میکروبیلدینگ ابرو

فهرست مطالب

هم اکنون در حال مطالعه یکی از مقالات مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تهران هستید. اگر می خواهید بدانید مراحل میکرو ابرو به چه صورت می باشد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مطب زیبایی ندای سلامتی یکی از معتبرترین مراکز میکروبلیدینگ در تهران است، برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. 02188503893 – 02188509414

میکروبیلدینگ چیست
میکروبیلدینگ چیست

میکروبیلدینگ چیست

میکروبیلدینگ چیست؟ میکروبیلدینگ میکرو ابرو یا همان میکروبلیدینگ اصطلاحا به هاشور طبیعی ابرو گفته می شود. در این روش تاج و دم ابرو در جهت طبیعی ابرو زده شده و جاهای خالی ابرو پر خواهد شد. رنگ مورد استفاده در میکروبلیدینگ هرچی تیره تر باشد ماندگاری کار بیشتر است.

طی سال های اخیر از میکروبیلدینگ ابرو به عنوان یکی از تکنیک‌ های جدید برای پر پشت کردن و قرینه‌ سازی ابرو ها استفاده می شود. این روش با دستگاه مخصوص و در لایه کم عمق‌ تر پوست ابرو انجام می‌شود و به همین دلیل ظرافت و زیبایی فوق‌ العاده‌ای دارد.

در روش میکروبلیدینگ ابرو تارهای بسیار نازک به وسیله سوزن بسیار نازک روی پوست طراحی شده که منجر به طبیعی‌ تر جلوه کردن ابروها می‌شود.

خوب است بدایند که میکروبیلدینگ ابرو ماندگاری کمتری نسبت به تتو و میکروپیگمنتیشن دارد و به همین دلیل می‌توانید بعد از مدتی حالت ابروها خود را دوباره به راحتی عوض کنید.

در ادامه می توانید عکس مراحل میکروبلیدینگ ابرو (روند میکروبلیدینگ) و همچنین عکس میکروبلیدینگ قبل و بعد را مشاهده کنید.

برای مطالعه » بالا بردن ابرو

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبیلدینگ ابرو یک روش تتوی نیمه دائمی با ماندگاری بالا است. در این روش که به آن میکرو ابرو یا اشتباها میکروبیلدینگ نیز گفته می شود، تاتو بصورت ابروهای خط خط بین ابروهای اصلی انجام می گیرد.

درصورتی که این خدمت توسط دکتر خوب میکروبلیدینگ ابرو انجام شود این تاتو عین ابروهای واقعی خواهد بود.

قیمت میکروبیلدینگ ابرو

جهت استعلام هزینه میکروبلیدینگ از طریق لینک زیر با مشاورین مرکز ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

برای مطالعه » درمان گودی و سیاهی زیر چشم

برای اطلاع از مراحل انجام میکروبلیدینگ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

عکس مراحل میکروبلیدینگ ابرو
عکس مراحل میکروبلیدینگ ابرو

برای مطالعه » زاویه دار کردن صورت

عکس مراحل میکروبلیدینگ ابرو

در بخش زیر عکس میکرو ابرو مربوط به یکی از مراجعه کنندگان کلینیک زیبایی ندای سلامت را قرار داده ایم، تا شما عزیزان با نتایج حاصل از میکروبلیدینگ بیشتر آشنا شوید.

عکس میکرو ابرو قبل و بعد
عکس میکرو ابرو قبل و بعد

عکس میکرو ابرو قبل و بعد

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند که بتوانید مراحل میکروبیلدینگ ابرو را با خیال راحت انجام دهید این است که انواع عکس میکرو ابرو قبل و بعد (میکروبلیدینگ ابرو قبل و بعد) را سرچ کرده و مشاهده کنید و مدل دلخواه خود را انتخاب نمایید.

این روش به شما کمک می کند که بتوانید خیال خود را از انجام این کار راحت کنید و با خیال راحت میکروبیلدینگ ابرو را انجام دهید.

در تصویر زیر می توانید نمونه ای از عکس میکرو ابرو قبل و بعد (میکرو قبل و بعد) را مشاهده نمایید.

میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد

بستگی به نوع و مدل ميكروبيلدينگ ابرو و همچنین رنگ انتخابی برای میکروبلیدینگ میزان ماندگاری آن می تواند بین ۷ ماه تا ۲۶ ماه ماندگاری داشته باشد.

در صورتی که شما علاقه مند هستید که میزان ماندگاری میکروبلیدینگ بر روی ابروهای شما بیشتر از یک سال باشد حتما این مورد را در ابتدای کار به همکاران ما در کلینیک زیبایی ندای سلامت بگویید که آنها برای شما یک مدل و رنگ مناسب میکروبلیدینگ را در نظر بگیرند که بیشتر از یک سال ماندگاری داشته باشد.

در صورتی هم که تنها برای چند ماه می خواهید از این روش برای زیبا سازی و هاشور ابرو های خود استفاده کنید می توانید این مورد را هم در ابتدای کار بگویید که مدل میکروبلیدینگ انتخابی برای شما در مدت زمان کوتاه در نظر گرفته شود.

برای مطالعه » مراقبت های بعد از مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ

مراحل میکروبلیدینگ ابرو
مراحل میکروبلیدینگ ابرو

مراحل میکروبلیدینگ ابرو

مهمترین قسمت از مراحل میکروبیلدینگ ابرو، پیدا کردن یک مرکز تخصصی میکرو بیلدینگ ابرو در تهران است. خوب شما اولین و مهمترین مرحله را همین حالا که در حال خواندن این مقاله هستید انجام داده اید. چرا که هم اکنون در وب سایت رسمی بهترین مطب زیبایی سهروردی هستید.

اولین کار پس از اولین مراحل میکرو بلیدینگ ابرو (طرز میکرو ابرو)، حضور در مطب زیبایی ندای سلامت و دریافت مشاوره رایگان پزشک است. برای دریافت وقت ویزیت همین حالا تماس بگیرید.

روش انجام میکروبلیدینگ ابرو به این صورت است که ابتدا با استفاده از یک ابزار ویژه برای ایجاد بریدگی های ریز در پوست شما استفاده می شود که این ابزارها چند نمونه سوزن متصل به یک دسته هستند که همکاران ما با ایجاد رنگدانه در محل برش ظاهر موهای ابرو را برای شما ایجاد می کنند.

مدل و رنگ رنگدانه ها هم با توجه به مشاوره و نمونه کارهایی که به شما ارائه می شود توسط خود شما انتخاب می شود.

برای مطالعه » میکرونیدلینگ چیست

مراقبت های قبل از میکروبلیدینگ

قبل از شروع عملیات میکرو ابرو باید یک سری اقدامات را انجام دهید.

  • از آفتاب گرفتن و در معرض آفتاب بودن خودداری کنید.
  • قبل و بعد میکرونیدلینگ ابرو (قبل و بعد میکروبلیدینگ ابرو) تا 60 روز از مواد شیمایی روی پوست استفاده نکنید.
  • قبل از میکروبلیدینگ ابرو از کشیدن پلک و واکس زدن ابرو خودداری نمایید.
  • از مصرف الکل و کافئین دوری کنید.

برای کسب اطلاعات درمورد بهترین کلینیک بوتاکس بینی در تهران پیشنهاد می کنیم به صفحه بهترین کلینیک بوتاکس در تهران مراجعه کنید.

مراقبت‌های بعد از میکروبلیدینگ
مراقبت‌های بعد از میکروبلیدینگ

برای مطالعه » میکرودرم ابریژن

مراقبت‌ های بعد از میکروبلیدینگ

بعد از انجام فرایند میکروبلیدینگ بر روی ابروهای شما، متخصصین مجموعه ندای سلامت یکسری دستورالعمل ها و مراقبت های لازم را به شما ارائه می دهند که شما ملزم به انجام آن هستید تا بتوانید به نتایج دلخواه خود از انجام میکروبلیدینگ ابرو دست یابید.

در ابتدای مراحل بعد از انجام میکروبلیدینگ ابرو برای پاک کردن برخی از هاشور ها در اطراف ابروی خود شما می توانید یک ساعت بعد از انجام میکروبلیدینگ با استفاده از یک گوش پاکن که باید آن را در آب استریل شده فرو ببرید و رنگدانه های اضافی را از اطراف ابروی خود پاک کنید.

پیشنهاد ویژه: شاید بخواهید بدانید اکستنشن مژه چیست و چگونه انجام می شود

معمولا بین ۱۲ تا ۱۵ روز طول میکشد تا پوست خودش را ترمیم کند و به حالت اولیه بازگردد و پیگمنت ها کم رنگ تر شده رنگ طبیعی خود را به دست آورند.

در صورتی که این فرایند بیشتر از ۱۵ روز زمان برد شما باید حتما این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.
دیگر مواردی که شما باید بعد از انجام میکروبلیدینگ از آن پرهیز کنید عبارتند از :

  • عدم استفاده از لوازم آرایشی به مدت دو هفته
  • به هیچ عنوان ابروهای خود را دستکاری نکنید و به آنها فشار وارد نکنید
  • فعالیت های سنگین ورزشی که موجب عرق کردن در ناحیه صورت و ابروهای شما شود از آن ها پرهیز نمایید.
  • در زمان استحمام بسیار مراقب باشید که رطوبت و گرما به محل ابروهای شما نرسد.

برای مطالعه » درمان قطعی ترک های پوستی در بهترین کلینیک زیبایی پوست

فیلم میکروبلیدینگ ابرو

اگر به دنبال نحوه میکروبیلدینگ ابرو هستید، فیلم میکروبلیدینگ ابرو به زودی در این بخش قرار خواهد گرفت تا شما با نحوه انجام میکروبلیدینگ ابرو آشنا شوید.

مزایای میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ همانند دیگر روش‌های زیبایی صورت مزایای خاص خود را دارد و به دلیل داشتن این مزیت ها است که امروزه طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

یکی از بهترین و مهمترین مزیت های استفاده از ابرو میکرو بیلدینگ (ابروی میکروبیلدینگ) این است که این روش روش تقریبا نیمه دائمی است.

و در صورت پشیمانی شما می توانید ابروهای خود را به راحتی به حالت اولیه بازگردانید.

ضمن اینکه در این روش می توان از رنگدانه های مختلفی برای حالت دادن و زیباسازی ابروها استفاده کرد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از ابرو میکروبیلدینگ این است که خانم هایی که زیاد وقت رفتن به آرایشگاه را ندارند می توانند با استفاده از این روش برای مدتی ظاهر زیبا و آراسته را برای ابروهای خود به ارمغان آورند و در وقت خود صرفه جویی کنند.

همچنین افرادی که برخی از لوازم آرایشی صورت پوستشان حساسیت دارند می توانند با استفاده از میکروبلیدینگ ابرو ظاهر ابروهای خود را آراسته کنند.

برای مطالعه » کرایوتراپی چیست

معایب میکروبلیدینگ

در مورد معایب استفاده از میکروبلیدینگ ابرو هم باید گفت که استفاده از این روش فرایندی است که در پی آن خراش های باریک و متعدد روی پوست ایجاد می شود و شما باید برای مدت زمان این خراش ها را بر روی پوست خود تحمل کنید.

همانطور که در بخش قبلی گفته شد بین ۱ تا ۲ هفته ترمیم این خراش ها بر روی پوست شما ممکن است زمان ببرد.

البته به شرطی که شما مراقبت های بعد از انجام میکروبلیدینگ را رعایت کنید.

اگر می خواهید بدانید چگونه می توان بدون چراحی لیفت شقیقه انجام داد، به صفحه لیفت شقیقه در خانه مراجعه کنید.

در صورتی که دستورالعمل ها و مراقبت هایی که بعد از انجام میکروبلیدینگ به شما داده می شود شما آنها را رعایت نکنید احتمال عفونت و آلودگی پوست شما وجود دارد تزیین دستورالعمل‌ها را حتما باید جدی بگیرید.

یکی دیگر از معایب و عوارضی که انجام میکروبلیدینگ ممکن است برای شما داشته باشد این است که در صورتی که پوست شما به رنگدانه های استفاده شده حساسیت داشته باشد ممکن است انجام این روش موجب التهاب پوست شما شود.

بهتر است که میکروبلیدینگ را در یک مرکز زیبایی معتبر و شناخته شده انجام دهید که تمامی این موارد به صورت کامل بررسی شود.

برای مطالعه » بررسی مشکل پرمویی یا هیرسوتیسم در زنان

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ
فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

یکی از سوالات رایجی که بسیاری از مراجعه کنندگان کلینیک زیبایی ندای سلامت از همکاران ما میپرسن تفاوت بین فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ است.

اگر به دنبال سریعترین راه درمال لاغری صورت هستید، مقاله بهترین درمان لاغری صورت چیست را مطالعه کنید.

در ابتدا باید گفت که هر دو روش از جمله روش های رایج هستند که برای هاشور زدن و زیبا سازی ابرو ها مورد استفاده قرار می گیرند اما مهمترین و اصلی ترین تفاوت بین این دو روش این است که معمولا فیبروز در کلینیک های معتبر و شناخته شده و بر اساس یک سری دستورالعمل ها و استانداردهای لازم انجام می شود، اما میکروبلیدینگ روشی است که جنبه عمومی تری دارد و در جاهای مختلف حتی در آرایشگاه های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.

متاسفانه در کشور ما بسیاری از آرایشگاه های زنانه هم به صورت غیرقانونی عمل فیبروز را برای مشتریان خود انجام می دهند.

دو روش به صورت دستی انجام می شود، اما سوزن ها و رنگدانه هایی که در فیبروز مورد استفاده قرار می گیرد از کیفیت بالاتری نسبت به میکروبلیدینگ برخوردار است.

برای مطالعه » آشنایی با روش فیشیال صورت

عکس میکرو ابرو بعد از یک هفته
عکس میکرو ابرو بعد از یک هفته

عکس میکرو ابرو بعد از یک هفته

در تصویر بالا می توانید نمونه ای از عکس میکرو ابرو بعد از یک هفته را مشاهده کنید.

عکس میکرو ابرو بعد از یک ماه
عکس میکرو ابرو بعد از یک ماه

عکس میکرو ابرو بعد از یک ماه

در تصویر بالا می توانید نمونه ای از عکس میکرو ابرو بعد از یک ماه را مشاهده کنید.

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در تهران

مطب زیبایی ندای سلامت تهران یک مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در خیابان سهروردی تهران است. ما تمام خدمات مربوط به میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن را با بهترین قیمت و کیفیت انجام می دهیم.

علاوه بر آن شما با حضور در مطب می توانید از سایر خدمات ما مثل تزریق ژل و تزریق بوتاکس نیز استفاده نمایید.پیشنهاد ویژه: برای استفاده از تخفیف ویژه هایفوتراپی با ما تماس بگیرید.

میکروبیلدینگ بر اساس تصویر دلخواه

پس از کسب مشاوره شما می توانید مدل ابروی مورد علاقه خود را انتخاب نمایید تا فرایند تاتو ابرو و یا همان میکروبیلدینگ بر اساس تصویر شما انجام شود.

پیشنهاد ویژه » تزریق ژل لب در کلینیک زیبایی ندای سلامت

دریافت تخفیف و بهترین قیمت میکروبیلدینگ ابرو

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخفیف خدمات میکروبلیدنیگ، همین حالا با ما تماس بگیرید.

در نهایت اگر به دنبال یک مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در تهران هستید، ما بهترین مرکز تخصصی میکرو ابرو در تهران را به شما معرفی می کنیم. مطب ندای سلامت تهران. برای دریافت تخفیف میکرو ابرو و کسب مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

آدرس مرکز میکروبلیدینگ ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مرکز میکروبیلدینگ  ندای سلامت: 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

پیشنهاد ویژه » تزریق چربی در بهترین کلینیک زیبایی پوست و موی تهران

سوالات متداول

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یا همان میکروبلیدینگ اصطلاحا به هاشور طبیعی ابرو گفته می شود، در این روش تاج و دم ابرو در جهت طبیعی ابرو زده شده و جاهای خالی ابرو پر خواهد شد.

مراحل میکروبیلدینگ ابرو چیست؟

مهمترین قسمت از مراحل میکروبلیدینگ یا پروسه میکروبلیدینگ (مراحل میکروبلدینگ ابرو)، پیدا کردن یک مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در تهران است، و بعد از آن انجام یک جلسه مشاوره برای تعیین وقت توسط متخصصین مطلب زیبایی ندای سلامت برای شما در نظر گرفته می شود.

هزینه انجام میکروبلیدینگ ابرو چقدر است؟

برای استعلام قیمت میکروبلیدینگ ابرو شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

میکروبلیدینگ ابرو خوبه یا نه؟

در صورتی که شما به دنبال یک روش موقت و غیر دائمی برای آراسته کردن ابروهای خود هستید استفاده از میکروبلیدینگ می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

در غیر این صورت می توانید با مشورت با همکاران ما از روش‌های دیگری که به صورت دائمی می تواند یک آرایش دائمی را بر روی صورتشان به وجود آورد استفاده نمایید.

آیا می‌توان میکروبلیدینگ را ریموو یا پاک کرد ؟

بله، برای پاک کردن میکروبلیدینگ به روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین روش ها برای پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو استفاده از لیزر است.

شما می توانید جهت آشنایی با این روش و دستگاه‌های مختلف لیزر در کلینیک تخصصی ندای سلامت به صفحه لیزر موهای زائد مراجعه نمایید.

آیا میکروبلیدینگ ابرو در دوران بارداری ضرر دارد ؟

با توجه به اینکه در زمان استفاده از میکروبلیدینگ با استفاده از سوزن های مخصوص رنگدانه هایی که حاوی مواد شیمیایی هستند به زیر پوست شما تزریق می شوند، و ممکن است این مواد شیمیایی به دیگر نقاط بدن شما هم نفوذ کند بهتر است که در دوران بارداری از روش میکروبلیدینگ استفاده نکنید.

منبع »

www.nedayesalamat.com/میکروبلیدینگ-چیست/

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات