آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
فهرست مطالب

اخیرا اینستا اپدیتی داده که واقعا توی هر پیام رسانی لازم بوده و اونم قابلیت ریپلای کردنه، در این مقاله قراره در مورد آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای بیشتر صحبت کنیم و امکانات دیگر که به این شبکه اجتماعی اضافه شده صحبت کنیم و برسی کنیم ببینیم خوبه یا نه پس ادامه این مطلب رو از دست نده.

اگر می خواهید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید و به دنبال ایده هایی برای تولید محتوا هستید، به شما پیشنهاد می کنیم مقاله چند ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام را مطالعه کنید.

ویژگی های اپدیت 2021 اینستاگرام

ویژگی های اپدیت 2021 اینستاگرام

 

آپدیت اینستاگرام طبق نظر سنجی خود اینستاگرام و نیازهای کاربران سنجیده میشه. در این اپدیت ویژگی های مهمی به اینستاگرام اضافه شده که چند مورد از این ویژگی ها واقعا مهم هستن و کار آمد، نیاز بود که این امکانات خیلی زود تر به اینستا اضافه بشه که شد و با هم میریم این ویژگی ها رو برسی کنیم.

در صورتی که می خواهید با صفر تا صد هشتگ گذاری در اینستاگرام آشنا شوید، مقاله ساخت هشتگ در اینستاگرام چگونه است را مطالعه کنید.

ویژگی restrict

یکی از ویژگی های مورد انتظار که واقعا در اینستا لازم بود که باشه و الان اضافه شده همین restrict.  گاهی موقع ها پیش میاد که میخای یه سری پست ها رو تو صفحه اصلی نبینی ولی نمی خوای طرف بفهمه که شما او را دنبال نمیکنید، با محدود کردن ان دیگه پستی از طرف برای شما نمایش داده نمیشه و شما هنوز پیج او را فالو دارید.

اگر به تازگی وارد محیط اینستاگرام شدید و می خواهید در رابطه با قابلیت ریلز که یکی از قابلیت های کاربردی و پزطرفدار اینستاگرام می باشد اطلاعات بیشتری کسب کنید، به صفحه نحوه فعالسازی قابلیت ریلز اینستاگرام مراجعه کنید.

حذف فالور فیک

یکی از مواردی که وقعا مهمه همین فالور های فیکه، با حذف فالور های فیک دیگه این مشکل حل میشه که ایا این پیج فالور هاش فیکه یا اصل، امری که اینستاگرام خیلی روش تمرکز داشت تا کاربرانی که دنبال کننده های واقعی یک پیج رو ببین و خیلی راحت بتونن اعتماد کنن.

اگر می‌خواهید نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام را بدانید مقاله گرفتن تیک آبی در اینستاگرام آریا تهران را حتما مطالعه کنید.

این قابلیت به شما نشان میدهد که شما چند دقیقه و یا چند ساعت در اینستاگرام سپری کردی و یه گزارش خیلی دقیق به شما میده که واقعا خوبه. البته این قابلیت قبلا نیز بوده ولی جزئیات بیشتری بهش اضافه شده که میتونید ازش استفاده کنید.

Alt text

این ویژگی برای کسانی که توی اینستاگرام فعالیت میکنند و پیج خود را بهینه میکنن بسیار کار امده.

با فعال کردن این ویژگی تمامی کسانی که از برنامه اینستاگرام استفاده میکنند میتوانند توضیحات پست شما رو بشنوند و این یه ویژگی خیلی کار امد برای کاربرانی هست که حوصله خواندن مطالب رو ندارند و بسیار کار امده.

دوستان کلی بروز رسانی بزرگ کوچیک داخل اینستا اومده که مهم تریناش این چند موردی بود که گفتم ولی جزئیات خیلی زیادی داره که اگه دوست دارید از تمامی این جزئیات اطلاعات دقیقی به دست بیارید حتما مقاله بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ مطالعه کنید و از جزئیات دقیق این بروز رسانی که اخیرا منتشر شده با خبر بشید.

ویژگی reply

اینستاگرام با قابلیت ریپلای کارو برای خیلی از افراد راحت تر کزده. تمامی قابلیت های اینستا یه طرف ولی قابلیت ریپلای در دایرکت اینستاگرام واقعا برای این پیام رسان ضروری بود، برای شما هم پیش اومده که چند پیام میاد ولی میخای طرفت بفهمه که جواب کدوم مطلب رو دادی و باید توضیح میدادی که جواب فلان سوالت این میشه ولی بای این ویژگی میتونید خیلی راحت تر در این پیام رسان کار کنید.

فعال سازی ریپلای در اینستاگرام

یکی از سوالات پرتکرار بسیاری از افراد این است که چگونه ریپلای اینستا پرو را فعال کنیم؟ باید بدانید که برای داشتن اینستاگرام با قابلیت ریپلای باید این آپشن را در ابتدا فعال کنید که به دو روش زیر امکان پذیر است :

  • روش اول : ریپلای کردن دایرکت اینستاگرام

برای فعال سازی ریپلای در اینستاگرام با استفاده ار این روش ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و در قسمت بالای صفحه روی سه نقطه ضربه بزنید. پس از آن روی Settings کلیک کنید و سپس Help را انتخاب کنید و بعد از آن روی گزینه Report a problem  ضربه بزنید.

در این قسمت گزینه آخر Report a problem را انتخاب کرده و متن زیر را کپی کنید :

Hello Unfortunately , I can not reply to Harrow’s message directly . Thank you for checking and solving the problem . thank you

و در کادر مربوطه آن را پیست کنید و سپس روی گزینه Submit کلیک کنید.

  • روش دوم : نحوه ریپلای دایرکت اینستاگرام 

برای فعال سازی اینستا با قابلیت ریپلای ابتدا باید این برنامه را به اخرین نسخه برور رسانی کنید. برای اینکار وارد قسمت پروفایل خود شده و روی سه نقطه ای که در بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید و گزینه Settings را انتخاب کنید.

در این مرحله عبارت Update messaging را انتخاب کرده و در کادری که مشاهده می کنید روی گزینه Update بزنید.

نحوه فعال سازی ریپلای دایرکت اینستاگرام در ایفون

برای فعال سازی اینستا با قابلیت ریپلای در آیفون می توانید به دو روش اینکار را انجام دهید. در روش اول ابتدا وارد پروفایل خود شوید. در این قسمت وارد بخش تنظیمات شده و گزینه update messaging را انتخاب کنید.

در این مرحله وارد بخش Home یا خانه شوید و بر روی آیکون دایرکت که مثل موشک است فشار دهید تا وارد بخش پیام ها شوید. به این ترتیتب وارد دایرکت ها شوید و یکی از پیام ها را به دلخواه انتخاب کنید و برای چند ثانیه روی آن نگه دارید.

بعد از آن پیام را به سمت راست بکشید، سپس آیکونی مشاهده خواهید کرد که شبیه فلش است و در این صورت شما می توانید پیام مورد نظرتان را ریپلای کنید.

در روش دوم همین مراحل را باید طی کنید فقط اینکه در اخر در بخش دایرکت ها پیام مورد نظر را نگه دارید و سپس از بین گزینه هایی که مشاهده می کنید گزینه reply را انتخاب کنید.

نحوه فعال سازی ریپلای دایرکت اینستاگرام در ایفون
نحوه فعال سازی ریپلای دایرکت اینستاگرام در ایفون

فعال سازی ریپلای در اینستاگرام اندروید

برای فعال سازی ریپلای در اینستاگرام اندورید شما می بایست برنامه اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید و برای این کار می توانید از سایت گوگل پلی کمک بگیرید.

بهتر است برای دانلود آخرین نسخه اینستاگرام با قابلیت ریپلای از نسخه اصلی و زبان اصلی خود اینستاگرام استفاده کنید.

بعد از انجام موارد بالا مراحل زیر را انجام دهید :

در ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید که به اخرین نسحه بروز رسانی شده است. سپس وارد پروفایل خود شوید که در قسمت پایین صفحه قرار دارد.

در این بخش وارد بخش تنطیمات شوید و روی گزینه update messaging ضربه بزنید. حالا نوبت آن است که به صفحه home  برگردید. وارد قسمت دایرکت شوید که در آن پیام های شما قرار دارد.

حالا می توانید پیام مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را نگه دارید و بعد از آن به سمت راست بکشید تا پیام شما reply شود.

دانلود آخرین نسخه اینستاگرام با قابلیت ریپلای

برای داشتن اینستاگرام با قابلیت ریپلای یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید، بروز رسانی کردن برنامه اینستاگرام می باشد. زمانی که این برنامه را بروز رسانی می کنید قابلیت های کاربردی تر و پیشرفتع تری را در اختیار شما قرار می دهد.

اطلاعات اپلیکیشن 

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.4

نیازمند اینترنت : بله

دانلود مستقیم : دارد

وضعیت بروزرسانی : آخرین نسخه

از قابلیت های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان تاریک کردن تم برنامه
  • گذاشتن لینک در استوری
  • ویرایش تصاویر
  • Restrict یا محدود کردن افراد
  • امکان خصوصی سازی اکانت
  • تجاری سازی اکانت
  • اشتراک گذاری عکس و ویدیو
  • اشتراگ گذاری پیام صوتی
  • امکان برقراری لایو
  • قابلیت igtv
  • ارسال پست و استوری دیگران
  • ویرایش ویدئو قبل از به اشتراک گذاشتن
  • امکان تماس مستقیم در اکانت های تجاری

جمع بندی 

یکی از سوالات پرتکرار بسیاری از کاربران درمورد آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای می باشد که یکی دیگر از قابلیت های محبوب و پرکاربرد دیگر به شمار می رود. در این مقاله درمورد دانلود آخرین نسخه اینستاگرام با قابلیت ریپلای و نحوه فعال سازی این قابلیت کاربردی به طور کامل توضیح داده ایم.

سوالات متداول

چگونه قابلیت ریپلای در دایرکت اینستاگرام را فعال کنیم؟

برای فعال سازی قابلیت ریپلای در دایرکت اینستاگرام در ایفون و اندروید، شما می توانید از دو روش استفاده کنید که نحوه این کار را به طور کامل در مقاله توضیح داده ایم.

چرا ریپلای اینستا نمیاد؟

یکی از دلایل اینکه قابلیت ریپلای برای شما فعال نمی شود، ممکن است بروز نبودن این برنامه باشد. در این شرایط یکی از روش هایی که می تواند این مشکل را برطرف کند بروز رسانی کردن این برنامه به آخرین نسخه می باشد.

اخرین اخبار

3.4/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات