تغییر نام کاربری در اینستاگرام چگونه است

تغییر نام کاربری در اینستاگرام چگونه است | حل مشکل تغییر نام در اینستاگرام
فهرست مطالب

همانطور که می دانید نام کاربری یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های اینستاگرام می باشذ که برای بهتر دیده شدن و شناسانده شدن توسط مخاطبان مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد تغییر نام کاربری اینستاگرام خود را دارید و می خواهید بدانید چگونه نام کاربری خود را در اینستاگرام تغییر دهیم، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 تغییر نام کاربری اینستاگرام چگونه است

همانطور که گفتیم نام کاربری برای اینستاگرام معرف شخصیت شماست و درواقع همان اسمی است که در کنار عکس پروفایل شما قرار داده می شود و در بهتر دیده شدن شما بسیار موثر است. بکی از قابلیت های مهم اینستاگرام تغییر نام در اینستاگرام فارسی و انگلیسی می باشد که در ادامه قصد داریم نحوه بازیابی و تغییر نام کاربری اینستاگرام و همچنین حل مشکلات تغییر نام در اینستاگرام را توضیح دهیم.

برای تغییر نام کاربری اینستا نی نی سایت می توانید از دو روش اپلیکیشن و تحت وب استفاده کنید.

اگر می خواهید صفر تا 100 تولید محتوا در اینستاگرام را به طور کاملا کاربردی و حرفه ای توسط اساتید مجرب آموزش ببینید، به صفحه آموزش اینستاگرام مراجعه کنید.

تغییر نام کاربری اینستاگرام چگونه است
تغییر نام کاربری اینستاگرام چگونه است

آموزش نحوه تغییر نام کاربری اینستاگرام با اپلیکیشن

نحوه تغییر نام کاربری در اینستاگرام به ساده ترین روش، ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و سپس بر روی آیکن پروفایل خود ضربه بزنید و در مرحله بعد روی دکمه Edit Profile کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه» دی اکتیو اینستاگرام

حال در این قسمت نام کاربری یا همان Username خود را مشاهده خواهید کرد که با ضربه بر روی آن می توانید نام کاربری خود را تغییر دهید.

لاذم به ذکر است که در این قسمت می توانید علاوه بر نام کاربری، اسم اکانت، بیو، تصویر پروفایل و ایمیل خود را نیز تغییر دهید.

زمانی که تغییرات دلخواه خود را انجام دادید، می بایست بر روی تیک سبز بالای صفحه ضربه بزنید تا تغییرات شما اعمال شود.

اگر به دنبال ساخت هشتگ در اینستاگرام هستید، مقاله چگونه هشتگ بسازیم را از دست ندهید.

آموزش نحوه تغییر نام کاربری اینستاگرام تحت وب

اگر هنوز از خود می پرسید چگونه نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهیم، در ادامه با ما همراه باشید چرا که در این قسمت با اموزش تصویری تغییر اسم در اینستاگرام همراه شما عزیزان هستیم.

برای این کار ابتدا آدرس سایت اینستاگرام را در مرورگر خود وارد نمایید. حال برای ورود به حساب کاربری خود نام کاربری و پسورد را وارد کرده و روی گزینه login کلیک کنید.

در این مرحله در قسمت بالا سمت راست روی عکس پروفایلتان ضربه بزنید و سپس روی گزینه Edit profile کلیک کنید.

در این قسمت بخشی را مشاهده خواهید کرد که بر روی آن عبارت username نوشته شده است. شما با کلیک بر روی این بخش می توانید نام کاربری خود را تغییر دهید.

پیشنهاد مطالعه » چگونه هایلایت اینستاگرام درست کنیم

همانطور که در قسمت قبل گفتیم شما در این بخش می توانید علاوه بر نام کاربری، اسم، وب سایت، ایمیل، بیو و… را تغییر دهید.

از آنجایی که تغییرات به صورت پیش فرض ذخیره نمی شود، باید پس از آن که نام کاربری مورد نظر خود را وارد کردید، سپس بر روی دکمه submit کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.

نام کاربری جدید خود را در باکس تایپ نمایید. این تغییرات به صورت پیش فرض ذخیره نمی گردند. پس از مورد تایید بودن نام کاربری دکمه submit را بزنید.

در بسیاری از مواقع افراد در هنگام تغییر نام کاربری در اینستاگرام (username) دچار مشکل می شوند که به دلیل ناآگاهی از شرایط و قوانین اینستاگرام این اتفاق می افتد.

با مراجعه به مقاله نحوه تگ كردن در استوری اينستاگرام می توانید هر آنچه باید در مورد تگ کردن و منشن کردن در اینستاگرام بدانید را دریافت کنید.

شرایط تغییر نام کاربری در اینستاگرام (username)

اگر شما هم این مشکل را دارید که چرا اینستا نام کاربری قبول نمیکنه نی نی سایت، این بخش از مطالب آموزشی برای شماست.

نام کاربری باید منحصر به فرد باشد و قبل از شما توسط اشخاص دیگری که دارای اکانت اینستاگرام هستند استفاده نشده باشد. طول نام کاربری بیش از حد کوتاه نباشد. از علائم و کاراکترهای غیر مجاز در نام کاربری استفاده نشود.

یکی از شرایط و قوانین اینستاگرام برای تغییر نام در اینستاگرام (حل مشکلات تغییر نام) این است که نام کاربری باید منحصر به فرد باشد و قبل از شما توسط فرد دیگری این اسم گرفته نشده باشد.

باید به طول نام کاربری دقت داشته باشید که بیش از اندازه کوتاه نباشد.

از علائم و کاراکترهای غیر مجاز در نام کاربری نباید استفاده شود.

اگر برای شروع کسب و کار خود به دنبال ایده هایی جذاب و کاربر پسند هستید تا از این طریق رشد چند برابری داشته باشید، حتما مقاله 100 ایده تولید محتوا را مطالعه کنید.

نکته : شما با رعایت این قوانین می توانید از خطای نام کاربری در اینستاگرام به راحتی جلوگیری کنید.

حال با این کار شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که آیا با ویرایش نام کاربری تغییری در حساب کاربری شما ایجاد می شود یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر تنها در نام کاربری شما این تغییرات ایجاد می شود. پیشنهاد ما به شما این است، در صورتی که اکانت تجاری دارید بهتر است نامی را انتخاب کنید که با کسب و کار شما در ارتباط باشد و باعث سردرگمی مخاطبان نشود.

برای یادگیری نحوه فعال کردن ریلز اینستاگرام در آیفون و اندروید، مقاله چگونه ریلز را غیر فعال کنیم را مطالعه کنید.

شرایط تغییر نام کاربری در اینستاگرام (username)
شرایط تغییر نام کاربری در اینستاگرام (username)

چرا نام کاربری در دسترس نیست

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران در هنگام ساخت یا ویرایش صفحه پروفایل خود از ما می پرسند این است که چرا نام کاربری در دسترس نیست؟

پاسخ به این سوال بسیار واضح است. در صورتی که نام کاربری شما قبلا توسط مخاطبین دیگر استفاه شده باشد، شما با ارور اینستاگرام روبرو خواهید بود و باید اسامی دیگری را نیز وارد کنید.

اگر می خواهید بدانید چگونه باید استوری‌ های اینستاگرام را دانلود کنیم،مقاله دانلود استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

چرا نمیشه بیو اینستا رو تغییر داد

برای تغییر بیو اینستاکرام خود ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و سپس در قسمت پایین صفحه روی آیکونی که عکس پروفایلتان قرار دارد ضربه بزنید تا وارد حساب کاربری خود شوید. در این قسمت می توانید به بیو خود دسترسی داشته باشید. حال روی عبارت Edit Profile کلیک کرده و سپس Bio را انتخاب کنید.

در این بخش می توانید درمورد شخصیت خود، کسب و کار، علاقه های خود و… اطلاعات مختصری بنویسید. در صورتی که دارای وب‌ سایت، آنلاین شاپ و یا حتی وبلاگ می باشید حتما آن را وار کرده تا این کار به شناخته شدن و بیشتر دیده شدن شما کمک کند.

پیشنهاد مطالعه » چگونه در اینستاگرام بیو بنویسیم

بعد از اتمام کار روی تیک در بالای صفحه کلیک کنید تا تغییرات انجام شده اعمال شود.

توجه داشته باشید که یکی از محدودیت هایی که شبکه اجتماعی اینسناگرام برای کاربران خود تعریف کرده این است که کاربران اجازه دارند برای نوشن بیو اینستاگرام تنها از 150 کاراکتر استفاده کنند و به همین خاطر شما برای نوشتن متن طولانی تر محدودیت دارید.

همانطور که می دانید کپشن نویسی یکی از راه های ایجاد تعامل با کاربران می باشد که می تواند در افزایش بازدید پست شما بسیار تاثیرگذار باشد. نحوه نوشتن کپشن جذاب بسیار مهم است که در مقاله کپشن در اینستاگرام کجاست به طور کامل توضیح داده ایم.

جمع بندی

یکی از رایج ترین مشکلات کاربران در اینستاگرام تغییر نام در اینستاگرام (حل مشکلات Name instagram) می باشد که در این مقاله سعی کرده ایم اطلاعات کاملی درمورد رفع محدودیت ۱۴ روزه تغییر نام در اینستاگرام و اینکه تغییر نام کاربری در اینستاگرام چگونه است را به شما عزیزان ارائه دهیم.

اگر هر گونه سوالی در رابطه با اینکه تغییر نام کاربری در اینستاگرام چگونه است و همچنین حل مشکل تغییر نام در اینستاگرام دارید، می توانید آن را با مشاورین ما در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان پاسخ سوالات شما را بدهند.

سوالات متداول 

تغییر نام کاربری در اینستاگرام چگونه است؟

نحوه تغییر نام کاربری در اینستاگرام به ساده ترین روش ممکن می توانید از طریق اپلیکیشن یا تحت وب استفاده کنید که در این مقاله هر دو این روش ها را بررسی کرده ایم.

چرا نام کاربری در اینستاگرام تغییر نمی کند؟

برای حل مشکل تغییر نام در اینستاگرام ابتدا باید از شرایط و قوانین تغییر نام کاربری در اینستاگرام اطلاعات کاملی داشته باشید که ما در این مقاله تمامی شرایط را ذکر کرده ایم.

چرا نام کاربری در دسترس نیست؟

معمولا برای نوشتن نام کاربری جدید باید از اسمی استفاده کنید که قبلا توسط مخاطبین دیگر استفاده نشده باشد. در صورتی که به دنبال ویرایش نام کسب و کارتان هستید بهتر است از نامی استفاده کنید که مرتبط با کسب و کارتان باشد.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات