اغلب این است:

موقعیت یابی وب سایت (یعنی اطمینان از موقعیت بالای آن در نتایج جستجو)،
ساختن تصویر یک متخصص،
جذب مشتری،
اعتماد آنها را برانگیزد،
ارائه اطلاعات ارزشمند به آنها
این به تنهایی نشان می دهد که ایجاد چنین محتوایی به کار زیادی نیاز دارد. فقط نوشتن آنچه به ذهن می رسد کافی نیست.

استخدام کارشناس تولید محتوای متنی به صورت دورکاری

در استخدام کارشناس تولید محتوای متنی به صورت دورکاری شرکت ها معمولا به دنبال افرادی هستند که بتوانند در ساعت های متفاوت محتوا تولید کنندف از آنجا که این کار به صورت دورکاری می باشد، استخدام کارشناس تولید محتوای متنی به صورت دورکاری یکی از بهترین نوع تولید محتوا می باشد، چرا که میتوانید با ذهنی ازاد و در هر مکانی که بدون استرس در آن میتوانید کار کنید، تولید محتوای متنی کنید.

استخدام تولید محتوا اینستاگرام

در استخدام تولید محتوا اینستاگرام، همانطور که بالا تر نیز گفته شد مهارت هایی که باید ان ها را دارا باشید عبارت اند از:

  • توانایی کار با فتوشاپ
  • طراحی پست و استوری
  • تولید محتوای متنی برای پست های اینستاگرام
  • توانایی تدوین
  • توانایی ادیت و ویرایش فیلم ها و تصاویر
  • توانایی در کپشن نویسی کاربر پسند
  • دانستن الگوریتم های اینستاگرام

هنگام استخدام تولید محتوا اینستاگرام و به عنوان تولید کننده ی محتوا در اینستاگرام باید با تمامی الگوریتم های این شبکه ی اجتماعی آشنا بوده و کار کرده باشید.

شماره ارسال رزومه برای استخدام کارشناس تولید محتوا در واتساپ

09120145021

استخدام تولید محتوا اصفهان

در تمامی شهر های کشور از جمله اصفهان شرکت ها هموراره به دنبال فردی برای تولید محتوا میباشند، لازم به ذکر است معمولا برای استخدام تولید محتوا اصفهان باید بسیار خلاق بوده و از اطلاعات عمومی بالایی برخوردار باشید. یکی از محبوب ترین انواع محتوای متنی، محتوای آموزشی وبلاگ ها و وب سایت های مختلف است. انواع مختلفی از بهترین قالب های محتوا در این دسته وجود دارد. این نوع محتوای متنی در استودیوی تولید محتوای نماد توسط تیمی تخصصی و مسلط به اصول سئو و روش های ویرایش متن و کاملا مرتبط با کسب و کار شما نوشته می شود. ابتدا در این مورد تحقیق شده سپس عناوین و کلیدواژه های مهم مشخص می شوند، سپس یک محتوای منحصر به فرد برای شما نوشته می شود. جدا از متن هایی که برای اطلاع رسانی به مردم از کسب و کار یا محصول شما نوشته می شود، موارد زیر از جمله مواردی هستند که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرند.

استخدام تولید محتوا تهران

در استخدام تولید محتوا تهران باید تمامی شرایطی را که داخل مقاله به صورت جامع در رابطه با آن ها بحث کردیم دارا باشید، به عنوان مثال اگر بخواهید در تهران به عنوان کارشناس تولید محتوا استخدام شوید باید روحیه کار تیمی خوبی داشته و همواره اطلاعات خود را بروز داشته باشید.

یکی دیگر از انواع محبوب تولید محتوای متنی در استخدام تولید محتوا تهران، خلاصه سازی تخصصی است. در این نوع مطالب اغلب آخرین نظرات کارشناسی در یک زمینه خاص جمع آوری شده و اجزای مختلف یک موضوع به دقت روشن می شود. تولید این نوع محتوا به شما این امکان را می دهد که در زمینه و صنعتی که در آن فعالیت دارید، متخصص محسوب شوید. خلاصه های تخصصی با آگاهی کامل از موضوعات حرفه ای نوشته می شود.

استخدام تولید محتوا دورکاری

با توجه به گفته های بالا استخدام تولید محتوا دورکاری، یکی از انواع استخدام کارشناسان تولید محتوا می باشد که افراد میتوانند به صورت دور کار و در منزل یا هر جایی که میتوانند با ارامش و با ذهنی باز شروع به تولید محتوا کنند فعالیت داشته باشند، شما میتوانید با تماس با شماره تلفن زیر و ارسال رزومه خود در شماره واتس اپ 09120145021 اقدام به استخدام شدن در شرکت تولید محتوای اریا تهران کنید.

منبع

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات